donderdag 28 december 2023

Warm Wishes ('23-68&69)

Voordat ik naar mijn werk ga plaats ik mijn kerstkaart van vandaag:

Zoals je ziet heb ik weer de leuke sketch van onze December challenge bij Cheerful Sketches  gebruikt èn de  leuke digi waarmee ik ook mijn DT kaart heb gemaakt. 
Je kan tot en met vandaag nog meedoen met onze challenge!
Deze keer kleurde ik de digi met groen, rood en bruin tinten.
Ik knipte het uit en plakte het verhoogd op mijn kaart, naast een stapel kadootjes.
De tekst heb ik met goud kleur embossing poeder gemaakt. En dan maakte ik ook nog een kaart met de andere digi die ik uitgezocht had:
Daarmee maakte ik al een soortgelijke kaart voor mijn DT kaart.
Nu de digi kleiner afgedrukt dan ik deed voor mijn DT kaart. 

Ook deze kaarten zujn dit jaar gestuurd naar een blog vriendinnen

Vanmorgen vroeg is mijn man begonnen met oliebollen bakken. 
Gisteren is hij de hele dag bezig geweest om alles klaar te zetten en voor te bereiden. 
Er was even stress, want (er zal ook eens iets meteen goed gaan!) het apparaat wat de bollen maakt deed het niet........🙄
3 Kwartier verder en toen konden de eerst bollen het vet in

"Bakkers klaar...... bakken maar!!"
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 






13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de sketch en het mooi ingekleurde plaatje.
    Gelukkig kreeg Andy het apparaat weer aan de loop. Succes met de oliebollen productie.
    Op naar 2024!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart voor vriendin! Dapper hoor, oliebollen bakken, lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en een leuke sketch. Succes met bakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje heb je met de sketch gemaakt.
    Succes met jullie jaarlijkse traditie.
    Iets typisch voor Nederland denk ik, toch ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Daphne.
    En succes met de oliebollen, yummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Daphne!
    Succes met oliebollen bakken....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaartjes Daph en gelukkig waren wij degene die de tweede mochten ontvangen, wat mij weer inspireerde om meteen ook een kaartje te maken met dat mooie dp.
    We komen morgen even kijken bij de oliebollen. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke, vrolijk gekleurde kerstkaart Daphne, mooi die geëmboste tekst. Gelukkig dat het Andy lukte om het apparaat te maken, succes met bakken.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk leuk kerstkaartje Daphne
    Oei dat was vast even schrikken, gelukkig toch weer kunnen repareren!
    Werk met plezier, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaartjes, Daphne. Die geëmboste tekst in het goud springt er goed uit.
    Zoiets gaat helaas zelden meteen goed, maar het is toch gelukt. Ziet er professioneel uit. Het bakken zal inmiddels wel klaar zijn. Hoop dat alles naar wens is verlopen.
    xxx Margreet
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart is het! En ik kan me indenken dat je dan even stress hebt en helemaal als jij moet gaan werken!
    Gelukkig dat het nog redelijk snel weer in orde kwam...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 hele mooie kerstkaarten laat je zien Daphne, het meisje heeft weer een mooi kerstpakje aan. Ook de 2e is een schatje,je gebruikte ook heel mooi papier.
    En zijn de bollen gelukt? Vast wel! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het plaatje van het meisje is zo lief. Met haar mooie kerstpantoffels aan. Op en top kerst in deze kleuren.
    Op de laatste foto denk ik het antwoord te zien op de vraag die ik bij je blogbericht van vandaag (30/12) stelde ...

    BeantwoordenVerwijderen