zaterdag 29 april 2023

Uitdaging met mijn moeder, #27

Daar zijn we weer, mijn moeder  en ik, met onze uitdaging aan elkaar. Om en om verzinnen we een opdracht en maken we een kaart voor elkaar. 

Deze maand koos mijn moeder: zoek op het (inmiddels niet meer actieve) blog van Craft Sensation een leuk model kaart uit en maak die na. Mijn moeder was héél benieuwd of we hetzelfde model zouden kiezen........ ik schat de kans niet heel groot, want de kaart die ik uitkoos vond ik hier en dateert uit 2016.

Het camping seizoen is weer begonnen en dus koos ik ervoor om dat als thema op mijn kaart te gebruiken. 
Dit gebeurd er met het ovaal als je de kaart open doet, het blijft binnenin zichtbaar. 
Via de link kan je op het blog van Craft Sensation zien hoe deze kaart gemaakt wordt, ik kan het verder niet zo goed uitleggen. 😊
Voor mijn zus maakte ik hetzelfde model, maar deze kaart met een tentje erop.
In de zomermaanden gaat mijn zus namelijk vaak naar mijn ouders op de camping en slaapt dan in zo'n klein tentje.
Het zonnetje dmv de masking techniek gestempeld. 
Alles gekleurd met aquamarkers. 

Een ontzettend leuk model, ik vond het een hele leuke opdracht deze keer. 
Volgende maand is het weer mijn beurt om iets te kiezen, ik ga nog even verzinnen wat ik wil. 
Gaan jullie ook nog even bij mijn moeder kijken wat zij ervan gemaakt heeft?!






15 opmerkingen:

  1. Leuk Daphne! Zowel de tent als de caravan. Nu nog wat warmere temperaturen.
    Je hebt goed je best gedaan om een kaartje te zoeken. 2016 lijkt niet ver, maar toch is het dat wel. Fijne zaterdag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja deze maakte ik toen ook!
    Jammer dat dat team heeft moeten stoppen en ondertussen gebeurt er niks meer op die groep 🤷‍♀️
    Wat heb je gave toepasselijke stempels gebruikt zeg…2 hele mooie kaarten en ik ga nu bij je moeder kijken!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 supergave kaartjes gemaakt Daphne, heel leuk gedaan zo!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes Daphne....mooi met de caravan en de tent!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wat leuk Daphne, mooi model en leuk uitgevoerd,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide kaarten heel leuk !!!!!
    En toepasselijk !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke, toepasselijke "vakantiekaarten" Daphne. Een leuk model inderdaad. Ik ga even op bezoek bij je moeder.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel ander model dan jouw moeder uit heeft gekozen. Leuk zo met de ovaal die in het midden blijft zitten. En leuk om iedereen zo een fijn camping seizoen te wensen.
    Onze buren hebben ook een seizoensplek maar die vonden het nog te koud om te gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model heb je gebruikt. Ze hebben daar idd leuke modellen met goede beschrijvingen.
    Leuk gedaan met de caravan en de tent.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt ook twee heel leuke kaarten gemaakt met weer een heel ander model dan je moeder. Leuk allebei in het kampeer-thema. Ik ben benieuwd waar jij je moeder nu weer mee gaat uitdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaarten, Daphne
    Prachtig dit model
    Die van je moeder heb ik inmiddels ok al bewonderd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja ik herinner me nog heel goed dit model. Heb hem zelf toen ook gemaakt. Die van jou zijn erg leuk! Heel toepasselijk ook. En die van je moeder zijn ook zo leuk en natuurlijk heel anders! Jullie zijn allebei van de aparte modellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey daphne,
    Wat leuk, zo'n uitdaging met je moeder. Erg leuk. Je hebt weer mooie kaarten gemaakt. Leuk model ook van de kaarten. Prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke uitdaging en prachtige kaart. Leuk dat jullie elkaar op deze manier uitdagen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt zeer toepasselijke kaarten gemaakt, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen