zondag 14 maart 2021

Nieuwe caravan stans.

Alweer een berichtje van mij. Zoals ik gisteren al schreef, er zijn veel jarige, dus ik maakte veel kaartjes. Deze van vandaag wil ik nog mee laten doen aan een challenge die afloopt.

De kaart is voor een man. 
Mijn basiskaart is blauw,  daar zocht ik mooi bijpassend dp bij. 
Dat was nog een hele zoektocht, want ik wilde mijn kaart niet te druk maken, in balans,  maar ook weer niet te saai. 
In het papier met de horizontale streepjes zit ook iets donker rood, het papier met de stippen past daar perfect bij, dat was precies wat de kaart nodig had (hè hè,  ik was 3 kwartier verder,  alleen om 4 bij elkaar passende papiertjes te zoeken😂)
De stans van de caravan is nieuw voor mij,  die kocht ik in China. 
Ik ben er erg blij mee, ik weet zeker dat ik die veel kan gebruiken. 
Ik sneed deze uit een kleurde het licht met aquarel potloden. 
Als je goed kijkt komt er een hondje uit de caravan gestapt (weten jullie ook meteen voor wie deze kaart is🙈!!)
Zo leuk, het deurtje van de caravan kan echt open. Achter het deurtje en leuk "behangetje", wat de ontvanger misschien ook wel in zijn echte caravan heeft?!

Ik ga nog wat kaartjes maken vandaag. 
Er is voetbal op tv, dus mijn mannen zitten de hele dag op de bank in de kamer (lees: zitten mij in de weg, ik ben helemaal mijn huis kwijt op zo'n dag😉)
Kan ik mooi in mijn kamertje zitten, niemand die mij mist. 

Challenges:
MHH  #30, Mannenkaart. 

Cheerful Sketches, #Maart, Sketch. 

The Sketchy Challenge, #172, Verjaardag. 

28 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Daphne, door jouw verhaal wordt de kaart nog leuker. Ik heb een vermoeden voor wie de kaart is, in ieder geval iemand die kampeert 😜. De caravan is echt leuk, voor mij zou zo'n stans eenmalig zijn denk ik, maar jij hebt al meer ideeën. Ik kwam eigenlijk op je blog om op je vorige kaart te reageren, maar je had net deze geplaatst. Maar de andere kaart vind ik ook erg mooi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke mannenkaartje en door je verhaal nog
    leuker...ik zie je al door de papierbakken snuffelen.

    Ik vind de stans leuk maar denk niet dat ik hem vaak zou gebruiken...nu gebruikt ik al nooit vaak stansen meer🤣🤣.

    Freubel ze, ben benieuwd naar je volgende kaart. Ook
    ik duik me hobbykamer zo in.

    Fijne dag verder Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi gezellig kaartje met de caravan.
    Tof gemaakt.
    Groot gelijk hoor, ga nog maar wat aan de knutsel, is veel ontspannender.
    Veel plezier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha ik zie het helemaal voor me, een Daphne die naarstig aan het zoeken is.
    Je kaart vind ik heel leuk het papier past mooi bij elkaar, daarbij nog de de caravan met hond kan niet meer stuk. Veel plezier nog met freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar ....zoeken in al je spullen....
    Kan ik ook langdurig doen, de hele papier la leeghalen...
    Maar je kaart is top !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat lange zoeken komt natuurlijk ook omdat we zo weinig knutselspullen hebben om uit te kiezen 😂🤣😂
    Maar jouw zoektocht heeft goed uitgepakt en het is een hele leuke kaart geworden. Leuk met dat hondje dat de caravan uitkomt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Caravan, hond? Er zou ook nog een fiets en een motor bij kunnen denk ik. Ik weet voor wie hij is. 😃 Maar hij is erg leuk. Leuke stans is het Daph.
    Fijne dag en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, leuk bedacht dat het hondje uit de caravan komt. Het zoeken naar de juiste papiertjes is een herkenbare bezigheid, pffff, daar kan ik ook zo lang over doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie verjaardagskaart. Leuk met die caravan en extra leuk dat het deurtje daarvan open kan en er een hondje om de hoek komt kijken. En ja, het bij elkaar zoeken van papier is soms een hele toer. Dan denk je de juiste kleur gevonden te hebben en past het totaal niet enz.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is toppie geworden! Hhaaha helemaal in China gekocht ;), maar zoeken naar de juiste papiertjes doen wij allemaal gelukkig.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo grappig dat het hondje komt piepen en ja hoor ik heb dat ook het lang zoeken achter passende papiertjes. Knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart voor een fan van kamperen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mmmm.... is Andy gauw jarig? Ik vind je kaart inderdaad mooi in balans met die verschillende papiertjes en de kleuren. Niet te druk, niet te saai. En die caravan is echt heel leuk! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful sketches. Ik ken het niet, mannen die naar voetbal kijken. Mijn vader keek nooit, Peter ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vrolijke kaart, je krijgt er meteen een vakantiegevoel bij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat ben je verwend met post zeg, dat maakt de dag toch weer wat specialer nu nog zo weinig kan. Heerlijk een zomers kaartje, nog even geduld dan kunnen we weer met de caravan op pad. Wat een idee om de caravan in te kleuren. Ja wat kan het huis dan vol zijn met al die mannen die kijken, heerlijk toch om dan lekker op je kamer te gaan zitten. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Echt super tof. Die caravan stans is echt super leuk. Te schattig gewoon. Echt een stoere mannen kaart geworden hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig ... de caravan, het behangetje erachter en dat leuke hondje dat om de hoek komt kijken ...
    Je hebt vast nog meer leuks gemaakt in je kamertje terwijl de mannen voetbal keken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart Daphne
    Grappig die caravanstans, leuk aangekleed deze kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk die stans van een caravan en je hebt er een mooie vrolijke kaart mee gemaakt Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was für eine bezaubernde Karte und eine tolle Umsetzung von dem Sketch.

    Liebe grüße
    Christina GD

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave stans!! Supermooi kaartje maakte je ermee, en wahaa dat behangetje is echt zo'n leuk detail!! Geen idee voor wie het is, ik heb wat gemist volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 3 kwartier maar �� maar je hebt dan ook wel heel mooi papier gevonden!
    Leuke caravan,ook ik weet niet voor wie die kaart is...
    Wat ik wel weet is dat de ontvanger er zeker weten heel erg blij mee zal zijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat kunnen we het onszelf toch moeilijk maken met het zoeken naar het juiste papier, hè? Maar je zoektocht wordt beloond hoor, want het is een hartstikke leuke kaart geworden. Die caravan is heel tof, en dan zeker met dat hondje erbij.
    Hartelijk dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor het meedoen aan de Sketchy Challenges.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  26. toffe kaart, je zoekwerk naar papiertjes heeft geloond. Leuke mal die caravan, zal je vast voor veel kaartjes kunnen gebruiken!
    Groetjes
    Nancy
    Cheerful Sketches Challenge

    BeantwoordenVerwijderen