maandag 3 april 2023

Paaslabel

Vandaag begint een nieuwe challenge bij 4SCB en deze keer vragen ze "Labels". Je mag labels maken, maar ook 1 of meerdere op een kaart verwerken. Een leuke opdracht, waarvoor ik gast designer mocht zijn!!

Ik heb met een stencil en inktpads een achtergrond gekleurd. 
Daaruit heb ik een label gesneden met een stans en mijn BigShot. 
De teksten zijn van Marleen. 
Ik heb ze ooit eens gewonnen bij een give away en ben er nog steeds heel erg blij mee. 
Ik heb ze ook in het Nederlands maar vind de Engelse zo leuk,  vooral dat "Whoops, I ate them!"😂
Een strikje bovenaan , een bloemetje en wat pearldrops op het label. 
Het Lila konijntje is een foamsticker.
Ik kocht het bij Zeeman in een verpakking waar ook schaapjes en kuikentjes in zitten. 
Ik heb deze verpakking terug gevonden tijdens de verhuizing van mijn knutselkamer....... ik ben héél veel dingen kwijt omdat ik niet meer weet waar ik die neergelegd heb maar zo af en toe vind ik ook iets leuks terug😅.

Dit label geef ik bij een Paaskadootje, daarover later meer. 

Challenge:
Crafty Animals, #71, Alles mag. 


17 opmerkingen:

  1. Heel leuk Daphne! Hihi, je ontdekt nieuwe dingen in je knustelkamer terwijl andere zoek blijven. Gewoon niet meer zoeken en ineens heb je de gemiste dingen in je handen. Ik had mijn bureau ook opgeruimd en vond ook iets niet en maar zoeken, zoeken, vragen aan de kinderen of zij het mischien gezien hadden, geen resultaat. Het dan maar losgelaten en een week nadien, had ik het ineens vast, gewoon te goed weggelegd. Evidente plek toen, maar achteraf gebleken toch niet 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk label heb je gemaakt. Heel leuk met die zelfgemaakte achtergrond. Een lila paashaas......verbaast me niks bij jou 😉.
    Leuk he dat je soms zomaar weer dingen vindt die je eigenlijk niet eens echt kwijt was. Zoveel verrassingen tussen je eigen knutselspullen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat eenleuk label., Daphne
    Mooi met dat lieve konijntje en leuke tekstjes
    Ha wat herken ik dat, heb je net je spulletjes netjes opgeruimd en verlegd kun je het de volgende keer niet meer vinden...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat leuk gedaan, dit paaslabel. Gaaf hoor. Die achtergrond is heel mooi. Handig dat je af en toe nog wat terugvindt, terwijl je veel dingen kwijt bent haha. Komt vast goed. De teksten zijn geweldig. Moest er erg om lachen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, een kind van je moeder. Je weet het hè ik vind zelfs wel eens iets terug wat ik (nog) niet kwijt was en waarvan ik dan denk ik: " oh hemel daar zou ik me suf naar gezocht hebben". 😂😂 Wat is dit een leuke paaslabel, zo lief met die mooie kleurtjes, wat past het goed bij elkaar dat zachte geel met Lila.
    Fijne dag en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk gedaan! Labels zijn ook gewoon leuk, tekst op een kaart doet het altijd goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig label heb je gemaakt Daphne, met deze mooie achtergrond! Fijne kleurtjes heb je gebruikt. En ja, ik herken het wel om dingen niet meer te kunnen vinden als ze eenmaal zijn opgeruimd... 🙈
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Daphne!! Je gaat nog even lekker door met het lichtgeel en lila...
    En ja hier kan ik ook niet altijd alles terug vinden. Ik probeer het maar niet te vaak van plek te laten veranderen want dan kan ik nog meer dingen niet vinden, haha.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi labeltje met deze kleuren en het paashaasje erop.
    Dat gebeurt mij ook wel eens dat ik iets kwijt ben, of iets tegen kom als ik opruim van o ja dat heb ik ook nog 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi label en weer in van die mooie zachte kleurtjes. Toch leuk dat er af en toe ineens weer een verrassing in je kamertje opduikt hihi. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf label. Die teksten zijn idd erg leuk. Ik heb niet opgeruimd, maar kom zo af en toe wel eens iets tegen waarvan ik denk ?????? Beetje veel spullen???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een ontzettend leuk label. Je hebt de achtergrond heel mooi gemaakt en de tekst is zeker superleuk. En dat konijn maar onschuldig kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een enige paaslabel heb je gemaakt. Mooie kleuren (van het KKT). EN die stickers zijn heel leuk. Oh wat herken ik dat...ik durf bijna niets te veranderen aan mijn hobbykamer, omdat ik dan bang ben dat ik van alles kwijt ga zijn en niet meer weet waar het ligt. Heb ik nu al als ik bepaalde dingen op een nieuwe plak ga leggen...hopeloos!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig leuk label en zo mooie kleuren. Dat je blij bent met de stempelset die je eens won kan ik me voorstellen. Deze is ook erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen