vrijdag 3 mei 2024

Spotlight met Neon

Jullie hebben vast wel in de gaten dat ik vakantie heb....... vandaag ben ik er namelijk wéér met een berichtje en ik ben ook al bij veel van jullie op het blog langs geweest! Zo fijn om mijn dag te beginnen met koffie en bloggen🥰

In dit bericht liet ik jullie een kaart zien die ik maakte met de spotlight techniek en omdat de stempel van die kaart èn mijn neon verf, gebruikt voor deze kaart, nog op mijn tafel lagen dacht ik,  ik maak gewoon nog zo'n zelfde soort kaart:

Dit keer wel een ander gedeelte van de stempel in de spotlight gezet. 
En ook een andere tekst erop gestempeld
Maar wel weer gemat op zwart, zeker met de neon verf vind ik dat heel mooi. De kleuren knallen dan nog meer. 
Ook nu het gekleurde verhoogd op mijn kaart terug geplakt. 
De 2 kaarten nog even samen op de foto. 
Ik kan niet kiezen welke ik het mooist vind.
Ze zijn hetzelfde, maar toch anders.
Ik word er in ieder geval heel blij van!

Vandaag heeft de zon even pauze. 
Niet erg, want wij hebben nog genoeg te rommelen hier op de camping.
En ik heb wat knutselspullen meegenomen, dus ik zal mij zeker niet vervelen vandaag. 
Challenge:
K&K, April, Kleurexplosie, 2de inzending. 




15 opmerkingen:

  1. Nog zo'n mooie kleurexplosie, erg gaaf! Veel plezier nog op de camping. De honden zijn hier goed op hun gemak en zijn snurkend het onweer doorgekomen. ;) Lagen ook diep te slapen toen we gisteren terugkwamen van het eten. Het uitgaan vond Briep vanmorgen maar niks, die houdt niet van regen. grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk bedankt voor nog een bijdrage aan onze kleurenchallenge bij Knutsels en Kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een blikvangers! Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de linkse kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Daphne
    Mooi vind ik dat spotlight gebeuren
    Wat fijn dat jullie toch al een paar mooie campingdaagjes hebben gehad! En gewoon lekker genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zijn ze hè. Je wordt nog een expert in het kleuren met die neon. Ik vind het best nog wel moeilijk. Succes vandaag met die zelfde regen die ons veldje blank zet. Hopelijk vanmiddag wat beter weer.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een super toffe kaart. Heel erg leuk gedaan. Mooi met die kleuren zo.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk in de neon kleuren...
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt in de K&K kleurtjes Daphne.
    Ik ben er toevallig vandaag ook mee bezig geweest....komt zondag op mijn blog.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zo'n mooie spotlight kaart. ik vind ze ook allebei even leuk.
    Hebben jullie het wel droog gehouden op de camping? Ik zag de foto's bij je moeder......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten Daphne. Leuk dat spotlight effect!
    Ondanks het dipje in het weer.... een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart is heel geslaagd. De cirkels doen mij denken aan een vergrootglas op deze manier, heel gaaf.
    Lekker hoor, vakantie vieren, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super hoor! Het lijkt echt een andere kaart! Lekker genieten van de vrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is weer heel fleurig en leuk Daphne. Ik vind zwart ook altijd kleuren extra helder doen lijken. Hele gave kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooi om dit zo in de spotlight te zetten. Geniet nog van je vakantie..edankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen