woensdag 29 mei 2024

Proost

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. Ik vind het bijzonder om te mogen meemaken hoe je kinderen een eigen leven opbouwen en eigen keuzes maken en daardoor kiezen voor hun eigen geluk. 

Vandaag een kaart, gemaakt voor een vriend van ons:

Ik gebruikte voor deze kaart weer de sketch van 4 Seasons, maar dan heel,  euh....creatief zeg maar😉
De basis gesneden met een stans.
Restjes DP gemat op blauw. 
Het flesje en het glas komen van een oude kaart, recycling dus. 
Leuk detail, de ontvanger heet Reinier, dus de R op het flesje is héél toepasselijk. 
Randjes van het DP beïnkt, leeftijd, tekst (stempels) en wat pearldrops en de kaart kan meteen gepost worden, want dit weekend is hij jarig. 

Vandaag een morgen mag in een vroege dienst werken, daarna ben ik een week vrij. 
Joehoeeee, lekker hoor.
Ik hoop op wat droger weer (sjonge, wat een regen vannacht!) want we willen graag naar de camping. 
Maar anders vermaak ik mij thuis ook goed hoor. 


Challenges:
KIC, #193, Mannenkaart. 
4 SCB, #80, Sketch, 2de inzending



16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de kaart in vakken te verdelen met het dp. Super leuk kaartje. Ah wat een droppie van een pup in je vorige post, leuk kaartje maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk deze kaart. Het is echt nat buiten, en nu zo donker hier en regent alweer.
    Vanmiddag schijnt het droog te gaan worden, zonnetje?? dan stappen we de fiets op een vriendin en ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke verjaardagskaart, goed bedacht.
    Ze beloven voor volgende week beter weer.... 🤞🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke felicitatiekaart Daphne
    Grappig gemaakt!
    Hopelijk wordt het wat droger in je vakantie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wat een gave kaart maakte je. Heel erg leuk gedaan met de sketch.
    Hopelijk wordt het weer droog weer, zodat je heerlijk kunt genieten van je vrije dag.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een stoere kaart. Mooi gemaakt. Wat een heerlijk vooruitzicht om een week vrij te zijn. Laten we hopen dat het minder regent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gave kaart Daphne, toevallig die R op het flesje. Van mij mag het ook droog weer worden, Tim heeft volgende week vakantie dus zou fijn zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart.
    En over dingen bewaren: je wil niet weten wat ik zoal in de loop der jaren opgespaard heb. En ooit komt er wel iets van pas.
    Ik zal voor je duimen dat het volgende week wat droger wordt, want nu is het wel errug nat.
    Want aan je avatar te zien word je er moe van.....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die regen ben ik nu wel spuugzat... Wat een water zeg!
    Leuke kaart en zo'n vorm zou ik nu nooit bedenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gaat beter weer worden geloof me maar.😄😄 Leuke kaart heb je gemaakt voor Reinier.
    Liefs En een kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf kaartje is het! En de sketch is nog prima te zien hoor! Jonge vriend hebben jullie! En juist volgende week wordt het heel rustig weer, met maar af en toe en spatje regen... bofferd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend creatieve en originele uitvoering van onze sketch challenge. Veel toffe details ook. Bedankt voor je deelname, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog zo'n mooi kaartje, toffe uitvoering van onze sketch!
    Bedankt voor een tweede deelname op het 4 Season blog.
    Ja, we zijn de regen echt beu. Gisteravond was hier een wolkbreuk....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen