donderdag 23 mei 2024

Weer een kerstkaart ('24-31)

Het is donderdag, of beter,  Kerstkaartendag en ondanks dat ik Dinsdag al een kerstkaart liet zien (reminder voor Cheerful Sketches) heb ik er vandaag ook weer 1:

Ik maakte deze kaart vorige week in mijn vakantie, op de camping.
Het model heb ik gevonden op Pinterest en ik heb het jullie in dit bericht ook al laten zien. 
Het is echt niet moeilijk om te maken en het geeft zo'n leuk effect. 
Het DP is eigenlijk geen DP, maar stukjes behang.
Een tijd geleden kwam Andy daar mee thuis. Hij is op school aan het opruimen en vroeg of ik de doos met stukjes behang wilde hebben om te gebruiken voor mijn kaartjes. Ik heb het uitgezocht en veel stukjes bewaard. Ik nam ze mee naar de camping en gebruik ze nu.
Deze stukjes hebben allemaal structuur (embossing), je kan deze kaart dus niet alleen zien maar ook voelen.🫵
De tekst "Merry Christmas" leende ik van mijn moeder.
Alleen het DP met de lijntjes komt uit een (nieuw gekocht🤫) blok DP.
Hierop kan ik mijn persoonlijke tekst schrijven als ik deze kaart ga versturen.
Het kerstboompje en de sterren gemaakt met een stans en de rest van de plaatjes komen uit het leuke blokje voorgestanste plaatjes.

Vanavond hebben Floortje en ik onze laatse Agility les van dit seizoen. Jammer hoor, het is zo leuk en we hebben er heel veel plezier in. We gaan zeker door naar de volgende groep, maar dat is pas in het najaar. 
Challenges:
52 WTC, #April challege,  Kaart met meerdere vouwen (3de inzending, geen idee of dat mag, maar ik vind het zo'n leuke uitdaging)🥰
Carlin's Kaartenparadijs,  #70 Zet je hoedje op èn embossing (mijn embossing niet zelf gemaakt, zit in het DP, weet niet of dit mag)🤔










18 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Daph. Ik heb gisteren dezelfde plaatjes zitten te bekijken er niet aan gedacht ze te gebruiken voor een kerstkaart, dat kan natuurlijk heel goed zoals ik nu zie.
    Fijne dag, veel plezier vanavond en een dikke 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart weer. Wauw wat mooi gedaan. Echt tof.
    veel plezier vanavond en dan in het najaar weer verder. Dat is een fijn vooruitzicht wel weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart !!!!
    Goed model ook !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart, Daphne. Ik heb ook een stapel van die behangpapiertjes. Gebruik ze niet veel (vergeet het meestal), maar ze komen best weleens van pas.
    Jammer dat de trainingen bijna voorbij zijn, vooral omdat jullie er allebei zoveel plezier aan beleven.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk model kerstkaart Daphne en heel leuk zoals je alles gecombineerd hebt. Jammer dat jullie tot het najaar moeten wachten op de vervolg trainingen, veel samen oefenen/herhalen dan maar.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke kaart, ook het model. Oja de behang stukjes heb ook een schoendoos vol, er zitten hele mooie bij, laatst nog voor een sterkte kaart gebruikt. Ook voor sneeuw onderdelen vind ik het super om te gebruiken. Leuk de de cursus zo goed bevallen is, dan samen in het najaar weer aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, met een gaaf model, heb je gemaakt Daphne. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kerstkaartje Daphne
    Heel leuk met die kaboutertjes en het model vind ik ook gaaf
    Wat een werkertje is Floortje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje met dit modelletje. Goed idee met het behangpapier, dat heb ik ook wel eens gebruikt voor kaartjes.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en een bijzonder leuk model.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Altijd handig van die stukjes behang.
    Het modelletje vind ik ook erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie vouwkaart met leuke plaatjes. En leuk om er behangstukjes op te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaart met de mooi behangstukjes, Daphne. En leuk, dat lijntjespapier (handig ook).
    Jammer dat het alweer de laatste agility les van dit seizoen is, leuk dat jullie het zo leuk vinden!
    Bedankt alweer voor je deelname aan onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een leuke kaart, zo heb je mooi wat behangstukjes gebruikt.
    Een goed teken dat jullie het jammer vinden dat de cursus voor dit seizoen is afgelopen. In de tussentijd maar veel blijven oefenen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart met meerdere vouwen, het is inderdaad een leuk model. Heerlijk om zo bezig te zijn op de camping. De plaatjes komen goed van pas. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk en gezellig kaartje. Ik ken het model en het is ook leuk om ermee te variëren (zie vandaag mijn blogbericht😂) Hoe toevallig! En met plaatjes werken op een camping is natuurlijk ideaal!
    Jammer van de cursus als je er zo'n lol in hebt. Is het volgend najaar voor gevorderden?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend gemaakt.
    Dit is weer een prachtige kaart geworden.
    Bedankt voor jou deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen