vrijdag 15 december 2023

Jarige Tante

Mijn schoonmoeder deed een poosje geleden weer een bestelling. Haar zus werd 85 en ze vroeg of ik een vrolijke kaart wilde maken:

Jazeker wilde ik dat wel!
Met mijn neonverf moest dat lukken, daarmee kleurde ik een A4-tje.
Hieruit sneed ik, met mijn grote HOERA stans de letters en matte dat op zwart. 
Door het zwart vind ik dat de neon nóg beter zijn werk doet. 
Ik plakte alles daarna op een witte basiskaart. 
Natuurlijk haar leeftijd op de kaart.
"Jij bent jarig" is een stempeltje en past goed bij de HOERA.
Een kadootje en 2 champagne glazen maken de kaart af. 
Ik maakte meteen nóg een kaart met hetzelfde idee.
Deze keer zonder leeftijd, want ik weet nog niet voor wie deze kaart is. 
Ik word altijd erg blij van mijn neonverf. Mijn schoonmoeder trouwens ook, want ze was tevreden over de kaart.

Gisteren hebben Floortje en ik de laatste Agility cursus/les gehad. We hebben heel veel plezier gehad en veel geleerd. 
Na de les hebben we nog even wat gedronken met z'n allen en daar werd ons verteld dat wij een groep op mogen schuiven,  "Gevorderden 1" wordt de volgende cursus. 🥰
Ben zó trots op mijn lieve Floor
Hierboven een filmpje gemaakt op de 1 na laatste les, haha, zeker niet perfect, ik moet hier zó om lachen. 
Floor is zo enthousiast dat ze daarom soms vergeet wat ze moet doen😂
Maar wat een plezier kan je hebben met zo'n hondje. 

Challenge:
K&K, #Laatste challenge van 2023, Knutsels en/of Kadootjes. 2de Inzending.




15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaarten. Heel handig om er meteen 2 te maken.
    Wat een enig filmpje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaartjes heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartjes zijn zeer geslaagd heel vrolijk. Wat een plezier met Floor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooh die knappe Floortje doet het supergoed zeg, wat wil ze graag werken voor jou 🤩 Alsof ik onze bordercollie zie die dit ook zo goed kon….op het laatst kon ik meestal blijven staan op afstand scheelde weer meerennen hihi.
    Een heel leuk filmpje! En gefeliciteerd met het doorgaan naar de volgende groep, erg knap!

    Je kaartjes zijn top en doen bijna zeer aan m’n ogen die felle kleurtjes 😅

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik nog een keertje om je hartelijk te bedanken voor je hele mooie kerstkaart die ik gisteren ontving, dit gave modelletje staat op mijn todo-list en nu heb ik een echt voorbeeld! Je hebt hem zo gaaf gemaakt met de leuke notenkrakers en de prachtige band,top!

      Verwijderen
  5. Ah wat een geweldige prestatie van die slimme Floor, wat kan zij snel rennen zeg, het is net een hertje
    Saartje heeft toendertijd ook een cursus gevolgd en moest ook door zo'n tunnel heen, Saartje kijkt mij aan en nog eens en ze liep er omheen en dat is ze steeds blijven doen, daar moest ik dan erg om lachen, niemand is zo eigenwijs als Saartje, soms lijkt het wel alsof ze mij uitlaat in plaats van andersom, hahaha
    Maar supergedaan Floor!
    Je kaarten vind ik ook zo mooi dat zwarte matrandje geeft een mooi effect!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zien er wel heel vrolijk uit in deze felle kleurtjes.
    Mooi en feestelijk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende verjaarskaart daphne, goed bezig m training
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi.... ik heb genoten van het filmpje! Je blijft er slank bij, dat geren met Floor! Maar je mag zeker trots op haar zijn!
    En je kaarten zijn zo vrolijk.... Word je toch helemaal blij van??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een leuk filmpje haha. Echt zo leuk om te zien.
    Je kaart is geweldig geworden. Mooi gedaan zeg. Echt zo leuk met die neonverf. Echt heel tof.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijk is de kaart zeker. Deze grote letters HOERA blijf ik leuk vinden.
    Wat fijn dat jullie samen zo'n plezier hebben; ook op de cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi zo'n vrolijke kaart in neon kleuren. Prachtig gemaakt.
    Haha, leuk die oefeningen met Floortje. Proficiat met de bevordering 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Excellent Post. I would like to share information about the iOS and Android app development Company. When developing for iOS or Android, compliance with platform-specific security guidelines is non-negotiable. Our experienced developers are well-versed in adhering to the stringent requirements set by Apple and Google, ensuring your app meets the highest security standards for app store approval.

    BeantwoordenVerwijderen