donderdag 2 mei 2024

Happy 2025 ('24-24)

Ik moest even goed nadenken vanmorgen, maar ja hoor, het is toch echt donderdag vandaag. Ik heb gisteren vakantie gekregen en dan ben ik altijd meteen de "dagen kwijt", zoals ik dat zeg. Geen idee meer welke dag het is, gewoon VAKANTIE. Maar het is ook Kerstkaarten dag in bloggersland en deze week ben ik er weer bij:

Ik maakte een Nieuwjaar kaart (en moest goed opletten dat ik er wel 2025 op zette, hihi)
Ik heb een leuk dp blok, met bijpassende plaatjes, die heel geschikt is voor Nieuwjaarskaarten.
Het model van deze kaart zag ik bij GerJanne, het is de "Easy Fun Fold" en het is inderdaad erg Easy😄, maar met een leuk verassing. 
Kijk,  wat ik bedoel.....
Binnenin zit een dubbel gedeelte wat je open kan vouwen.
Ik gebruikte binnenin donker dp, daarom een witte cirkel erop zodat ik hier een persoonlijke tekst kan schrijven. 
Gebruikt je lichter paier dan heb je héél veel ruimte om iets te schrijven. 😉
Ik vind het een leuk model. 
Het heeft net even iets extra's en toch is het vrij simpel (het heet natuurlijk niet voor niks Easy Fun Fold)

Gisteren was ik om half 5 's Middags op de camping. Het was er heerlijk. We hebben zelfs buiten gegeten en tot half 9 buiten gezeten. 
Net vakantie, oh wacht, dat is het ook
Challenges:
52 WTC, maandchallenge April, kaart met meerder vouwen. 
Peace on Earth,  #62, Alles mag. 



17 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan Daphne....wat een mooie kaart!
    Groetjes en een fijne vakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, inderdaad een tof model met groots effect!
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Geniet lekker van de vakantie, dik verdiend samen.
    grtz Colien [52 Weeks to Christmas]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke "easy" fun fold, Daphne. En heerlijk dat je vakantie hebt met dit mooie weer! Geniet ervan.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart zeg. Echt te leuk gewoon. Ik wil die ook graag een keer proberen. Snel eens doen.
    Heerlijk zeg, vakantie. Geniet er lekker van. Vandaag is het in ieder geval lekker weer. Morgen schijnt het minder te worden. Eerst afwachten haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke nieuwjaarskaart met het leuke modelletje. Dat had GerJanne goed uitgezocht met onze voorlaatste uitdaging.
    Lekker genieten van je vakantie. Daar ben ik al 4 dagen volop mee bezig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, volgens mij heb jij vakantie LOL. Lekker hoor, geniet ervan. Je maakte een leuke Nieuwjaarskaart in een mooi model met meerdere vouwen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC enne...fijne vakantie ;)
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je niet meer weet welke dag het is in de vakantie, dan doe je het goed!
    Wat een leuk kaartje; oogt heel sjiek... En idd... 2025...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart met doorkijkje en ook een leuk model. Iets om te onthouden😀 Een fijne vakantie, geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als jij met pensioen bent weet je nooit meer welke dag het is....lol. Je kaartje ziet er leuk uit en je hebt goed nagedacht over 2025!
    Geniet op de camping.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk als je ideeën opdoet die je ook nog kunt uitvoeren :-)
    Leuke kaart is het geworden
    Mocht je nog geen abonnement op een krant hebben, neem er dan een als je met pensioen gaat, geen krant in de bus? dan is het zondag . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk weer deze vouwkaart en wat heerlijk dat je vakantie hebt, dat mag ook wel met alles wat op je lijstje staat! Geniet ervan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, ik lig hier weer in een deuk! Alsof we het afgesproken hadden! Hihihi. De jouwe is ook erg leuk geworden!! En lekker, jij ook vakantie. En dat je de dagen dan kwijt bent snap ik helemaal. Dat heb ik al als ik een nacht moet werken. Stel dat je met pensioen bent.... weet je helemaal niet meer welke dag het is.
    Maar goed, geniet van je vrije tijd! Andy ook vakantie tot de 13e??

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuke verrassende kaart, leuk papier.
    Veel plezier op de camping, vandaag was het vast enorm genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, ha je bent echt een kind van mij. Ik heb het ook maar dat wist je al. Mooie kaart is dit en je vorige ook, wat heb je die mooi beschilderd.
    Liefs en een kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen