woensdag 27 december 2023

Gast designer KMP ('23-67)

Bedankt voor de reacties op mijn serie kaarten van gisteren😊.  Vandaag alweer een berichtje,  want ik mag mijn kaart laten zien die ik gemaakt heb als gast designer voor KMP. De challenge is zoals altijd "alles mag",  als er maar gekleurd wordt met potlood:

Het is al lange tijd geleden dat ik dit model gemaakt heb, maar voor deze kaart vond ik het wel weer eens leuk om te gebruiken. Hier het filmpje voor als je ook zo'n kaart wil maken. 
Het effect van het "meedraaiende" middenstuk vind ik zo leuk. 
Eigenlijk ben ik steeds weer verbaast, dat ik zoiets kan maken, haha. 
Nu hoor ik jullie denken,  maar wat het je dan gekleurd met potlood??
Nou, de achterkant van het middenstuk. Daarop deze digi, die ik opgestuurd kreeg. 
Het is een digi van 1 van de sponsers, Mirtillamente.
Ik kleurde met veel tinten groen, want ik had voor mijn basis wat groen glitter papier gebruikt. 
Omdat er op de digi een kleine tekst staat (winter is here) heb ik op de voorkant een nieuwjaarswens gestempeld en kan ik deze kaart als nieuwjaarskaart opsturen. 😊

Onze Kerst was héél geslaagd. 
We hebben het met familie doorgebracht en het was erg gezellig.
Vandaag hebben we een dagje "rust" en dan gaan we vanaf morgen de oliebollen bakken (zoals jullie weten bakken wij voor een oud collega Bakker Bart) 
Het worden drukke dagen, maar ook dat heeft wel weer iets!
Ik zal wel wat foto's plaatsen komende dagen. 

Dit jaar is alles wel anders dan voorgaande jaren,  want ik mag werken met oud en nieuw.
Het zal vast wat ongemak geven, want we bakken sinds een paar jaar de oliebollen hier thuis en ik zorg altijd voor de "koek en zopie" rondom het bakken. (Lunch,  koffie, fruit, kopjes koffie voor de mensen die langs komen, enz)
Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan,  maar komt vast goed. 



10 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart en wat een mooi ingekleurd plaatje. Prachtig gedaan hoor. Heel leuk.
    Succes met werken met oud & nieuw. Ik heb met kerst gewerkt en ben nu vrij tot 3 januari.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi !!!!
    Succes met het werken met oud & nieuw !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave draaikaart Daphne en je hebt die leuke digi heel mooi ingekleurd. Leuk dat je gast-designer mocht zijn en alvast succes met de drukte de komende dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit toch ook een leuk model hè, dat heb je toch weer mooi gemaakt.
    Ik ben benieuwd hoe ze zullen smaken die oliebollen maar ben er zeker van dat ze lekker zijn net zoals voorgaande jaren.
    kus mam en nog maar een keer bedankt voor het leuke model van je vorige post. Ik heb er echt al ( voor mijn doen) veel kaarten mee gemaakt.
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gemaakt. En de serie hieronder is ook zo mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en wat een mooi model kaart! Succes met ht bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model en ik vroeg me al af waar het kleurwerk was, tot de kaart opendraaide.
    Drukke tijden breken er voor je aan. Hou je taai!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je productief geweest zeg. Deze kaart is leuk, ik dacht inderdaad waar is jouw kleurwerk? Mooi model en verrassend hoe je de digi verwerkt hebt. Succes met de oliebollen. Wij bakten eerder ook altijd maar niet voor een Bakker Bart, Haha, nu kopen we er een paar en is het genoeg. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk model, Daphne
    Ik vind het resultaat ook altijd zo mooi bij deze kaart!
    Je hebt de digi mooi gekleurd
    Gezellig dat oliebollen bakken, geniet ervan en werkse met plezier met oud en nieuw!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf model, het is je heel goed afgegaan en nátuurlijk kun jij dit!! xx

    BeantwoordenVerwijderen