woensdag 1 mei 2024

Een dikke knuffel.

En zo zijn we aangekomen in Mei. 1 Mei om precies te zijn en dat betekend tijd voor een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches. 

Als teamlid mogen wij onze digi's, waarmee we een kaart willen maken zelf kiezen en deze keer viel mijn oog op een digi van LMM-Butterfly and Flowers:

Ik kleurde de digi met mijn neon verf, gekocht bij Ikea. 
Voor de vlinder gebruikte ik hoofdzakelijk de verf, voor de bloemen en de achtergrond heb ik de verf sterk verdund met water. 
Het blauw op de vleugels van de vlinder valt erg op en daarom besloot ik om mijn dp te matten op dezelfde tint blauw, zo past alles mooi bij elkaar. 
Het dp komt uit een heel oud blokje. Ik vind het goed bij het voorjaar passen, perfect voor nu, want wat is het ineens heerlijk weer!!
Het dp is dun en het is allemaal goed te combineren met elkaar. 

Ik stuurde deze kaart naar een blog vriendin, die wel een dikke knuffel kan gebruiken.
Hierboven de sketch van deze maand. 
Jullie mogen het draaien of spiegelen als je dat mooier vindt, zolang het maar herkenbaar blijft. 
Meedoen kan tot 28 Mei. 

Maandag hebben wij op de camping eindelijk de voortent aan onze caravan gezet.
Ik mag vandaag nog een vroege dienst werken en heb daarna anderhalve week vakantie.
Andy is ook vrij, hij heeft Mei vakantie. 
Ik hoop dat wij lekker een paar dagen kunnen genieten op de camping.
Challenge:
K&K, Kleur explosie.




11 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren bij elkaar, Daphne
    Die vlinder springt er gewoon vanaf, mooie kaart!
    Fijne vakantie en hopelijk een leuke tijd op de camping!
    Liefs Martha
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kleuren en prachtige vlinder de blikvanger op de kaart. Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige kaart Daphne! Je hebt de moeilijke digi prachtig ingekleurd en de keuze van het dunne randje blauw om de vlakken vind ik ook heel geslaagd.
    Fijne vakantie en veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wauw, wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Die digi is geweldig, zo mooi ingekleurd.
    Werk ze en daarna lekker genieten van de vakantie. Veel plezier op de camping.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knuffelig mooie kaart met al die hartjes!
    Ja, het is weer campingweer hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in 'onze' vrolijke kleuren!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Geniet van jullie vakantie!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes heb je gebruikt voor dit prachtige kaartje Daphne! Die vlinder is ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje is het geworden met de mooie vlinder. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is gelukt met de tent, lees ik nu. Fijn. Hopelijk lekker genieten samen.
    Wat past alles mooi bij elkaar qua kleuren op deze kaart. Dat heb je goed uitgekozen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Daphne, gezellig dat je weer met ons mee doet bij K&K.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen