zondag 19 mei 2024

Hoera, 60

Daar ben ik weer. Ik ben een paar dagen niet in bloggersland geweest, was druk met andere dingen. Zo heb ik gewerkt en was ik gisteren de hele dag vrijwilliger bij een Agility wedstrijd op de club waar ik met Floortje lid van ben.  We hebben niet mee gedaan hoor, zover zijn we nog niet,  maar ik heb wel een hoop leuke dingen gezien èn geleerd. 

Vandaag een kaart die ik begin April gemaakt heb voor mijn schoonzus die 60 werd. Ik maakte deze op bestelling van Jesse, want natuurlijk wilde hij ook een kaart naar zijn tante sturen voor deze bijzondere leeftijd:

Kaart gemaakt met mijn HOERA stans. 
Ik gebruikte vrolijke opvallende kleuren.
Het achtergrond papier maakte ik zelf. 
Ik heb eerst geblenderd met geel, oranje, roze en rode inkt en daarop heb ik allemaal leeftijden gestempeld.
De letters gesneden en gemat op licht geel, dat weer op oranje en daarna op een witte basiskaart geplakt. 
De grote 60 er boven.
Nog 2 kleine tekstjes om de kaart af te maken.
Oh ja, als laatste nog besloten om wat witte spetters op de kaart te maken. 

Vandaag hoop ik weer bij jullie langs te komen. 
Verder ga ik wat kaarten afmaken die ik op de camping half af heb gekregen en daarnaast een beetje rommelen in en om het huis en met Floortje wandelen. 
Kortom, een rustige vrije Pinkster zondag. 



9 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een leuke snijmal. Het is een hele leuke kaart geworden.
    Wij zijn net naar binnen gevlucht vanwege dreigend onweer. Maar vast weer loos alarm. Ik ga een kaart maken voor J en P met de cs sketch. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je dat geweldig mooi gedaan! Super, die achtergrond die je zelf gemaakt hebt. Ik ben er helemaal fan van! En altijd handig deze stans! Zo leuk ook hoe je de echte leeftijd een plek hebt gegeven. De kleuren zijn ook al feestelijk. Volgens mij heb je nu wel door dat ik hem echt leuk vind....🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat papier heb je mooi gemaakt! Een prachtig kleurverloop en leuk met al die cijfers. De 60 bovenop moest natuurlijk wel om het exrra te benadrukken. Het is een heel gave kaart.
    Wat leuk dat je vrijwilliger bent bij de vereniging, heel leerzaam lijkt mij en goed voor de contacten. Ben je morgen ook lekker vrij? Zo ja, geniet ervan; zo neee, geniet er ook van 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig achtergrond, Daphne. Leuk met al die getallen erop en de grote 60 is natuurlijk de blikvanger.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van deze mooie vrolijke kleurencombinatie Daphne.
    Leuk bedacht én uitgevoerd met al die leedtijdstempeltjes.
    Ik heb wat kaarten teruggekeken en zag zoveel moois voorbij komen! Hoe is het nu met je rug?
    Een hele fijne 2e pinksterdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt Daphne....leuk gedaan met de 60!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart voor je jarige schoonzus. Wat een leuk achtergrondpapier heb je hiervoor gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook heerlijk omzet eens een dag rustig aan te doen. Deze kaart is leuk. Leuk bedacht met al die leeftijdstempels en de grote 60 erop. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart zeg. Ik heb, na al jou mooie kaarten te hebben gezien, ook deze hoera stans besteld. Ik vind hem zo leuk. Ik moet hem snel eens gebruiken. Mooi hoor.
    Lekker zo'n rustige dag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen