dinsdag 5 december 2023

Nomé is geboren

Merit vertelde begin dit jaar dat ze zwanger was en in December een kindje verwachte. Kleine Nomé werd een paar weken te vroeg geboren, maar al snel konden we lezen op het blog dat het allemaal goed gaat. Dus was het tijd om een kaartje te sturen:
Tussen mijn voorraad vind ik heel erg leuk dp, met een groot konijn erop. 
Dat gebruikte ik voor de voorkant. 
Hierop de tekst "Joepie, een meisje" 
Nog 2 hartjes en wat glittersteentjes, meer wilde ik niet doen aan de voorkant, want.....
De binnenkant, daar zit de grote verrassing. 
De randjes boven en onder sneed ik van het dp af. 
Het jurkje en de schoentjes (rechts onder) knipte ik uit het dp.
De tekst "gefeliciteerd" gestempeld. 
De mooie naam van het meisje mocht natuurlijk niet ontbreken. 
Deze kwam op een pop-up gedeelte, zodat het lekker opvalt.
De kleuren, roze, lila een zacht geel vind ik helemaal bij een meisje passen.
Net als de hartjes die ik hier en daar nog toegevoegd heb. 
In een bijpassende envelop stuurde ik deze kaart naar de kersverse ouders.

Natuurlijk maakte ik voor Oma Annemarie ook een kaart,  die zien jullie binnenkort. 
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #65, Iets met een N (Newborn, Nomé), 2de inzending.
2 Sisters, #81, Eten en/of Drinken (papfles)
Creations in Pink, #64, Anything Goes. 




19 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je voor Nomé. Te schattig gewoon dat DP.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Daphne, ik wordt er zelfs vrolijk van en inderdaad, mooi hoor dat rose en geel, zo meisjes achtig.
    Fijne dag en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele leuke schattige kaart die bij merit ophangt, en die van mijnstaat ook in de kast...
    Nogmaals bedankt.
    Liefs Annemarie enMerit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met de pop-up naam. Lief kaartje! Benieuwd wat je naar de trotse oma stuurde. Ik stuurde je een mail, heb je die ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor Nomé. Een mooie bijdrage aan de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je nog eens meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk eens wat een super leuk kaartje een echte blikvanger de grote haas, en dan de verassende binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje voor Nomé met ook een supermooie binnenkant.
    Een naam op een kaart vind ik altijd leuk.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje voor Nomé, zeker met die verrassende binnenkant.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart heb je gemaakt voor de kersverse ouders.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je voor de ouders van Nomé gemaakt Daphne....de voorkant is perfect en de binnenkant ook heel verrassend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, wat een superleuke, schattige kaart, supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt voor Nome!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vrolijk kaartje, leuk met de naam aan de binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief, mooi en schattig kaartje voor de kleine Nome. Missie helemaal geslaagd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk kaartje! Met zoveel zorg en liefde gemaakt! Die hangt of staat natuurlijk te shinen in huize Kom.
    En ja, die ZZP'ers....ze moeten natuurlijk zelf hun premies betalen, dus of ze echt veel meer dan wij overhouden...Het zijn vooral de bureaus die woekerprijzen vragen. Ik hoorde van een bureau in Brabant die het bureau en de clientele hadden verkocht: 2 miljoen. Het is echt niet meer normaal meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooooh wat een schatje is dit zeg!
    Zeker al de mooie buitenkant die een hoog schattigheidsgehalte heeft en dan die binnenkant….supergaaf en zeker gebruikte je hele mooie kleuren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig felicitatiekaartje, Daphne
    En de binnenkant zo verrassend leuk, mooi gedaan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk kaartje heb je voor de kersverse ouders gemaakt. Ik moest eerst even zoeken naar ons thema haha maar goed dat je het erbij had geschreven!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve kaart met het konijn. En wat leuk met de pop-up binnenin. Met de naam erbij is het toch extra persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen