donderdag 27 april 2023

Gast designer voor 52 WTC('23-21&22)

Op deze vroege Koningsdag morgen kom ik, voordat ik naar mijn weg ga, langs met mijn kerstkaarten:

Omdat ik vorige maand in de top 3 stond bij 52 WTC mocht ik deze maand gast designer zijn. 
Deze keer is de challenge: Monochrome,  een kaart in 1 kleur. Wit en zwart toevoegen mag wel. 
Ik maakte 2 kaarten.
Eerst een groene.
Ik maakte een "cirkel stencil" en met groene tinten inkt heb ik de cirkel beïnkt. 
Daarop stempelde ik een tekst tekststempel, bewust niet helemaal duidelijk. 
Daarop gestanste mini boompjes, deze stans kreeg ik van Colien en omdat zij ik in het team zit van 52 WTC vond ik dat wel leuk om te gebruiken. 🥰
Zoals je ziet stanste ik verschillende laagjes van de boompjes. 
Daarna nog een blauw variant, met een vierkant.
Hierop plakte ik een paar laagjes van een ster. 

Voor beide kaarten de tekst in bijpassende kleur gestempeld en op een basiskaart geplakt die ook in bijbehorende tint is.
 
Leuke challenge hè!!
Meedoen met deze maandchallenge kan vanaf morgen tot volgende week donderdag.

Ik ga gauw weg, dan ben ik op tijd op mijn werk,  doei!!








23 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke kaarten, mooi dat de tekst wat onduidelijk is past goed bij de boom en ster. Wens je en gezellig werkdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten! Genoeg inspiratie om zelf aan de slag te gaan voor deze challenge.
    En nog gefeliciteerd met je "nieuwe" baan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaarten, Daphne
    Mooi in het monochroom gemaakt!
    Werk met plezier, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes in deze kleurtjes Daphne!
    Groetjes en een fijne koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Daph. Ik hou van monochroom.
    Werk ze vandaag. kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heb je gemaakt, mooie achtergronden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt mooie kaartjes gemaakt, ja in 1 kleur is wel een uitdaging hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan, het zijn 2 mooie kaarten. Leuk met die laagjes.
    Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee heel mooie kaarten, Daphne! Prachtig zoals de aandacht naar de cirkel en het vierkant uitgaat!
    Fijne werkdag en fijne Koningsdag en bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi bedacht en uitgevoerd Daphne, ook dat je de tekst in kleur gestempeld hebt. Twee mooie rustige kerstkaarten.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
    Mooie voorbeeldjes in de monochrome kleuren.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes heb je gemaakt! Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi monochrome en nog CAS ook! Dat vind ik heel knap!
    Was het ook gezellig op je werk op zo'n Koningsdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaartjes als gastdesigner voor onze monochroomchallenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooie uitwerking van de challenge gemaakt Daphne. Het zijn 2 knappe kaarten geworden zo. En leuk, dat je GD mocht zijn!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een mooie uitwerking van de challenge. Je kaarten zijn echt heel mooi gelukt. Prachtig gedaan hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi om in één kleur te werken. Leuk ook met de tekst die expres niet helemaal duidelijk is. Twee keer heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn ze beide mooi zeg, ik vind het knap en kunstig gedaan Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk weer, hoor ! De blauwe is mijn favoriet ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen