zaterdag 13 maart 2021

Mode pop.

Vandaag laat ik weer "Gewoon" een kaart zien die ik gemaakt heb (Mijn kaarten die ik gekregen heb voor mijn verjaardag kan je Hier bekijken.) Deze maand staan er veel jarigen op mijn kalender, dus mag ik lekker veel kaartjes maken:

Deze kaart maakte ik voor iemand die graag zelf haar kleding maakt. 
Het leuke dp,  met knoopjes en garen past daar natuurlijk perfect bij. 
De stempel van de paspop stempelde ik op het dp, met Versamark een embossing poeder.
Ik kleurde het in met perfect pearl en 3D paint. Dit geeft een mooi glansje en zorgt ervoor dat de stempel/paspop goed opvalt. 
De bovenkant van de kaart sneed ik met een randjes stans en plakte dat verhoogd op. 
En klein lintje met strikje erin past er ook goed bij vind ik. 
Binnenin nog een stukje van hetzelfde dp.
Daarop een hoedje en schoenen gestempeld. 
De tekst bewust half boven en half op het dp.

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ons land in de eerste lockdown terecht kwam,  1 JAAR...... wie had dat gedacht. 
Volgens mij heeft het geen zin om hier te lang bij stil te staan, we blijven vooruit kijken en de mooie dingen om ons heen zien. 
Zo is vandaag het weekend begonnen en daar gaan we lekker van genieten. 

Challenge:

DCL, #342, Stempelen op disign papier. 

Lift Challenge,  #159, Gebruik structuur (embossibg poeder)

17 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een leuke paspop Daphne. Dat dessin-papier past er perfect bij en ook de sierlijke rand vind ik bij die elegante paspop passen.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi en toepasselijk kaartje voor die jarige.
    Altijd leuk dat je iets persoonlijks kan maken.
    Eén jaar lockdown dat gaan we niet vieren hé er zijn fijner dingen om te vieren dan dat.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, die zal beslist in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi persoonlijk kaartje die zijn het leukst! Leuk gedaan met die stempels op DP gezet! Zal zeker gewaardeerd worden. Ik hoop dat het snel is afgelopen met de lockdowns, wordt het een beetje zat! Wil weer lekker dingen doen en nergens op hoeven te letten! Maar ja zolang dat niet kan dan maar knutselen, is toch ook een heerlijke hobby! een fijn weekeinde en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie uitwerking van de opdracht "stempelen op dessinpapier" Daphne! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Daphne!
    Mooi gemaakt in zachte kleurtjes!
    Nee ik hang vandaag geen slingers op naar aanleiding van 1 jaar C, helaas hebben we veel vrijheid kwijtgeraakt hopelijk keert het allemaal ten goede...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje Daphne, past natuurlijk heel mooi bij iemand die zelf kleding maakt! Helaas is onze challenge vrijdag afgelopen, maar we hopen dat je een andere keer weer meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart en heel persoonlijk.
    Ja joh een jaar...niet normaal toch...en wij gaan over een jaar verhuizen en dat lijkt dan weer een eeuwigheid hihi
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart voor iemand die zelf kleding maakt. Mooi met het randje bovenlangs.
    1 jaar corona.....ik hoop dat volgend jaar je bericht iets vrolijker zal zijn. 😏
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt Daphne. Jij schrijft er ook over op je blog. Ik wou er toch ook even bij stilstaan. Afgelopen jaar heb ik veel geschreven in mijn dagboek, vandaag heb ik stukjes terug gelezen. Toch wel heftig allemaal. Heel blij dat onze hobby wel lekker gezellig kon verder gaan. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart die direct in smaak gaat vallen. Super tof weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij leuk je kaart met de mooie witte opengewerkte rand en de stempel vind ik enig, ook de binnenkant daar werd aan gedacht leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De paspop is een prachtige blikvanger op je leuke kaart Daphne en zo mooi ook met de bijpassende stempels binnenin. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Daphne, Echt super tof. Daar is iemand vast weer heel erg blij mee.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Daphne, ik heb die stempels ook nog liggen (gestempeld dan hè) toch wel leuk om die eens te gaan gebruiken. Misschien toch ook wel leuk voor een uitschuifkaart 🤔🤔 😝🤭. En ja, een jaar al weer, als je terug kijkt is er veel gebeurd en niet allemaal leuks. Maar tot nog toe mogen we niet mopperen en laten we maar vooruit kijken en hopen dat we wat meer vrijheid krijgen.
    Voor nu kunnen we nog lekker aan de gang net onze hobby, "straks" weer camping tijd, dan ga ik weer veel lezen.
    Fijne dag verder ik ga nu even bij Martha kijken 😃😃

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie stempel van de paspop! Die heb ik hier nog niet eerder voorbij zien komen. Maar nu mis ik ook vast zo nu en dan een berichtje.
    Hier ook veel jarigen op de kalender deze maand. En bij eentje ging er iets mis ... oeps ... maar het wachten zal beloond worden ... nu is diegene (hopelijk) dindsdag gewoon nog een keer jarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Okay ik was even in de war want ik kom via de liftchallenge waar we met een stencil en pasta aan de gang gaan. Ik dus je kaart afspeuren naar sporen van pasta maar ook na vergroting niets kunnen vinden.. Wel zie ik dat je kaartje meedeed aan de DCL challenge.. en dat hij hartstikke leuk is natuurlijk! (zeker voor iemand die kleding maakt, mijn zoon heeft ook zo een paspop in zijn kamer staan)

    BeantwoordenVerwijderen