woensdag 5 april 2023

Hele fijne Paasdagen

In mijn vorige bericht vertelde ik dat ik de leuke foam stickertjes tussen mijn eigen hobby spullen terug vond (terwijl ik ze niet eens kwijt was😊) en daar maakte ik meteen deze Paaskaart mee:

Een witte basis met daarop dp waar ik 3 cirkels uitgesneden heb. 
Op deze foto is het beter te zien. 
Om de cirkels een klein "lijstje".
Erachter 3 kuikentjes die door het raampje gluren. 
En zo ziet de binnenkant eruit.

Deze kaart deed ik bij een Paas weggevertje, voor mijn 90 jarige vriendin. 
Zij houdt niet van Engelse teksten, dus voor haar gebruikte ik de Nederlandse variant. 
Nog wat bloemetjes en mijn kaart was klaar. 

Morgen ben ik er weer, met een Kerstkaart. 
Gelukkig heb ik die al af, want vanaf Dinsdag avond voel ik mij en beetje grieperig. Verkouden, hoesten, hoofdpijn, enz. 
Heel vervelend allemaal. Helemaal omdat ik ook nog last heb van de behandeling aan mijn been. 
En Floor is loops en voelt zich ook helemaal niet lekker. 
Samen hangen we een beetje op de bank en voelen ons vooral héél zielig. 

Bah...... we hebben gewoon voorjaar nodig!!



18 opmerkingen:

  1. He getsie, wat vervelend dat je je zo niet lekker voelt en Floor die meedoet. Hopelijk knappen jullie snel op, hier al 3 dagen volop zon en zalig buiten. Net zelfs zonder jas Ziva uitgelaten☀️☀️☀️. Je kaart met glurende kuikentjes vind ik superleuk en helemaal dat wanneer je de kaart opent het blijkt dat ze nog in een half ei zitten. Het ziet er heel gezellig uit. Beterschap voor jullie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n leuke Paaskaart Daphne, met die kuikentjes achter het 'venster.' 🐣 Maar wat naar dat je je niet lekker voelt, hopelijk toch geen cor...? Veel sterkte ermee en beterschap!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk je kiekeboe kuikenkaartje! He wat vervelend voor je dat je niet lekker bent, ach die arme Floor hopelijk zijn jullie gauw weer op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kaartje met de raampjes! O nee, jij ook! Goed uitzieken en je laten verwennen. Ik ben er weer door. ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat een prachtig kaartje Daphne!
    Zo leuk gedaan met de doorkijkjes>
    Ook je label hieronder en het mooie huisje daar weer onder zijn werkelijk prachtig!
    Wat vervelend dat je je niet lekker voelt....heel veel beterschap!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu is het lekker lenteweertje, dus ik hoop dat je je eigen beter voelt.
    Wat een lief kaartje met de doorkijkjes erop.
    Bedankt voor je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, wat leuk met die doorkijkjes! He nee wat vervelend, ziek maar lekker uit: beterschap hoor! Voorjaar mag inderdaad wel snel komen, ik kijk uit naar het zonnetje en weer lekker naar buiten

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met lieve kuikentjes die door de cirkels heen koekeloeren. En vervelend dat je je niet lekker voelt. beterschap. Wat je zegt hebben allemaal een lente🌞nodig en een hogere temperatuur. Ik vond het vanmorgen vroeg nog best koud op de fiets. Brrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een TE schattig kaartje is dit Daphne, erg leuk gemaakt voor je vriendin. Ach toch,zo in de lappenmand…maar gelukkig niet alleen ;) snel opknappen hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He, jammer, dat is een gevalletje lappenmand! Heel veel beterschap! Je kaartje is in elk geval heel leuk.
    Met de zon van de afgelopen dagen krijg je zin in warmere temperaturen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He bah, wat vervelend dat je je niet lekker voelt, beterschap.
    Je kaart is superleuk, zo gaaf bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is echt superleuk je kaart!! De kuikentjes die er zo uitpiepen door de gaatjes.
    Heel veel beterschap dat je maar gauw op mag knappen ook Floor natuurlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn die kuikentjes door een venstertje leuk zeg!
    Heel veel sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart Daphne , beterschap gewenst
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een super leuke kaart. Zo leuk met die kuikentjes. Beterschap met alles, doe het rustig aan.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk weer Daph, die heb je gisteren niet laten zien. Geeft mij een idee voor mijn gekke kipjes die ik ook nog heb liggen. Ik borrel weer van ideeën maar niet alles tegelijk, mijn hoofd loopt anders om en dan zeg jij weer dat het "ouderdam" is ha, ha. Ik hoop dat je snel weer opknapt nu, gelukkig niet positief getest vandaag.
    Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha, soms weet je niet eens maar wat je allemaal hebt hè... Leuke kaart met die stickertjes! Maar minder leuk dat je je zo lamlendig voelt... Hopelijk snel over!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo lief deze kuikentjes!
    Hopelijk ben je gauw weer helemaal opgeknapt. Het zonnetje kunnen we wel gebruiken hè?

    BeantwoordenVerwijderen