vrijdag 7 april 2023

Paas Weggevertjes

Alweer bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaart van gisteren. Het is echt niet moeilijk om deze kaart te maken en het resultaat is zó leuk. 

Vandaag laat ik mijn Paas weggevertjes zien. In Februari, toen ik een weekje vakantie had, kwam ik Hier een leuk filmpje tegen. Dat wilde ik wel eens uit proberen en dus kocht ik bij Action de schoonmaak doekje die ik nodig had. Er zitten 4 doekje in een pakket en ik dacht, ik probeer er 1 te maken, lukt het niet, dan gebruik ik de rest van de doekje voor de schoonmaak,  haha. 

Maar het lukte dus wel!!
Zo goed dat ik nog een pakketje erbij kocht en zo maakte ik 7 haasjes (de 8ste had ik niet nodig en dat doekje heeft geholpen met mijn badkamer schoon maken)😊

Ik borduur niet graag🤪, dus heb ik wiebel oogjes, een neus en mond van papier op elk haasjes geplakt met mijn lijmpistool. 
De strikjes komen uit mijn voorraad. 
Bij elk haasjes maakte ik een label. 
Bovenstaande bijna hetzelfde, maar toch anders. 
Ik heb nog wel een touwtje eraan gemaakt, maar toen had ik ze al op de foto gezet.
Hier gebruikte ik een restje papier van het label wat jullie al gezien hebben. 
En voor dit label een restje Lila papier. 
Dit is een label-kaartje, want ik had er ook 1 nodig waar ik meer tekst in kon schrijven.
Kijk nou hoe schattig🥰

Als laatste, speciaal 1 voor Jesse en zijn vriendin:
Maakte ik een label in "MIJN" kleuren van het KKT.......Lila (met zacht geel)
Erbij een roze haasjes, want vriendin houdt van roze. 
Heel leuk om te maken en de reacties toen ik de haasjes weg ging geven waren super leuk!

Bij 4 SCB is nu een challenge waar ze een Label(kaart) vragen. 
Ik was daar gast designer, dus ik link deze labels niet, zie het maar als een extra reminder 









16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blogbericht, zo leuk met deze paashaasjes!
    Fijne dagen toegewenst,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke paashazen en wat een fleurige kleurtjes.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Daphne! Wat een verwennerij en als Pasen echt voorbij is, kunnen ze de haasjes gebruiken voor de lenteschoonmaak of is het de bedoeling dat ze in deze vorm blijven?
    🐣

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke cadeautjes.
    Zoiets komt voor iedereen van pas, maar toch moeilijk om voor gebruik het te moeten stukmaken.
    Een tof geheel met de mooie labels erbij.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit gaaf gemaakt !!!!!
    Mooie labels ook !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn dit leuke cadeautjes, en prachtige label kaartjes. Fijne Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat superleuk, zowel de haasjes als de labels, zo leuk gemaakt allemaal! Ik kan mij de leuke reacties heel goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke reacties konden natuurlijk niet uitblijven na zo'n paascadeautje! Slim om de oogjes te lijmen...
    Fijne paasdagen, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enige haasjes heb je gemaakt en de leuke labels erbij maken het helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n gave cadeautjes heb je gemaakt Daphne, leuk met deze mooie labels erbij! En de superleuke reacties zijn dan toch ook weer een fijne opsteker! 😀 Beterschap met je gezondheid.
    Goed Paasweekend gewenst. 🐣🍀
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke cadeautjes! Mooie labels maakte je erbij. Ik kan met voorstellen dat ze blij ontvangen werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke paashaasjes met bijpassende labels. Je hebt de familie goed verwend met dit leuke paascadeautje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige paashaasjes, Daphne
    Wat leuk gemaakt, zo hebben die poetsdoekjes toch wel een veel leukere bestemming!
    En je jebt weer wat mensen blij gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nouuuu wat ben jij lekker bezig geweest Daphne, echt supergave haasjes van de doekjes en dan een leuke label erbij….de ontvangers zullen blij verrast zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.....wat heb je PRACHTIGE PAASWEGGEVERTJES gemaakt Daphne....super leuk gedaan!
    Die zijn vast goed ontvangen!
    Fijne Pasen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een schattige haasjes heb je gemaakt. Wat leuk bedacht zeg. Ik snap wel dat iedereen er blij mee was.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen