woensdag 19 april 2023

Serie, met washi-tape

Ik heb jullie al een paar keer op mijn blog laten zien dat ik kaartjes maak met en Embossing folder en washi-tape. Hier, maar ook Hier en de eerste keer Hier
Vandaag laat ik jullie nóg een serie zien:
Deze maakte ik voor Jade. 
Zij was 9 Maart jarig en zoals jullie zien werd ze 17 jaar. 
Zie je de 2 kleine witte hartjes rechts? Dit plakte ik verhoogd op de kaart. 

Gelijk met deze kaart voor Jade maakte ik voor blogvriendin Anita ook een kaart:
Voor deze kaart heb ik het Hoorey uit glitter foam gesneden. 
En paar dagen later maakte ik er nog 2.
Met kleurrijk washi-tape en ballonnen. 
En echte touwtjes aan de ballonnen met een strikje en een labeltje met tekst. 
Deze kaarten gingen (als ik het goed heb naar een vriend en.......euh......een Blogvriendin? Ilse? Ik weet het niet meer zeker)

De laatste 2 maakte ik voor Kanjers:
Met cupcakes en tekst op de washi-tape. 
De andere tekst gestempeld en verhoogd opgeplakt.
Bij bovenstaande kaart heb ik de achtergrond omgedraaid, nu kwam het washi-tape bovenaan. 
Onderaan een grote witte taart,  als je goed kijkt zie je het. 
Uiteindelijk vind ik de taart niet zo mooi en goed gelukt, je ziet het bijna niet. 
Komt omdat het wit op wit is, maar ook omdat de achtergrond embossing heeft.
Ik heb, voordat ik het verstuurd heb nog wat pearldrops erop gezet, zodat het iets meer op valt. 

Ik heb nu de embossing folder weer aan de kant gelegd, maar hou het wel in gedachte, want ik vind het héél leuk om snelle, leuke kaartjes mee te maken en mijn washi-tape wordt ook nog eens goed gebruikt. 
Fijne dag allemaal. 
Ik ben vrij en Mylo heeft mijn auto mee. 
Dus dat wordt een dagje rommelen in een ik het huis. 
En kaartjes maken, want mijn kerstkaart voor morgen is nog niet af.







12 opmerkingen:

  1. Super leuke serie kaartjes met de washi tape en de folder is ook tof, de mijn hangt in mijn hobbykamer met de rest van de verjaardagskaarten die blijven tot na de kerst hangen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je veel moois zien met embossing en washitape. Het zijn inderdaad snelklaar kaartjes, maar met een heel leuk effect (en een niet-blogger zal juist denken dat het heel veel tijd heeft gekost).
    Geniet van je rommeldagje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n reeks. Lekker ontspannend om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee!! en idd fijn om het washi tape ook te gebruiken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig geweest Daphne, met deze mooie serie, heel gaaf gedaan. Ze zien er allemaal erg leuk uit!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor de inspiratie Daphne.... wat een idee om embossingfolders en washi-tape te combineren! Heb de andere kaarten ook ff bewonderd! Stuk voor stuk juweeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is wel weer een hele mooie serie Daphne, leuk ik ga meteen eens even kijken of ik ook niet zo'n embossing folder heb 🤔
    Fijne dag verder en kus
    Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie reeks kaarten Daphne
    Leuk gecombineerd met dat washitape, embossingfolders zijn ook altijd leuk om te gebruiken
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie kaarten heb je gemaakt met embossing en washitape. Dat vind ik ook zo leuk om meerdere te maken en dan heb ik er ook weer genoeg van en wil ik juist weer heel wat anders maken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent lekker aan de slag geweest, mooie set kaarten heb je gemaakt.
    Ik gebruik dat praktisch nooit een embossingfolder..heb er wel een aantal..maar liggen ergens hoger in een kastje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo dit is een hele reeks prachtige kaarten Daphne, je hebt zo mooi verschillend gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat ik deze nog niet had gezien. Het zijn prachtige kaarten en ik snap wat je bedoeld met dat de taart niet mooi is. Ik moest goed kijken om 'm te zien. Ik gebruik mijn embossingfolders, zo veel heb ik er niet, te weinig. Er zijn zulke mooie kaarten mee te maken. Dat laat jij hier wel zien.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen