donderdag 20 april 2023

Washi-tape Kerstkaart ('23-19&20)

Vertelde ik jullie vorige week dat ik zo'n moeite heb gehad met het maken van de gevouwen Sterkaart, zag ik tot mijn blijdschap dat ik met die kaart winnaar ben geworden bij X MAS!!! Hoe leuk?!! Juist met DIE kaart, alle moeite dus niet voor niks, haha.

Op het blog kan je elke week een kerstkaart showen. 
Ze vragen steeds een kaart met een thema, maar die zijn heel makkelijk (of, ...... nou ja,...... als je niet voor zo'n ster kiest als dat ik deed, whahahaaaa)
Elke zondag wordt het nieuwe thema bekend gemaakt. 
Deze week vragen ze Washi-tape. 
Wat ik soms doe is mijn Kerstkaart voor 52 WTC op donderdag combineren met het thema van X MAS en zo kan ik dan aan beide Challenges meedoen. 

Vandaag dus een kaart met Washi-tape:
Of, beter gezegd, twee kaarten met Washi-tape. 
De 1ste heeft gescheurde randjes tape.
De achtergrond gemat op kraft en daarom de tekst met bruin gestempeld. 
Het middelste tapeje is zilver, maar dat is op deze foto slecht te zien. 
Hier zie je dat veel beter. 
Zilver, net als de sterren op het tapeje daarboven. 
Daarna maakte ik nog een kaart met rechte randjes in plaats van gescheurd. 
Ik gebruikte bij het blauw goud glitter tape en vind de tekst daar mooi bij passen. 
Op bovenstaande foto zie je het goud goed shinnen. (Vandaar de tekst)
(Het onderste mini strookje laat wat los op de foto's, dit heb ik weer vast gemaakt met wat lijm)

Ik ben 3 dagen vrij geweest en heb genoten van het mooie weer. 
Lekker gewandeld met Floor èn Lila. 
Wat in de tuin gewerkt. 
Buiten koffie gedronken.
En de was heeft weer buiten gehangen (en was zo droog!)
Nu mag ik weer 2 dagen werken en daar heb ik veel zin in. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
X MAS, #16, Washi-tape. 








18 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Leuke kerstkaarten heb je gemaakt met washitape. Heel erg mooi. Ik heb ook kerstkaart gemaakt met washi tape dit keer. Leuke challenge. Fijn dat je genoten hebt van je vrije dagen. Werk ze weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier ook al van die leuke kaartjes met tape...
    prachtige set heb je gemaakt.
    En dan je gewonnen kaart...niks geen vallende maar een RIJZENDE STER!!! leuk dat je doorzettings vermogen ook nog wordt beloont.
    Fijn dat we je vandaag weer zien op kerstkaarten donderdag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 gave kaartjes Daphne, erg leuk gedaan zo! En de was buiten, dan ruikt het hele huis lekker fris als het weer naar binnen komt... 🌤
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes met de washitape in diverse kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes. Mooi effect met de uitgestanste vorm bovenop de vrolijke tapejes.
    Hier weinig kunnen genieten van de zon. Lig al 3 dagen voor pampus op de bank met griep.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht: "wat bedoelt ze toch met afgescheurde randjes?" zag het helemaal niet, heb wel tig keer gekeken en ja hoor, kwartje viel.
    Ze zijn leuk en wat leuk dat je winnaar bent geworden met die sterrenkaart, loon naar arbeid dus 👍.
    fijne avond en kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaartjes met de washitapejes. Moet ik toch eens onthouden (om van de voorraad af te komen)
    Proficiat met je winnende creatie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 prachtige kaarten en wat leuk om zo een kaart te maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig geweest met ene mooi resultaat. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Daphne
    Wat een leuke kerstkaarten, zo leuk gemaakt met dat washitape, prachtig!
    Wat fijn dat je zoveel werkplezier hebt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten met het washitape, mooi heo je de tekst in een hijpassende kleur hebt gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je werk zo gewaardeerd wordt! En volgens mij heb jij aardig wat tape-jes liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaarten heb je met washi tape gemaakt. Vooral die met de kerstboom en de gescheurde randjes tape vind ik 👍 Ook je vorige serie kaarten met washi tape zijn mooi geworden.
    En fijn dat met plezier naar je werk gaat. Dat is heel wat waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee leuke kerstkaartjes met de washi tape. Voor jouw vraagje over de ballonnen, nee die zijn er niet opgeplakt. Het deel dat ik buiten de cirkelstans wil zien steken, knip ik eerst rond langs de lijntjes. Ik knip wat dieper in dan de cirkel groot is. Dan kan je het ingeknipte deel opheffen en bovenop de stans leggen zodat de ballonnen niet worden doorgesneden door de stans. Zo heb ik al vaker digi uitgestanst. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaarten!
    Met de kerstboom is mijn favoriet. Mooie kleuren bij elkaar en het gescheurde tape geeft zo'n mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie washitapekaartjes, kan niet kiezen wat ik leukst vind, gescheurd of netjes recht, ze zijn allebei bijzonder.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen