maandag 10 april 2023

Gast designer.

Deze maand mocht ik gast designer zijn voor Carlin's Kaartenparadijs, #57, waar de challenge is: Gebruik een stempel, digi of voorgekleurd plaatje van Beccy + designer papier naar keuze. Nou had ik dat van het dp niet goed gelezen, want ik dacht dat dat ook dp moest zijn wat Beccy ontworpen heeft en dus zocht ik tussen de leuke digi's ook naar bijpassend dp.😊

Dit vrolijke meisje met haar verjaardag taart vond ik wel heel erg leuk en nadat ik even verder zocht vond ik er ook mooi dp bij. 
Met een slimline stans maakte ik de basis voor deze kaart, van wit. 
Gaandeweg het maken bedacht ik dat de dochter van vrienden van ons binnenkort 7 wordt en met haar ik gedachte maakte ik de kaart verder af. 
Haar leeftijd, de slingers met hele kleine mini hartjes erop geplakt en wat cirkels met cupcakes erop en ik ben tevreden.
De jarige wordt in Juni 7, maar ik zeg altijd maar zo: wat klaar ligt, ligt klaar. 😉

Het was erg gezellig gisteren, met de familie. Heerlijke brunch en lekker gezeten en gekletst. 
Voor vandaag hebben we nog geen plannen. Altijd fijn, zo'n bonus dagje vrij en kijken wat er op ons pad komt. 
Ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt dus we doen het in ieder geval lekker rustig aan op deze 2de Paasdag.
Challenges :
2 Sisters, #73, Slimline en streepjes of stipjes.
Alphabeth Challenge, #A, Adoleble-Anything cute. 






22 opmerkingen:

  1. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en feestelijk kaartje heb je voor de jarige gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor de jarige Daphne. En geniet van jullie rustig aan dagje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha rustig aan? Ik heb net jouw foto's op de what's gezien of heeft Andy het alleen gedaan
    Wat een schattig kaartje is dit weer. Ik zit altijd te raden voor wie dat dan kan zijn als jij schrijft dat het voor iemand in jouw vriendenkring is. ik heb het nog niet geraden.
    Geniet van het "rustige" dag doen wij ook.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n vrolijke felicitatiekaart heb je gemaakt Daphne, heel gezellig! Je hebt alles leuk op elkaar afgestemd! Bij het KIC vragen ze nog een cijfer op je kaart! 🙂
    Fijne rustige Paasdag nog 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor een jarig meisje.
    Nog een gezellige 2e Paasdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker leuk voor een 7- jarige! Succes met je bonusdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie verjaardagskaart met leuke digi, feestelijke vlaggetjeslijn en cirkels met cup cakes. En leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi jij maakt het jezelf ook niet gemakkelijk hè?!
    Maar je vond er leuk bijpassend dp-papier bij!
    Het plaatje is leuk maar je moet er nog even een kaarsje bijtekenen…..en hoe was jullie dag? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een feestelijke kaart met de taart, de cupcakes en de slingers. Die gaat in juni vast in de smaak vallen.
    Heerlijk zo'n extra dagje. Dat heb ik nou iedere week!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart, ik heb even getwijfeld over deze digi maar die paste niet bij mijn onderwerp :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, hopelijk heb je genoten van je rustige dag.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke afbeelding. Feestelijk en vrolijk.
    Altijd fijn als een kaart klaar ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke verjaardagskaart, heel gezellig.
    Haha, dat paashazenpak staat je wel goed.
    Sterkte met verder opknappen, het heeft nu wel lang genoeg geduurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart voor de jarige en leuk om GDT te mogen zijn.
    Heerlijk een extra dagje..jammer dat het weer wat minder was..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt als gastdesigner. Wat een ontzettend leuk plaatje heb je gebruikt. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk achattig felicitatiekaartje, Daphne!
    Mooie digi en leuk achtergrond papier, daar zal de jarige mee verrast worden!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat een vrolijke kaart met deze leuke digi en DP. De ontvanger zal hier echt blij mee zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een vrolijk kaartje Daphne....erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke felicitatie-kaart Daphne, alles is mooi op elkaar afgestemd. Gezellig dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Daphne bedankt dat je onze gastdesigner wou zijn.
    Dit vind ik een schitterende creatie voor het thema van onze lopende challenge. Heel mooi gedaan. Daar zijn we superblij mee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke vrolijke kaart!
    En ik zie wel strepen maar eerlijk gezegd meer ruitjes....
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen