donderdag 9 mei 2024

Schud Kerstkaart ('24-25)

Spullen om een kerstkaart te maken heb ik helaas niet op de camping, maar gelukkig heb ik nog een kaart in de wachtrij staan:

Een kaart gemaakt met restjes, allemaal 
afgesneden strookjes dp, die ik niet weg wilde gooien.
Ik plakte de strookjes op een stukje plastic, met tussenruimte en daarom bedacht ik om hiervan een schudkaart te maken.
Het schud materiaal zijn mini rode sterretjes (op de foto te zien, maar je moet wel goed kijken🧐) 
Traditionele kleuren gebruikt, met een zwarte mat, dat geeft wat pit aan de kaart. 
Leuk om zo restjes weg te werken, ik heb vaak van die strookjes liggen en vind het zo zonde om weg te gooien. Tegenwoordig probeer ik ze meteen op te pakken om het later voor een kaart te gebruiken. 

Gisteren werd het ineens weer wat drukker op de camping. Logisch, want het is Hemelvaartdag (en mooi weer), dus veel mensen hebben een lang weekend vrij. Helaas heb ik ineens erg veel last van mijn rug. Ik denk dat het door de rondzit in de caravan komt. Vandaag kijk ik het nog even aan, maar verbeterd het niet dan denk ik dat het beter is om naar huis te gaan.
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 




12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en wat een goed idee om zo je restjes weg te werken. Beterschap met je rug.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Mooie manier om restjes op te maken. Echt tof gedaan zeg. Heel leuk.
    Wat vervelend van je rug. Beterschap hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om restjes meteen te verwerken en je hebt er een vrolijke schudkaart van gemaakt Daphne. Hopelijk heb je snel verbetering aan je rug, het wordt nu heerlijk weer. Beterschap.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was inderdaad even zoeken....maar ik heb de sterretjes gevonden Daphne....goed idee om zo je restjes te verwerken!
    Groetjes en ik hoop dat de rugpijn snel weer wegtrekt....beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje waar je heel wat restjes in kan verwerken. Mooi gemaakt.
    Geen leuke combinatie, vakantie en pijn hebben aan je rug.
    Snel beterschap.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Daphne zoals jij de restjes verwerkt hebt!
    Wat supervervelend dat je het zo in je rug hebt.... niet nu het echt 'campingweer' is. Ik hoop dat er snel verbetering in komt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooi weer restjes weggewerkt en leuk als schudkaart. Wat balen met je rug, hoop dat het snel beter gaat.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je die restjes gaaf verwerkt en je hebt er zelfs een schudkaart van gemaakt.
    Wat jammer dat je nu net last van je rug krijgt. Hopen dat het toch de goede kant op gaat zodat je nog op de camping kunt blijven. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de strookjes en het schudgedeelte. Geeft een leuk effect.
    Vervelend die rugpijn. Ik hoop voor je dat het snel weer opknapt.
    En wat de recepten voor de slowcooker betreft: ik kijk regelmatig op pinterest en googel maar vind zo vaak dezelfde soort recepten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en fijn dat je nog wat achter de hand had.
    oei die rugpijn dat is niet fijn...beste ermee.
    Beetje laat vandaag, maar bedankt dat je er weer bij bent met een kerst/winterkaart..
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kerstkaartje, Daphne
    Ja de sterretjes heb ik ontdekt
    Ach wat vervelend, pijn in je rug, beterschap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke kaart, mooi die zwarte matten in combinatie met het kerstpapier. Jammer dat de steentjes niet goed te zien zijn, maar de ontvanger zal ze zeker opmerken.
    Heel veel sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen