maandag 11 december 2023

Voor Oma & Opa

Jullie hebben nog mijn kaart tegoed doe ik gemaakt heb voor Oma Annemarie, omdat de kleine Nomé geboren is. 

Voor Oma (en opa) besloot ik een Triangle Corner Pop-Up kaart te maken. 
Ik blijf dit een leuk model vinden en het is echt niet moeilijk om te maken. 
De basis maakte ik van wit.
In mijn voorraad zocht ik mooi dp, wat geschikt is voor een meisje. 
Het lieve schaapje komt uit het pakket wat ik gebruikte voor de kaart voor Merit.
Dat vond ik wel leuk als middelpunt.
De 2 bovenste teksten maakte ik in Word, "Gefeliciteerd" is een stempel en dat plakte ik verhoogd op, nu blijft het schaapje daarachter staan. 
De kaart kan plat en dan opgevouwen worden, dan past het in een envelop en kan het verstuurd worden. 

Op bovenstaande foto zie je 3 hartjes, deze heb ik uit een magneet vel gestanst. Onder het 4kantje van het schaapje heb ik ook 3 magneet hartjes. Zo blijft de kaart goed staan als je het in elkaar vouwt. 
Oma heeft laten weten dat beide kaarten (deze een die voor Merit) aangekomen zijn. Vind ik altijd fijn om te weten, want soms verdwijnen er kaartjes die ik verstuurd heb en ik vind dat ik daarover slecht een klacht kan maken bij Post.nl. Het lukt niet via hun website en de klantenservice is niet bereikbaar. 

Ik ben een paar dagen vrij geweest. Vrijdag ben ik voor het eerst sinds lange tijd weer eens bij mijn moeder geweest om te knutselen. Zo gezellig!
Het weekend een beetje gerommeld in huis, de Kerstboom staat al een week en ik ben begonnen met de Kerstkaarten schrijven. Wat een klus, maar wel héél leuk om te doen. 
Ook hebben we een wandeling met Floortje gemaakt, de was bijgewerkt, ik heb nog wat geknutseld, we hebben lekker gekookt en ik heb een bananen brood gebakken omdat ik overrijpe bananen had liggen. 
Kortom, een goed weekend en weer helemaal opgeladen voor een nieuwe (werk)week.
Challenges:
Carlin's Kaartenparadijs, #65, Iets met een N (New baby, Nomé), 3de inzending. 
Creations in Pink, #64, Alles mag, met roze.





18 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart heb je voor hun gemaakt. En klacht over post nl ik ben er nog mee bezig, moest voor 2 pakketten betalen terwijl het hun fout was en het 1 pakket was...en ze zijn zo slecht bereikbaar. Binnen 10 dgn zou ik geld terug ontvangen..wacht er nog steeds op vanaf half november. Maar goed... we geven niet op hihihi. En je hebt echt een heel fijn weekend gehad lees ik heerlijk is dat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart, zo schattig! Een heel leuk model en superleuk aangekleed.
    Heerlijk zo'n weekend, goed besteed.
    Snap best dat Post NL niet bereikbaar is voor klachten, de klachtenregen is niet te verwerken en willen ze volgens mij ook niet. Maar waarom zouden ze? We hebben toch geen andere keus dan via hun versturen? Werkse, ga ik nu ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke felicitatiekaart Daphne
    Je hebt een fijn weekend gehad!
    Leuk weer te knutselen bij je moeder, als het kan blijven doen hoor, zo gezellig, mijn moeder is nu bijna 14 jaar geleden overleden en ik mis dat kopje koffie bij haar nog steeds met haar speciale lachje erbij....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke felicitatiekaart voor Oma Annemarie.
    En super mooi opgemaakt. Dat vind ik nog wel eens een dingetje met die modelletjes.
    En fijn dat je weer zo lekker opgeladen bent.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja deze BJOETIE staal hier wat een grappig model,
    het si een schattig kaartje in lieve kleurtjes...heel erg bedankt
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wauw, wat een mooi model kaart is dat zeg. Echt een prachtige kaart om neer te zetten.
    Klinkt als een fijne week wat je hebt gehad. Fijn is dat toch.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje en mooi model Daphne, op naar weer een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart maakte je voor Annemarie. Dit model is zo leuk (nu alleen zelf ook eens proberen).
    Bij mij zijn 2 kaarten niet aangekomen. Ik deed ze op een andere plek in de brievenbus dan normaal. of dat de reden is?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje en leuk kaartmodelletje. Heel mooi voor kleine Nomé.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk model kaart en superleuk gedecoreerd Daphne. Wat slim om die hartjes uit magneetvel te stansen zodat ze meteen bijdragen aan het mooi blijven staan van de kaart. Die ga ik onthouden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje voor oma en opa! Dit model is gewoon heel leuk. Apart en niet ingewikkeld.
    En wat slim die hartjes!!
    Jullie weekend klinkt heel gezellig. Genieten met de lichtjes he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om weer even bij te komen en je gewone dingen te kunnen doen na veel dagen werken!
    En je kaart is beeldig, echt heel schattig...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk model kaart en zo schattig aangekleed.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja daar is ze weer met haar lievelingsmodel en je weet er steeds iets moois van te maken Daphne!
    Het is een lieffie en slim hoe (en mooi) dat je de magneetjes uit hartjes hebt gestanst!
    Dank voor de tip met het kussen, ik drukte wel met m’n hand tegen maar dat hielp niet en met het kussen lijkt dat wel beter te gaan! Xx

    BeantwoordenVerwijderen