zondag 9 april 2023

Hiep Hiep, Hoera

Donderdag vertelde ik dat ik 7x een basis had gemaakt van de Triangle Corner Pop-up kaart.

Vandaag laat ik de 2de zien, die ik gemaakt heb voor mijn schoonzus die vandaag jarig is.

De digi heb ik laatst gewonnen bij Carlin's Kaartenparadijs en is van Beccy.
Voor deze kaart gebruikte ik de ingekleurde versie.
Zo  leuk, de Retro kleurtjes en daarbij zocht ik mooi passend, Retro, dp uit.
(Ik had deze kaart kunnen linken bij Carlin's, want daar is nu de challenge "gebruik en digi van Beccy en DP". 
Maar omdat ik gast designer ben geweest voor deze challenge doe ik niet mee. 
Zie het maar als een extra reminder😉)
Omdat de dame blauwe ogenschaduw op heeft heb ik blauw naast rood en oranje gebruikt voor deze kaart. 
Mijn schoonzus is 59 geworden. 
Ik heb haar leeftijd, op een cirkel, verhoogd opgeplakt zodat het pop-up gedeelte daarachter gezet kan worden, dan blijft het mooi rechtop staan. 
De kaart sluit met 2 stukjes magneet strip, die ik links weggewerkt heb onder het witte papiertje (waarop een persoonlijke boodschap gezet kan worden) en rechts zit het aan de onderkant, dus dat zie je niet. 

We gaan zo Brunchen met elkaar want schoonzus vond het leuk om ons op haar verjaardag èn tevens 1ste Paasdag uit te nodigen hiervoor. 
Ik heb er zin in en trek mijn Paasbeste kleding aan, want........ niet alleen mijn schoonzus is jarig, ook mijn man viert vandaag zijn 57ste verjaardag.
Ik wens jullie ook allemaal een fijne Pasen.
Challenges:
DAK, #76, Triangle Corner pop-up, 2de inzending. 
KIC, #178, Cijfers op je kaart. 
AAA Birthday, #48, L for Layer it up.






26 opmerkingen:

  1. Deze is ook geweldig Daphne, wat heb je alles mooi gecombineerd…schitterend! Gefeliciteerd met je mannetje en een hele fijne dag gewenst xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met Andy (rara, wat voor kaart maakte je voor hem, hihi) en met je schoonzus! Mooie kaart voor haar, heel feestelijk. Fijne dag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier vandaag en kaart had ik al bewonderd van de week.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk die mooie kaart met deze retro dame erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs en veel plezier vandaag met de brunch en verjaardagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk weer !!!!!
    Fijne Pasen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is dubbel feest bij jullie! Leuke kaart Daphne en waarschijnlijk krijgt je man ook zo'n model, ik heb zo'n vermoeden! Vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en je schoonzus. Driedubbel feest vandaag.
    Je maakte een mooie kaart voor je schoonzus. Je laat zien dat dat model voor iedere gelegenheid gebruikt kan worden. Leuk ook zo met dat vrolijke papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst van harte gefeliciteerd met je man Daphne en met je schoonzus. Je maakte een hele gave kaart voor haar, superleuk! En je zou het niet denken maar het is inderdaad niet moeilijk om te maken. Ik heb de video nog bekeken, dankjewel daarvoor!
    Hele gezellige Pasen, in het bijzonder voor vandaag! 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a fabulous fancy fold design. Loving all those papers and layers. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi retro kaartje wat past bij de leeftijd van de jarige Daphne. Een mooie dag vandaag met al die jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Disco, discofunk...dit liedje speelde meteen door mijn hoofd hihi. Ik vind hem top Daphne. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man én met de verjaardag van je schoonzus. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dubbel gefeliciteerd! Dit retro DP past perfect bij dit dansende meisje. Ik hoop dat je van de brunch genoten hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd!
    Kleuren meerdere keren terug laten komen op een kaart werkt altijd goed. Leuk dat je dat toepaste op de kleur van de oogschaduw.
    Gezellige eerste Paasdag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd met Andy en met je schoonzus!
    Voor haar maakte je een heel hippe hippie kaart, superleuk!
    Het was vast gezellig vandaag met al die samengevoegde feestelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte met Andy! En wat leuk dat jullie met zijn allen brunchen bij je schoonzus. Je kaart is super! Ik moest wel lachen dat je de oogschaduw als uitgangspunt hebt genomen!
    En dank je we voor het meedoen bij DAK. Wat ben je een trouwe deelnemer

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die Daphne
    Wat een feest zeg, Andy en je schoonzus jarig, van harte gefeliciteerd, gezellig brunchen!
    Je hebt eennhele leuke kaart gemaakt, mooi die retro motiefjes en in leuke kleurtjes!
    Heb je voor Andy ook een kaart gemaakt?
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook deze kaart is heel mooi! Klinkt supergezellig, zal ook wel gezellig zijn geweest. Gefeliciteerd met je mannetje, even oud als de mijne ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaart ! mooi en leuk modelletje
    kleurrijke kaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man en van je schoonzus. Je hebt een hele leuke triangle corner pop-up kaart voor haar gemaakt. Leuk model om te maken en zo te lezen vind jij dat ook. Want je hebt al 7 basiskaarten van dit model hebt gemaakt. Wow. Bedankt voor je tweede bijdrage aan de DAK challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart en model, Daphne. De liefde voor speciale vouwen hebben we zeker gemeen ! Annick

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning Triangel Corner Pop Up Card! It´s really the right fold to showcase this lovely dancing lady. She looks so pretty and so happy. I just had to smile when I saw her. Your designpapers are so nice I love the orange and blue colour combiwith great colour. I think the dancer was very happy to get such a wonderful card for her 59th birthday.
    Thank you so much for sharing this beautiful card with the Do-Al(l) Kreatives Challenge.
    Hug Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super fun card - great fun folding too. Thanks for joining in at AAA Birthday

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OMG.. what an awesome work! I love everything of it...pretty paper, funny image, bright colours... Just amazing!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen