dinsdag 7 mei 2024

Hey Feestvarken

Nog steeds vakantie, dus alle tijd om te bloggen. Zowel jullie blogs lezen, als ook berichtjes plaatsen. Vandaag laat ik alwéér een kaartje zien:

Dit kaartje staat al even in mijn wachtrij, klaar om op mijn blog te mogen shinnen en dat is vandaag.
Ik heb een leuke embossing folder, die 3 gedeeltes embost.
Of misschien beter om te zeggen, 2 gedeeltes want het stukje waar ik de washi-tape strookjes heb geplakt is glad.
Ik vind dit een heel leuk model om (snelle) kaartjes mee te maken, met een heel leuk effect. 
En, super fijn om washi-tape of restjes dp weg te werken. 
De varkentjes gestempeld en uitgesneden. Ingekleurd met mijn aquamarkers en verhoogd opgeplakt. 
De tekst is gemaakt met mijn pocket printer. 

Wij zijn nog steeds op de camping en genieten volop.
Het is lekker rustig om ons heen en het weer werkt goed mee. 
Wat is het fijn om nu vakantie te hebben.
Ik heb wat knutsel spullen bij mij en denk dat ik die vandaag maar eens op tafel ga leggen. Dat kan buiten, want de wind is even helemaal weg. 
Challenges:
GMGC, #15, Boerderij dieren. 
AAA Birthday,  #61, CAS.
CYHTP, Embossing, optie Vrouwelijk. 
TPP, #688, Cutie Animals. 







17 opmerkingen:

  1. WaT een schatje is dit weer Daph.
    Ik ga vandaag maar eens roeien met te riemen die ik heb. Ik heb een stuk soort vloei papier en ga daar naar bloemen van maken, proberen althans. Maar eerst de ramen van de tent schoonmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf met die embossing !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kaart, leuke embossingfolder inderdaad. Het is heerlijk weer, fijn om nu vakantie te hebben Daphne. Ik ben vooral buiten te vinden nu, weinig gefreubeld de afgelopen dagen. Geniet ze nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those little pigs are adorable. What a fun card. Thanks for joining it at AAA birthday

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart Daphne
    O, heerlijk he dat zonnetje, ik heb vanmorgen pannenkoeken gebakken en we zijn gaan fietsen en lekker op een picknicplaats gesmuld
    Zo fijn dit weer, geniet er maar van, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk vrolijke kaart heb je gemaakt, mooi met deze embossingfolder. Heerlijk op de camping nog, geniet maar lekker van je vakantie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke embossingfolder, daar passen de feestvarkens goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart , dat embossen en glad stukje er tussen is inderdaad leuk, en al helemaal als je het met washitape opvult. En wat schattig die leuke varkentjes. Geniet van de vakantie, wat is het lekker weer hè, echt genieten op de camping. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een enige kaart met die gezellige varkentjes.
    Die embossingfolder is zeker gaaf, leuk die verdeling in drieën.
    Geniet van de rust, die zal je goed doen na al die drukte van de afgelopen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met deze varkentjes. Ik denk dat ik die ook heb....
    Al je berichten teug gelezen. En bedankt dat je zo trouw op bezoek blijft komen. Nog fijn kamperen en genieten van je verlof 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met die schattige varkentjes. Wat een leuke embossingfolder. Mooi opgevuld dat gladde stuk met washi-tape.
    Geniet er nog lekker van op de camping.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat het rustig op de camping is. Op veel campings is dat anders en dan zijn wij eigenlijk liever thuis.
    Je laat een leuk kaartje zien; de embossing-swirls zijn gaaf!
    Vandaag (wo) is het bij ons een bewolkte dag, helaas... Maar gisteren zijn we ook de hele dag buiten geweest en morgen hopelijk weer. Geniet nog even van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a sweet little card! I love the embossing and your fun, bright cheery colors! Those little piggies are cute too! Thanks for playing with my theme this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik weet toch zeker dat ik op deze leuke varkenskaart gereageerd had.
    Nou ja, nog maar een keer dan. Ik dacht eerst dat je verschillende embossingfolders gebruikt had, tot ik las dat het er eentje was. Leuke manier om je washitapejes te gebruiken. En die varkentjes zijn schattig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat een super leuke kaart zeg. Echt zo leuk met die kleine varkentjes. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I just LOVE all the embossing! It adds so much texture! Your little piggies are so cute and all those bright colors make me smile! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great card, love the bright happy colours. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen