vrijdag 12 maart 2021

Heel erg bedankt

Hallo allemaal.

Nou nou, wat voelde ik mij woensdag jarig zeg!! Mede dankzij een hele stapel post die in mijn brievenbus terecht kwam!

Héél veel kaartjes, van héél veel lieve blogvriendinnen!!
Dank jullie wel, echte post is zoveel leuker!!
Ik kreeg in de loop van de week voor mijn verjaardag al veel enveloppen, maar ik heb ze allemaal netjes weggelegd.
Pas 10 Maart, 's morgens vroeg, onder het genot van een kopje koffie, heb ik alles voor mij op tafel gelegd en heb ze stuk voor stuk open gemaakt.
Het is zo'n leuk gevoel, net of er allemaal visite is, doordat iedereen iets persoonlijks in zijn kaartje schrijft. Lijkt dus net of mensen tegen je praten!
Kleine moeite, groot plezier, zo'n kaartje, zeg ik altijd maar.
Deze 2 bovenstaande kaartjes kwamen op "de" dag zelf nog binnen.
Samen met kaartjes van familie en vrienden. 
Ik stond in de gang en de postbode deed er 3x over om alles in mijn brievenbus te stoppen, haha, arme man!

Gisteren kwamen er nog 4 kaartjes binnen:
Ik heb iedereen "persoonlijk" bedankt. De meeste via hun blog, een enkeling via de mail.

Maar ook nog even via hier:
Lieve allemaal, heel HEEL ERG BEDANKT!!!!
De kaartjes hangen aan mijn rekje in de kamer en ik laat ze voorlopig lekker hangen, zodat ik er nog lang van kan nagenieten.
Ik voel mij zeer geliefd.


16 opmerkingen:

  1. Wauw wat ben je verwend Daphne. Super mooie kaarten. Ik heb je adres niet, anders had je van mij zeker een kaart gekregen. Hopelijk heb je een mooie verjaardag gehad.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ps. Check mijn blog even ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daphne nog van harte gefeliciteerd. Wist niet dat je jarig was anders had ik ook wel een kaartje gestuurd! Maar je bent heerlijk verwend met al die mooie kaartjes! Super leuk! En je had lekker de tijd om te allemaal rustig eens te gaan zitten bekijken! Top hoor! Een leuk gebaar net wat je zegt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie verjaardagspost Daphne! Ik heb ook alles dicht gelaten tot morgen vroeg dan ga ik er voor zitten.
    Fijne dag en weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Daphne. Geniet van alle kaartjes en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad ondanks alle maatregelen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee, wat een berg (en dan zie ik die van mij er niet eens bij, die kreeg je als het goed is op je verjaardag zelf), leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is je van harte gegund Daphne.
    Echte post is veel leuker.
    Hoop in oktober ook veul post te ontvangen😉

    Lekker nagenieten en fijn weekend.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Ik ben deze keer super op tijd begonnen aan je kaart en ik had hem zelfs vorige week gepost. Maar hij kwam terug naar mij door een foutje. Ik ben dan naar het postkantoor gegaan. Twee keer zonder succes. Er stond te veel volk en ik wou niet aanschuiven. Uiteindelijk vond ik maandag een rustig moment en ik schreef een nieuwe envelop en deed hem op de bus. Hihi, het paard heeft dus een reisje achter de rug.
    Je bent natuurlijk geliefd! Elke reactie die je typt maakt me HEEL BLIJ. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh jij voelt je inderdaad net zo als ik me voel, geweldig leuk hè al die post. Ik heb ze in de gang hangen, ik pak de kaarten ook nog regelmatig even in mijn handen om goed te bekijken. Ik krijg ook veel inspiratie van al die mooie kaarten.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de kaart goed is aangekomen, en heel leuk om te zien dat je zo verwend bent met mooie kaarten. Zeker in deze gekke tijd is het fijn als er mensen aan je denken.
    Hier wordt de oudste woensdag 18 hij baalt dat dit zijn 2e verjaardag is in Corona tijd. Het is even niet anders we halen het (hopelijk) van de zomer in met een grotere feestje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag Daphne....jammer dat ik het niet wist, anders had ik je ook een kaartje gestuurd, maar je staat nu op de kalender hoor...
    Je heb schitterende kaartjes gekregen, dat maakt je dag nog feestelijker...geniet er nog maar lekker van
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo heerlijk geniet van al je mooie verjaardagskaartjes. Zeker in deze tijd extra fijn om ze te ontvangen.
    Dank je wel voor al je goede ideeen hoe ik de ijsbeer stans nog meer kan gebruiken. Dus hij gaat zeker nog uit de kast komen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk he?? Je voelt je meteen jarig met zo'n stapel post.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zeg al die kaarten en het is zoals je zegt/schrijft, net of je visite hebt.
    Heerlijk dat je er zo van genoten hebt.
    Zijn ook mooie kaarten allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om zoveel echte post te mogen ontvangen en leuk dat je ervan genoten hebt.
    Ik zie mijn kaartje er tussen liggen.
    Met veel plezier gedaan Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat maakt toch dat je verjaardag een stuk leuker is he Daphne?
    Geniet er maar lekker van xx

    BeantwoordenVerwijderen