donderdag 7 december 2023

Happy New Year('23-56&57)

Voor de maandchallenge van 52 WTC vragen ze om een Embossing folder te gebruiken.

In mijn voorraad embossing folders, die ik trouwens veel te weinig gebruik, dus bedankt voor deze challenge!! vond ik een leuke waarbij de embossing mij aan vuurwerk deed denken. Daarmee maakte ik deze 2 kaartjes:

Een witte basis kaart. 
Het "vuurwerk" nà het embossen allemaal voorzien van een kleurtje, gemaakt met glitter gel pennen. Nu lijkt het helemaal op siervuurwerk. 
Dat gemat op goud en op de kaart geplakt.
De 1ste kaart in de lengte. 
Happy 2024 erop, in een lijstje.
Het lijstje plakte ik verhoogd op een achtergrond wat ik ook eerst geëmbost heb. Hiervoor gebruikte ik een andere folder. 
Ook dat gemat op goud. 
De 2de kaart in de breedte. 
De champagne glazen en de tekst zijn ook hier weer stansjes. 
En ook voor deze kaart maakte ik een lijstje, op dezelfde manier. 

2 Feestelijke kaartjes met een hoog glitter gehalte, wat goed past bij een feestelijk Nieuwjaar.

Vandaag mag ik een vroege dienst werken. 
Er lijkt nu eindelijk wat rust te komen in mijn rooster, wat betekent dat ik 3 dagen in de week mag werken.
Maar, ik zeg het niet te hard, want voor je het weet gebeurt er weer iets en kan ik toch vaker aan het werk. 
Challenges:
52 WTC, Maandchallenge, Embossingfolder. Link de 2de kaart van dit bericht. 
CCT, #December, Sketch, link de 1ste kaart van dit bericht. 






20 opmerkingen:

  1. Keileuk hoe je de glitter op de ef aanbracht 2 hele mooie kaartjes Daphne, werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten met een leuke embossing folder. Hopelijk blijft het rooster zo!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart ja die embossingfolders denk dat de meeste die wel in de kast heb liggen en laat liggen zoals ik hihihi.
    Nou hopend blijft het zo voor je, alhoewel er overal zoveel zieken ook zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan zo met die embossingfolder, inderdaad heeft zeker na het inkleuren veel weg van siervuurwerk dat uit elkaar spat!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat doet zeker aan vuurwerk denken! Heel leuk als nieuwjaarskaart. En eigenlijk zijn ze ook heel leuk, die embossingfolders. Ik probeer toch met regelmaat eentje te gebruiken.
    Ik duim voor je dat je rooster nu weer wat normaler wordt. Het is overal hetzelfde he? Appje gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke nieuwjaarskaarten, Daphne
    Mooi met dat vuurwerk, embosfolders vind ik ook zo leuk en steeds vergeet ik ze te gebruiken...
    Hopelijk blijft je rooster nu wat stabieler !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en gaaf om de embossing met glitterpennen te accentueren Daphne. Mooie nieuwjaarskaarten.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad het lijkt vuurwerk. Ik hoop dat je rooster rustig blijft. 🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie embossingfolder heb je voor deze prachtige kaarten gebruikt.
    Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vuurwerkkaartjes heb je gemaakt. Zou fijn zijn als je rooster rustig blijft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zou wel fijn zijn als je rooster wat rustiger werd, Daphne. Ik duim voor je. Je kaarten zijn leuk met dat vuurwerk. En ja, die embossingfolders, eigenlijk te leuk om niet te gebruiken...
    Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee geweldige kaarten heb je gemaakt met deze embossingfolder, gaaf hoe je er echt vuurwerk van hebt gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Mooie kaartjes. Leuk gedaan met het embossen. Echt heel mooi.
    Wat fijn dat er iets meer rust in je rooster komt. Dat is altijd wel zo fijn.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes maakte je, Daphne! Eerst dacht ik dat je sterretjes had geborduurd...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie nieuwjaarskaartjes zijn het!
    Bedankt voor het meedoen aan onze embossing-challenge.
    Ja, hier ook topdrukte... ik kijk uit naar de kerstvakantie!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi ik dat op de 1e foto dat het 1 kaart was met een speciaal model! Maar je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt, hoe knap heb je die gemaakt zeg. En de kleuren zijn helemaal geweldig 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Two very beautiful New Year's holiday cards!
    Thank you for playing with us at 52CCT

    BeantwoordenVerwijderen