woensdag 17 maart 2021

Easel en Sketch kaarten.

Deze maand staan er veel jarige op mijn kalender.
Leuk,  want kaartjes maken speciaal voor iemand gaat mij altijd beter af dan kaartjes maken voor de voorraad. 
Deze kaart vond zijn weg naar een jarige blogvriendin. Het papier komt uit mijn voorraad.
Het voordeel van dat de winkels gesloten zijn is toch wel dat ik nu mijn (GROTE) voorraad papier op kan maken.
Ik heb gelukkig niet zoveel, ik denk dat ik 197 jaar kan worden, dan is het nog niet op.😇
Het is een easel kaart, op bovenstaande foto is dat beter te zien.
Deze kaart maakte ik gelijk met de andere.
Als ik papier snij om de sketch te volgen hou ik natuurlijk wat over, dus kan ik dat meteen gebruiken voor een 2de kaart (opmaken, want van al die restjes word ik ook niet blij)🤪
Zelfde model, hier en daar iets ander disign papier.
Zo heb je toch al gauw een andere kaart.
Zoek de verschillen!!

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn vorige bericht.
Ik lees ze altijd met een grote glimlach.
Ook de tips en bemoedigende woorden over mijn volle wasmanden heb ik allemaal opgeslagen in mijn hoofd, dank jullie wel hiervoor.
Challenge:

De Egel,  #116, Easel kaart met sketch. (Ik link het 2de kaartje van mijn bericht)

Unicorn Challenge,  #63, Maak het vrouwelijk. 

19 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten! Inderdaad zelfde en toch anders :) toppertjes zijn het allebei.. Enne over dat papier, heel herkenbaar hier, hoewel we met z'n tweeën ermee doen ;)

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Daphne. Leuke combinatie van kleuren.
    Ik kijk ook meestal eerst naar restjes om op te gebruiken. Die stapels worden alsmaar groter.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet je de productie van kaarten wat opvoeren, dan hoef je niet zo belachelijk oud te worden, hahaha!
    Je hebt mooie kaarten gemaakt, gezellig zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaartjes beide versies, hij staat nog te pronken op mijn tafel, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt met de sketch !!
    Dáár zullen de ontvangers superblij mee zijn :-)
    Fijne woensdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi allebei en het vorige *cadeautje" is ook mooi gedaan. Leuk hè om zo bezig te zijn. Ik kijk nu ook steeds in mijn oude papier voorraad, het slinkt best wel.(een beetje 🤭😃)
    Tja en die was, praat met er niet van. Soms verlang ik nog wel eens naar de tijd dat ik nog heel veel de was voor je deed. Maar ja, tijden veranderen en aan alles komt een eind. Hopelijk kunnen we in de toekomst nog wel weer samen kletselen.
    Pfft. Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten zijn het geworden, in mooie kleurtjes ook.
    De restjes tja die bak wordt steeds groter bij mij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve zachte kleurtjes heb je gecombineerd voor deze twee mooie easelkaarten Daphne. Slim om er meteen twee te maken zodat de restjes op zijn.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda DT De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Daphne!
    Leuk model!
    Nou ik moet ook bekennen dat ik ook nog steeds goed in de voorraad papier en vele hobbyspulletjes ziten ik heb al in geen maanden iets gekocht, goed voor mijn portemonnee hihihi dat wel...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk dat je meedoet. Als ik het goed zie heb je het goede model gebruikt, alleen de verkeerde benaming. Easelkaart vragen we met sketch. Dank je wel voor het meedoen. Ze zijn heel mooi van kleuren en dat papier... ik zoek vaak modellen waar je veel papier op kwijt kunt, maar dan zie je nog niet dat er minder papier in mijn laatjes zit..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colors and designs Daphne.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart in mooie zachte kleuren! Ja, soms vind ik het wel prettig om speciaal voor iemand een kaart te maken, maar ik ga dan ook vaak twijfelen. In principe maak ik ze dus liever voor de voorraad/verkoop.
    Ja, we hebben zoveel papier. En elke keer komt er weer iets nieuws en als je het dan ziet liggen voor een habbekrats koop je het toch weer (ik tenminste wel). En nu doen we het met wat we hebben en moet je eens kijken...!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaarten, ik ben een geluksvogel, want ik heb er één 😊.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een kaart afstemmen op de ontvanger kun jij heel goed. Zo had ik dan ook goed geraden dat een kaart die vorige week voorbij kwam voor mij was ;-). Dank je wel hoor. Heel leuk!
    Dit zijn ook weer mooie kaarten. Weer wat papiertjes minder in je voorraad. Bijzondere leeftijd overigens 197 jaar. Doe je best!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn beide geweldig Daphne, wat een prachtig papier en zo leuk met de kleine cupcakes....en meteen 2, top toch xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha heb je zo weinig papier dan? Voor maar 197 jaar? Was een rijkdom he dat we zoveel mooie spullen hebben om onze hobby uit te oefenen. Je maakte twee mooie kaarten in mooie kleuren. Nu heb papier voor 196,5 jaar. :-)
    Dank je wel voor jou deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Teveel papier....Heel herkenbaar :)
    Jij maakte alvast 2 hele mooie kaarten met je voorraad papier. Ik zou er beter een voorbeeld aan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaartjes heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen