dinsdag 25 april 2023

Joepie, jarig

Vandaag laat ik de 3de Tripple Corner Pop-up Card zien waarvan ik begin deze maand de basis gemaakt heb:
Deze keer "rustige" kleuren gebruikt.

Het DP op de achtergrond heeft regenboogjes en dus vond ik mijn Unicorn er wel goed bij passen. Ik heb de Unicorn (natuurlijk) gesneden uit wit. De mannen en staart zijn koper kleurig. Dit is spiegel karton.  De hoefjes heb ik met een aquamarker gekleurd.

De tekst gestempeld met Versamark en goud kleurig embossing poeder. Gefeliciteerd verhoogd opgeplakt, hierachter blijft de Unicorn staan.

Ik vind dit echt zo'n leuk model!! Ik heb nog meer basis kaarten klaar, die ga ik zeker nog afmaken. Jullie zien ze vanzelf een keer op mijn blog verschijnen. 

Vandaag en morgen ben ik vrij,  we wilde eigenlijk naar de camping om verder op te bouwen en in te richten voor het komende seizoen. Ik zeg "WE" want sinds mijn man op een school werkt heeft hij de schoolvakanties vrij,  wat betekent dat hij nu 2 weken herfstvakantie heeft....... of ben ik nu erg in de war??

Challenges:
DAK, #76, Tripple Corner Pop-up. 
GCC, #36, Dier op je kaart. 
Unicorn Challenge, #86, Dier op je kaart. 
Crafty Animals,  #71, Alles mag. 



 

18 opmerkingen:

  1. Wow heel mooi is deze kaart prachtig papier en schattige eenhoorn. Nee je bent niet in de war brrr lijkt wel herfst maar dan met heel veel pollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk model he, erg leuk geworden.
    en idd het lijkt wel herfst.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart. Heel mooi model en met lieve kleurtjes. Heel leuk gedaan. Ja, gisteren leek het net herfst, vandaag ziet het er iets gezelliger uit.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart mooie kleurtjes heb je gebruikt... die unicorn past er prachtig op, met zijn chique staart en hoefjes.
    ja lijkt inderdaad meer herfst dan voorjaar, toch lekker genieten maar van de vrije tijd..paddestoelen plukken, haha.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, het is lente hoor... Maar ik snap je heel goed! Ik ben al blij dat vanmorgen de zon hier af en toe schijnt, al is het nog berekoud...
    Wat een leuke kaart is dit! Alleen de vorm al, maar zeker ook het DP...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook weer erg leuk Daphne, mooi papier en mooie teksten en dan die leuke unicorn…gaaf!
    Ik plaatste hem vandaag ook op mijn blog en vond het zo fijn met de magnetische tape….mijn schoonzus reageerde meteen dat ze hem wilde kopen dus ga er snel nog 1 bijmaken (of meer 😇) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi resultaat heb je zo verkregen Daphne, vooral met de embossing van de tekst! Heel gaaf gedaan. Uhh, herfstvakantie? 😀
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart Daphne. Herfstvakantie....hahaha....je zou het haast gaan denken. Vanmorgen ben ik met een vriendin wezen wandelen. Prachtig weer. En vanmiddag zat ik (gelukkig) in de auto toen het zelfs even ging hagelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart !!!
    Je hebt wel gelijk ....het lijkt wel een herfstvakantie !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave kaart!

    hahaha...herfstvakantie. Nee hoor. We hebben een vreselijk nat voorjaar. Hopelijk word het snel beter en blijft het dan een tijdje onder de 30 graden want zoals we de laatste jaren de zomers hadden, is echt veel te warm.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, lolbroek, het lijkt inderdaad wel herfst, bah. Ik geloof dat ze verwachten dat koningsdag kouder wordt dan nieuwjaarsdag, brr. Lekker knutselweer zeg ik dan maar. Je kaart met unicorn is een plaatje, mooi model en alles is zo mooi op elkaar afgestemd. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldige kaart, prachtig, een mooie eenheid. Leuk dat je de tekst met embossingpoeder hebt gedaan.
    Ik moet wel grinniken om je avatar hoor, maar je hebt gelijk, het is best fris en niet echt aangenaam voorjaarsweer. Ach, voor je het weet lopen we te mopperen dat het zo heet is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja een hele leuke kaart Daphne
    Opnieuw mooi gemaakt en poehet blijft maar frissig, komt vast wel een keertje goed...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je man nu herfstvakantie heeft in mei. Hier was het gisterennamiddag wel mooi zonnig, de tulpen die we meebrachten van Holland zijn door de warmte plots helemaal open... Mooie herinnering aan ons tochtje doorheen de bollenstreek zondag...
    Toffe kaart, lang geleden ook eens gemaakt, moet ik nog eens doen, altijd leuk zo'n tof modelletje!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk model inderdaad. Mooi hoe je - zonder de regenboogkleuren - toch een échte Unicorn sfeer creëert. Erg leuk gedaan!
    Herfstvakantie ... ja, daar lijkt het wel op hè? De iets hogere temperaturen en drogere dagen staan in de voorspellingen. Van mij mogen ze wel komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So beautiful! I love this little sparkly unicorn! It's colored so beautifully and the papers you used go really well together.
    Thank you for sharing this awesome card with the Do-Al(l) Kreatives Challenge.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Daphne, deze had ik gemist! Het is een heel leuke kaart en zo leuk dat je zo trouw meedoet elke keer bij DAK!
    Dank je wel daarvoor. En herfstvakantie.... ja als je wilt weten waar het voorjaar is, moet je maar even vandaag op mijn blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die speciaal gevouwde kaarten blijven het altijd goed doen ! Ook leuk om te maken,vind ik zelf ! Gr, Annick

    BeantwoordenVerwijderen