maandag 13 mei 2024

Vrolijk Voorjaar

Zo, de vakantie zit erop,  ik mag weer aan het werk vandaag. Een late dienst, dat is wel fijn want nu kan ik rustig opstarten en geen haast maken, ik hoef past om 11 uur weg. 

Eerst laat ik een kaart:

Zoals jullie misschien zien maakte ik deze kaart met een "oude" sketch van Cheerful Sketches. (Februari dit jaar)
Het dp heeft mooie zachte kleurtjes, perfect voor het voorjaar en daarom stempelde ik ook deze "Vrolijk Voorjaar" tekst op mijn kaart. 
Het beertje en de vlinder komen weer uit het voorgestanste blok (van Action).
Verhoogd op de kaart geplakt.
Ik denk dat de vlinder precies op het neusje van de beer gaat landen🥰

We hebben een heerlijke vakantie gehad. 
Zaterdag zijn we aan het eind van de ochtend naar huis gegaan, want we wilden (beter-"moesten") nodig wat in de tuin doen. Het gras maaien, onkruid tussen de terrastegels weg halen en vegen. 
Daar zijn we de hele middag druk mee geweest.
Gisteren heel vroeg de wekker, want (onze middelste) Mylo moest om 10 uur een uit wedstrijd voetballen vlakbij Apeldoorn.
Ze komen kampioen worden en dus ging er een bus met supporters mee, waarin ik ook zat, vertrek,  8 uur's morgens.......😵‍💫
Maar het was niet voor niks!! 
Ze hebben gewonnen met 2-1, dus zijn ze kampioen!!
Mylo is keeper en kreeg nog een doelpunt om zijn oren, tot grote frustratie van hem. Het werd ineens nog even spannend. 
Maar gelukkig, de jongens konden feest vieren!
Het was een mooie afsluiting van een fijne vakantie week.




12 opmerkingen:

  1. Leuk je kaart !!!
    En de vakantie voorbij , maar was we heel geslaagd zo te horen.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart heb je gemaakt Daphne!
    Vandaag weer aan het werk....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig kaartje!
    Jij was misschien wel het gelukspoppetje dat ze nodig hadden om te winnen!
    Werk ze.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig gedaan, Mijn vakantie loopt ook op zen einde, morgen mag ik ook terug gaan werken.
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke lentekaart. Die sketch was ook wel een heel bruikbare, goede keuze.
    Gefeliciteerd voor Mylo en team! Je bent vast een heel trotse moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je. Mooi met dat plaatje zeg. Heel erg mooi.
    Wat gaaf dat Mylo met zijn team kampioen geworden is. Gaaf zeg. Heel erg leuk.
    Succes met je late dienst. Ik had vandaag een vroege, dat was wel weer heel vroeg hoor. 6 uur. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Daphne.
    En gefeliciteerd met de kampioenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is het toch handig om een sketch te hebben. Daar moet ik echt vaker mee gaan werken... en nu nog onthouden:)
    Tja, de tuin jakkert lekker door; dat is het nadeel van op vakantie zijn... Wij zitten ook altijd te dubben wanneer we het beste weg kunnen.
    Succes weer met je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Lekker opgeladen er weer tegenaan!
    En wat leuk dat je bent gaan supporteren en dat Mylo's team ook nog kampioen werd! Dan ben je niet voor niks vroeg uit de veren gekomen😉
    Oh ja, je kaart! Super leuk is hij! En oude sketches bewaar ik ook vaak. Zo handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi dit vrolijke voorjaarskaartje, Daphne
    Leuk model en leuk dp en stansfiguurtjes
    Wat gaaf dat Mylo en zijn team kampioen zijn geworden en dat je erbij was!
    Weer lekker gewerkt hoop ik en weer in het ritme van alledag gekomen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, net als de vouwkaart hieronder!
    Wat goed dat het team kampioen werd, niet voor niks vroeg opgestaan :)
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen