donderdag 25 maart 2021

Kerstkaart

Gisteren, voordat ik naar mijn werk ging, heb ik een kerstkaart gemaakt!! 
Ik had mijn nieuwe Gnoomes snijmal binnen gekregen en die wilde ik graag proberen. Wat een gepriegel, maar zó leuk om te doen!!
Een leuke sketch opgezocht. 
Papier kocht ik afgelopen Kerst bij Aldi (NIET verder vertellen hoor!!).
Bovenstaande foto gemaakt in de schaduw. 
Deze foto in de zon, de kleuren komen hier veel mooier over. 
De Gnoomes heeft een baard, snor en bondrandje langs muts en mouwen, van watten.
Tekst vond ik leuk passen bij deze lieverd. 
Ik de binnenkant kreeg weer een kleine opvulling. 

Vandaag ben ik vrij. 
Zoals ik al eerder vertelde werk ik in een "flex-poul", dus kan ik op het laatst moment nog een telefoontje krijgen of ik van komen werken.  Maar vandaag gebeurd dat niet, want ik heb al 5 dagen achter elkaar gewerkt.
Dus...... begint mijn dag rustig, eerst kopje koffie,  blog berichtje schrijven en daarna pas douchen en aankleden. Heerlijk, zo'n begin van de dag!
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kaart. 
Sketch Saturday, #652, Sketch.
CHNC, #534, Alles mag. 

21 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd deze kerstkabouter! En ook de binnenkant van je kaart is helemaal top!! Geniet van je vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met je lieve gnome, Daphne! En dat papier kocht ik ook bij de Aldi, afgelopen november. Ik gebruikte het vandaag ook op mijn kaart. Was een van de weinige keren in de Aldi trouwens, en meteen weer gevallen voor hobbyspul :-D
    Jouw kaart is super. En ik hoop dat je vandaag niet opgeroepen wordt, een dagje vrij is ook wel fijn.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart !!!!!
    Lekker vrolijk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd zeg en je kaart ook! Mooi hoe je alles gecombineerd hebt. Ohh heerlijk zo'n dagje, lekker aanrommelen, geniet ervan.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kabouter is hartstikke leuk en de bontrandjes en baard en snor van watten doen het erg goed op de kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schattig die gnome Daphne. Leuk om ook met watten te werken. Het is een mooie kerstkaart geworden en ook de binnenkant is leuk.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en geniet van je vrije dag.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schattig deze lieve gnoom...
    hele leuke kaart.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk kaartje met je nieuwe gnom . Ik vind dit soort stansjes ook altijd een gepriegel dus maak ze eigenlijk maar één keer en dan vind ik het al gauw goed! Haha! Erg hè? Maar je hebt hem mooi gemaakt met die mooie baard. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje met het schattige genoompje erop Daphne...mooie kleurtjes ook...

    En dan over linken bij 52 WTC...als er meer dan 50 kaartjes worden gelinkt moet er een extra link bijgemaakt worden en dat kost per maand extra geld
    en aangezien het challenge blog een hobby is , wie moet er dan voor de kosten opdraaien? Wij(designteam) sponseren zelf al elke maand een leuk prijsje...Het moet wel leuk blijven.. En veel challenges worden door winkels en webwinkels gesponsord.. dat is dan weer een ander verhaal
    Hopelijk is e.e.a nu wat duidelijker..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een leukerd, die kerstkabouter. En je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Daphne!
    geniet van je vrije dag,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk je gnome weer een andere uitvoering dan ik heb, hij staat prachtig op de leuke achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaart met de gnome, ja die zijn heel leuk maar een ontzettend gefriemel.
    Het papier is ook heel leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaart Daphne, de gnome is zo grappig. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een grappige kabouter. Leuk!
    Bedankt dat je aan me dacht. Tja we moeten erdoor. Maar de vermoeidheid eist echt zijn tol. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is leuk geworden! Dit blok van Aldi heb ik gemist, jammer. Die van het voorgaande jaar heb ik wel. Dat is ook een mooie.
    Groetjes Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk kerstkaartje Daphne!
    Die gnoome is ook zo leuk, lijkt me inderdaad een erg gepriegel...
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke start van je dag.
    Een lieve kerstkaart deze. En zo leuk weer met een binnenkantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach wat is die gnome superleuk zeg Daphne! Ik vind die dieren etc die opgebouwd moeten worden ook altijd een dingetje hoor...gefriemel en dan met lijm...ik maak er vaak een knoeiboel van,jammer want heb er best (zelfs nieuwe nog) een aantal liggen...
    Prachtig papier ook,ik heb dat misgelopen zie ik wel en kom daar toch eens in de paar weken. Leuke binnenkant, kortom een toppertje hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ja, zo'n vrij dagje kan wonderen doen. En de kerstkaart is prachtig geworden. Het achtergrondpapier met bolletjes past er mooi bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love this gnome card! Lovely colour scheme!
    And the inside too!

    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
    Susan
    DT for CHNC
    Calling All Crafters! – My Blog!

    BeantwoordenVerwijderen