vrijdag 26 maart 2021

Hallo Lente

Was het gisteren nog Kerst op mijn blog,  vandaag is het ineens weer Lente:

De laatste keer dat ik bij Action een winkel afspraak had belande deze leuke snijmal met de hokjes zomaar in mijn winkel mandje. Ik zei nog, "eruit, ik heb jou niet nodig, ik heb genoeg!", maar hij luisterde niet. 
Thuis gekomen maakte ik er maar meteen een kaart mee, een echte Hollandse kaart.
Rood, wit, blauw, oranje, kan niet missen. 😉
De klompjes en het molentje knipte ik uit disign papier en de koe is een sticker die ik tussen mijn voorraad vond. Geplakt op blauw en met een randje eromheen uitgeknipt. 
Hallo Lente is van Marleen, past zo goed bij de koe. Ik woon op het "platteland" en in de Lente gaan hier de koeien weer naar buiten, voor mij is dan de winter pas echt voorbij😊.

Gisteren genoten van mijn vrije dag. 
Gelukkig maar, want aan het eind van de dag werd ik gebeld, of ik vandaag wilde komen werken. Jazeker wil ik dat, dus plannen bijstellen en dan kunnen we weer. 
Challenge:
Carlin's kaartenparadijs,  #32, Land met typisch iets uit dat land (Nederland, klompjes, molentje.)


16 opmerkingen:

  1. Een echte Hollandse kaart.
    Heel passend in deze kleuren en alles wat je er op aangebracht past ook wel helemaal bij Nederland.
    Het zal niet lang meer duren om terug de koetjes in de wei te zien lopen.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gebeurt mij ook wel eens toen ik bij Action kwam dat er een snijmal in mijn winkelmandje terecht kwam 😀
    Je hebt er een mooi Hollands voorjaarskaartje mee gemaakt Daphne.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaart Daphne en ik genoot van je verhaal ik denk waar herken ik dit van.�� hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk geworden!!

    Hoe kan het? Zomaar ligt er ineens iets in je mandje... erin gesprongen denk ik.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Holland kaart. Iedereen herkent zich in het verhaal van het winkelmandje denk ik wel!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jee, nou, dan ga ik zeker voorlopig niet naar de Action, als ze er zulke eigenwijze producten hebben.
    Gelukkig heb je er nog een mooie kaart mee kunnen maken, dat verzacht de opdringerigheid, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vrolijk kaartje Daphne
    En laat ik nou gisteren ook even bij de Action zijn geweest, heb ook een paar nieuwe mallen meegenomen ahum en ik zou eigenlijk niks op knutselgebied kopen....
    Hopelijk heb je fijn gewerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Hollandse kaart heb je met je nieuwe mal gemaakt. Wat toch vreemd hè dat zo'n mal in je mandje terecht komt en er niet meer uit wil. Dat heb ik nou nooit, ha,ha.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren sprong dezelfde mal bij m'n moeder in haar mandje. Leuke Hollandse kaart maakte je ervan. Mooie en lieve kerstkaart met de gnome erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart! De koe en de kleuren, je denkt meteen aan ons eigen land! Heel gaaf. En dat heb jij dus ook wel eens dat er iets niet meer uit je mandje wil..raar toch?
    Ik was er ook en gelukkig viel er dus geen papier in mijn mandje... Mijn vader ging zonder afspraak naar Action en wat denk je? Hij mocht naar binnen...zou dat een voordeel zijn van het ouder worden??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke Hollandse kaart maakte je Daphne, maar goed dat die mal niet uit je mandje wilde want dat was deze mooie kaart er niet gekomen :-)
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een koeienkaart, helemaal geweldig blij word ik daar van...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal lente! Vrolijke kaart.
    (Ik hoor je zo praten tegen de snijmal in de winkel ... hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo'n Hollands lentekaartje, mooi!
    Fijn om weer te snuffelen bij de Action, leuke spulletjes hebben het daar inderdaad voor het zeggen, daar is niks tegen te doen ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een vrolijke koe, daar word ik blij van, leuke kaart! En je moet aardig zijn voor jezelf, dus die stans moet je inderdaad dan maar meenemen, hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen