dinsdag 26 december 2023

Hele serie ('23- 61 tm 66)

Begin December zag ik op het blog Beccy' Place een hele leuke tutorial om een Vouwkaart te maken. In mijn vorige bericht vertelde ik jullie dat ik nog kerstkaartjes bij moest maken omdat ik te kort kwam en dus ging ik aan de slag met deze leuke, duidelijke tutorial. 

Het was helemaal niet moeilijk en omdat ik in diezelfde week naar mijn moeder ging om een dagje te knutselen had ik zomaar ineens 4 van deze kaart modellen klaar, die ik thuis nog af heb gemaakt en meteen kon versturen: 

Hetzelfde model, maar allemaal anders.

Pas op,  nu volgen er veel foto's, want ik zette alle kaarten apart op de foto, eerst de voorkant, dan de binnenkant. 




Deze kaart heeft geen band en is dus makkelijk te openen. 
Ik stuurde hem naar een vriend van ons. 


Zo'n leuk model, net even anders dan anders en echt niet moeilijk om te maken. 
Ik ging als een speer.......🙃......ik maakte er nog 2.



Zo, hè hè, toen was ik er wel klaar mee. 
Ik heb héél wat "lastig" dp kunnen gebruiken (dp wat druk is en waarvan ik nooit zo goed weet wat ik daarmee kan doen), dit model is daar zó geschikt voor.
En bijna elke kaart versiering gegeven met voorgestanste plaatjes die ook maar bleven liggen. 
Kortom,  een nieuw favoriet model erbij!

Hieronder, voor de liefhebber èn voor mezelf😉, de kaart zoals je het kan maken in cm
En de afbeelding van CCC hieronder:
Onze 1ste Kerstdag was héél erg gezellig. Wij zijn, met mijn zus,  bij mijn ouders geweest.
Jesse en zijn vriendin kwamen daar ook en we hebben heerlijk zitten kletsen met elkaar. 
Beide honden waren ook mee, wat een feest compleet maakte. 
Om 22.15 uur waren we,  tevreden en voldaan weer thuis. 
Een dag met een gouden randje!

Vanmiddag komen mijn schoonouders en schoonzus bij ons. Wordt vast ook heel gezellig. 
Challenges:
X MAS, #52, Een plaatje. (Kaart met het vosje voorop)
CCC, December, Kerst Decoratie. (Kaart met het kerstballen dp, zonder band)
2 Sisters,  #81, Food or Drinks (Kaart met de zuurstokken in het dp èn binnenin,  3de inzending)







13 opmerkingen:

  1. gave serie, idd een leuk model om "moeilijk" papier weg te werken. Bedankt voor het voorbeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een mooie serie kerstkaarten.
    Leuk model met ook een mooie binnenkant.
    Bij ons is het feesten voorbij, wij vieren alleen Kerstdag.
    Geniet nog van deze gezellige 2de Kerstdag met je schoonfamilie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie inderdaad! Goed idee voor 'lastig' dp, ik heb jouw beschrijving opgeslagen, ga ik zeker gebruiken! Fijne 2e Kerstdag. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk modelletje waar je een heleboel mooie kaartjes mee hebt gemaakt. Ik heb ook lang geleden dit modelletje eens gemaakt.
    Geniet nog van de tweede kerstdag. Hier zijn we net klaar met ruimen van gisteren en alvast wat voorbereidingen gedaan voor het diner van vanavond. Dat wordt iets rustiger met 6 man i.p.v. 10 🙂 ook doen wij alleen het hoofdgerecht, die anderen brengen het voorgerecht en dessert mee.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave serie !!! Leuk model !!!!
    Geniet van deze dag !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk hè als je ze zo bij elkaar ziet. Ik krijg meteen weer de kriebels. Helaas heb ik kerst knutsels opgeruimd maar🤔....ik kan er natuurlijk een voor Jessy maken.....ja joh, ga ik doen!!!! Ik hoef niet te koken vandaag 😀😀.
    Fijne middag met D,G en A en kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie kerstkaarten, Daphne
    Mooi gemaakt en lief dat je het model even in centimeters hebt gezet, deze zal ik vast weleens gaan maken
    Wij waren uitgenodigd bij onze Zuid Afrikaanse vrienden om te komen eten, zo gezellig en lekker!
    Vandaag heerlijk in het zonnetje buiten gezeten, wat een kadootje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier staat de kaart die ik van jou ontvangen heb tussen, met de TE leuke notenkrakers! Je maakte een hele serie joh!
    Stuk voor stuk supergaaf… dank voor de “mal” met cm. handig want ik ga hem zeker nog maken..
    Dat klinkt als een heerlijke 1e kerstdag, die van ons was ook gezellig, heel druk maar we hebben gouden momenten gecreëerd 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha heel leuk zoveel foto's (ben ik niet de enigste hihihi) Mooie kaarten heb je gemaakt en heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Gisteren was hier iedereen thuis, was heel gezellig en onze buiken zijn weer te vol en had ook zelf gekookt en iedereen vond het heel lekker.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    Wauw, wat een gave kaarten zijn dit geworden zeg. Echt heel mooi. Dankjewel voor het delen van de afmetingen. Klinkt als een fijne kerst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely cards, and thank you for the link to the tutorial! So glad you shared at Christmas Craft Creations!!
    Please note that to be eligible for our prizes, or to be our winner or honourable mention, you should include our challenge graphic in your blog post. I’ll check back before the challenge end date to see if you’ve updated to be eligible 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke modelletjes!
    En leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. These are wonderful, what a great fold and I like the different papers you used, and thank you for playing our challenge at Christmas Craft Creations. Have a great day!

    Leanne DT Member/CCC
    Christmas Craft Creations

    BeantwoordenVerwijderen