maandag 27 mei 2024

Hello Little One

Begin Mei belde Jesse mij op: "Mam, ik app je een foto, kijk maar even, maar wel aan de telefoon blijven hoor"

Hij en zijn vriendin zijn hun huisje een beetje aan het re-stylen, andere bank, andere kast enz. Leuk,  dacht ik, ik ben benieuwd wat ze nu weer voor iets nieuws hebben gekocht.......

Mag ik even voorstellen,  dit is Minnie. 🥰

Een puppy, dàt had ik nooit verwacht,  haha, jullie hadden mijn gezicht moeten zien.
Kleine Minnie is afgelopen vrijdag opgehaald en is echt een super lief, klein schattig, cute, zacht, dottig, dropje!!🥰
Zaterdag mochten we komen om kennis te maken en geloof mij, op slag verliefd, allemaal.
Natuurlijk namen we wat kadootjes mee  en maakte ik een kaartje.
Ik gebruikte wat restjes papier, ook Lila gekleurd papier en roze, want Minnie is een meisje, een leuke sketch, een stempeltje die ik ingekleurd heb met potlood en de randjes beïnkt met Vintage Photo, het bruin op de kaart omdat Minnie een bruine Labrador is. 

Ik ben al 2x geweest om te knuffelen (en heb ook al 1 kras in mijn nek, haha, want het is een heel speels hondje met ontzettende scherpe tandjes en nageltjes) en beide keren is Lila zo blij om mij te zien en vertelt ze mij dat ik gauw mee moet komen om te kijken wat er bij haar is komen wonen. 

En nu is het grote opvoeden begonnen, voorlopig hoeven ze zich niet te vervelen. 
En wij ik niet, want natuurlijk gaan we vaak even langs om te knuffelen. 
Challenges:
4 SCB, #80, Sketch
K&K, Bingo, Vertikaal midden, geel, takjes, zoogdier.
Make My Monday, #226, Dog or Puppy










23 opmerkingen:

  1. Wat een moppie !!!
    Leuk je kaart voor Minnie !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje is Minnie en wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een moppie is Minnie zeg. Ohhh. zo lief. Je kaart is echt super leuk gedaan. Mooi zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo lief die kleine pup. Maar hoelang blijft die zo klein 😉😊
    Mooi kaartje om het kleine hondje te verwelkomen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, tè schattig... Zoiets verwacht je idd niet! Gelijk helemaal verliefd natuurlijk...
    En wat een mooi kaartje, helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een droppie!! en geweldig kaartje heb je gemaakt. Lekker van genieten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke, lieve kaart voor de gezinsuitbreiding, haha!
    Leuk hoor, weer een pup erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kaart voor dat kleine lieve, droppige schattige puppie gemaakt Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat mijn reactie misschien verborgen of in de spam?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja daar wordt je zeker gelijk verliefd op! superleuk zeg, en een verrassing ook.
    Wij denken nog vaak aan een hond, maar zelf merken we dat het wel fijn is om nergens rekening mee te hoeven houden, dat we nu weg kunnen wanneer we willen, maar zeg nooit nooit he..kijken gaan we zeker niet doen, want dan zijn we ook zo verliefd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat een leuke verrassing! Prachtig beestje, heerlijk puppy-buikje nog, wat zullen jullie lekker genieten van d'r! Inderdaad vaak gaan knuffelen, dat onmiskenbare puppy geurtje opsnuiven....
    Mooi kaartje maakte je en bedankt voor het meespelen met onze bingo bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SMELT!!! Wat een schatje die Minnie! Ze zeggen (mijn moeder zegt dat altijd) dat kleinkinderen net magneten zijn, maar in jullie geval is Minnie dat ook!
    En je kaart is super lief en het hondje lijkt ook nog op haar! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah datis toch schattig, Daphne
    Wat een knapperd
    Leuk voor Lila!
    En een leuke naam Minnie
    Je hebt een schittetende kaart gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach gut *smelt*, wat een dotje en wat fijn dat Lila ook blij is. Gezellig hoor en Minnie komt op een goed adres terecht. Je hebt een hele leuke welkomstkaart voor haar gemaakt Daphne. Lekker genieten en ga maar vaak dat puppy luchtje opsnuiven, ze is zó weer groot.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart voor hun nieuwe huisgenoot. En inderdaad het grote opvoeden gaat beginnen. En jij mag lekker knuffelen! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat een mooie en leuke pup! Kan me voorstellen dat je op slag verliefd bent geworden. En een mooie aanleiding voor een ontzettend leuke uitvoering van de schets, erg goed gelukt. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah wat leuk Daphne voor je zoon en zijn vriendin. Ja het echte werk gaat beginnen, het opvoeden van een pup. Zo schattig en lief beestje, geniet ervan. Je kaart is ook een dotje geworden. Bedankt dat je meedoet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh this is so cuddly cute. Loving the mix of colours. Thanks for playing along with us at MMM. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. inderdaad een dotje is Minnie, en de kaart ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zie ik hier??? Ooooh een puppy 😍😍
    Dat word een gezellige boel als ze allemaal tegelijk op bezoek komen….alle hondjes mee 🥳
    Je maakte een te leuk kaartje voor het gezinslid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe leuk! Dit heb ik (natuurlijk!) helemaal gemist. Mooi kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen