zaterdag 11 mei 2024

Een leuk model.

Gisterenmiddag heb ik een hele poos op de camping (mijn rug gaat iets beter, dus ik ben toch gebleven hier), in het zonnetje, wat kaartjes gemaakt. Ik heb niet zoveel knutselspullen bij mij, maar wel genoeg om lekker wat te kunnen doen.  

Nadat ik op Pinterest een leuk model tegen kwam ben ik aan de slag gegaan om ook zo'n kaart te maken:

Ik kocht 5 weken geleden bij Action 2 blokken met voorgestanste plaatjes. Super leuk en ik dacht "die neem ik mee, om te kunnen gebruiken op de camping"
En, ik zal jullie vertellen, ik heb er geen spijt van!
Alle plaatjes op deze kaart komen uit de blokken. 
Wat ik ook bij mij heb zijn verschillende oude blokjes dp.
Ook zo leuk, want sommige blokjes was ik eigenlijk alweer vergeten en ze combineren heel leuk met elkaar. 
Het is net of ik steeds allemaal nieuw dp onder mijn handen heb.
Oké...... het groene dp met de regenboogjes kocht ik nieuw (maar dat zal ik altijd ontkennen😇)
Het was ik de aanbieding bij Action en het viel, samen met nog een blok lila tinten, zo in mijn mandje, heus waar, ik kon er echt, ECHT niks aan doen. 
Zo ziet de kaart er van boven uit. 
Ik sneed een strookje van 21cm en vouwde het dubbel op 7cm.
Daarna een strookje van 18cm dubbel vouwen en dat in het midden op de kaart plakken.
Als je het linkje aan het begin van mijn bericht aanklikt zie je vanzelf wat ik bedoel. 

Zoals ik al zei ben ik heel blij met mijn plaatjes blokken. 
Ik ben snel terug gegaan naar Action om er nog 2 te kopen, voor mijn moeder. Deze krijgt ze, van mijn zus en van mij, voor Moederdag.
Ik weet zeker dat ze hier blijer mee is dan een bloemetje.
Maar voor de zekerheid kocht mijn zus ook nog 2 hele leuke bloempotjes bij de kringloop. Daarin deden we 2  verschillende kruiden plantjes. Kan ze die leuk neerzetten op de camping en gebruiken tijdens het koken.
 
Challenge:
Dd Egel,  #183, Meer vouwen en fruit.

Ben ik nu een rondje aan het bloggen, zie ik dat ik bij Kleuren met Potloden met deze kaarten in de top 3 ben gekomen voor een gast designer plaatsje. 
Leuk en blij mee. 



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk modelletje!! Je hebt het mooi aangekleed zo. En super om je moeder te verrassen met knutselspullen.
    En lekkere kruiden is ook altijd goed.
    Succes met je rug. Gelukkig kan je nog blijven.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Daphne
    Wat fijn dat je rug gelukkig heeft meegewerkt om te blijven op de camping, je hebt een hele leuke kaart gemaakt en lief dat je ook voor je moeder een blok hebt gekocht zal ze zeker blij mee zijn!
    Bedankt voor de link en van harte met je topplaats
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk model en mooi DP......
    Heerlijk om je moeder te kunnen verwennen...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, leuk model en mooi aangekleed. Leuk al die papiertjes die zo goed bij elkaar passen.
    Gefeliciteerd met je topper, je had hem mooi gekleurd.
    Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ik er blij mee ben (want ik heb het natuurlijk al uitgepakt) Ik ga ook zo'n kaart maken Daph maar dan voor Ariënne, als welkom thuis kaartje. Ik vind dit een heel leuk modelletje. Maar eerst twee andere, die zie je nog wel. Spullen liggen al klaar.
    Dikke 😘 en fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf modelletje en leuk dat je dankzij Action zoveel leuke kaarten kunt maken.
    Wat fijn dat het beter gaat met je rug en dat je op de camping kon blijven. Las hierboven dat je moeder er blij mee is. Nog veel plezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een heel leuk kaartmodelletje, knap werk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het wat beter gaat met je rug, zo kon je nog lekker van het zonnetje genieten op de camping. Je hebt leuke kaarten zitten maken Daphne. Leuk model is dat. Nog veel plezier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het met je rug beter gaat! Hele mooie kaart en prachtige cadeaus voor je moeder. Daar gaat ze heel blij mee zijn

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Handig die blokken met plaatjes! Ik vind het sowieso knap dat je op de camping kaartjes kunt maken; ik kom altijd van alles tekort...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je op de camping nog wat kon freubelen, je maakte een mooie kaart met de plaatjes. Ik heb ze laten liggen.... Maar soms.... Ik ben ook wel eens een dag later terug gegaan en dacht dan ik koop het blokje papier en dan sta ik er mee in mijn handen en denk dan: nee ik doe het niet! Haha. hoe druk kunnen we er mee zijn. Dank je wel voor jou bijdrage voor de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen