donderdag 5 november 2020

52 WTC, maandchallenge.

Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien. Deze keer een pop-up kaart:

Ik maakte deze kaart,  in niet traditionele kleuren. Lila, paars, blauw, fuchsia en wit. 
Op de labeltjes stempelde in een kerstwens. Ik gebruikte hiervoor paars Embossing poeder,  dat glimt zo mooi (zie foto hierboven).
De kerstboom heb ik voorzien van "slingers",  gemaakt met een paarse metallic fineliner. 
Op de slingers allemaal pearldrops gezet. 
De binnenkant met het pop-up gedeelte!
Ik ben dol op deze kleurtinten. 
In dit bericht vind je een link naar het patroon. 

Vandaag ga ik voor het eerst op een afdeling werken waar ik de komende 2 maanden ingeplant sta. 
Ik mag meteen het weekend ook werken.  Zelf vind ik de onregelmatigheid heerlijk. Het thuisfront moet er nog wel een beetje aan wennen, dat mama niet altijd meer thuis is in het weekend😁. ("Ik mis je nu al", zeg ik altijd tegen de kinderen als ze nog niet weg zijn, maar wel weggaan😂)
Challenges:
52 WTC, #Oktober maand challenge. 
CHNC, #514, Alles Mag,  optie H (Happy)
CCT, #Oktober, technique,  fancy fold.
DAK, #47, Sister Twister, Glitter en Kerst groet (beide de tekst)


29 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie pop-up kerstkaart heb je gemaakt Daphne, er is zoveel moois op te zien. Gaaf in deze paarse kleuren! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC en bedankt voor je deelname aan de pop-up challenge! Succes met je werk, fijn dat je het zelf niet vervelend vind het onregelmatige.. de kids moeten dan nog maar een beetje gaan wennen!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je pop up kerstkaartje Daphne...je heb dezelfde pop up gemaakt als ik vandaag , en zeker ook in deze kleurtjes is het een echt toppertje...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerdtkaart Daphne!
    Mooi pop-up gedeelte en prachtig van kleur!
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt ook met onregelmatige diensten!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart in mooie kleuren Daphne en volgens mij is er dit jaar niets traditioneels aan kerst hihi. Een hele gave pop-up, Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Werk ze het weekend.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Certainly non traditional colors for me! Very pretty! Thanks for joining us at Christmas Card Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! Labels op de voorkant en dan ook nog pop-up aan de binnenkant. Ja, dit zijn wel jouw kleuren hè? Ik grijp ook altijd weer naar dezelfde kleuren.
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je werk. Dat is zo belangrijk. Nah, het thuisfront went er wel aan hoor. Nog even en dan roepen ze, "moet je nog niet aan het werk?" Geert komt vanmiddag weer thuis en meestal roepen we 's avonds al of ie niet weer naar zee kan 😂🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, het zijn echt jouw kleuren, je gebruikt zo vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een prachtige pop-up kaart, heel mooie kleuren ! Succes met je werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n mooi model van een pop up kaart! Ook even naar de beschrijving kijken wel zo leuk! Je hebt hem mooi gemaakt en in het paars is ook mooi! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart! Mooie tinten ook !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart. Gave tinten ook. Ja, die onregelmatigheid in het werk. Ik vind het meestal ook niet erg. Lekker ook eens doordeweeks vrij.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart in zeker niet-traditionele kleuren, maar erg mooi Daphne! En leuk dat je zelf zo uitkijkt naar het onregelmatige werken. Kan me voorstellen dat het voor je gezin wennen zal zijn.
    Mijn man werkte altijd onregelmatig en ik een beetje onregelmatig. Ik moest enorm wennen toen hij regelmatig ging werken :-)
    Fijn dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige pop up kaart heb je gemaakt ! Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave pop-up kaart heb je gemaakt Daphne! Super knap, mooi zo met die kleuren die je hebt gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk pop-up gedeelte aan de binnenkant. Leuk dat je op een 'eigen' afdeling mag gaan werken, gelukkig vind je onregelmatigheid niet erg.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, de voorkant zegt me wel iets, een bekend patroon, blijft leuk met die labeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaart heb je gemaakt. het is een van de modelletjes die ik als eerste maakte als anders dan anders (snap je)
    En wat leuk te lezen dat je die onregelmatigheid ook wel lekker vindt. Vaak als ik het zeg tegen mensen begrijpen ze het niet. Jij dus wel! Ik ben bijvoorbeeld vrij van nachtdiensten tot volgende week vrijdag...Dan wel weer het weekend, maar ja daar staan ene boel vrije dagen door de week tegenover. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart in een hele mooie kleur.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Daphne! Succes met werken, het thuisfront went er vast wel aan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi zowel de buitenkant met de labeltjes als de binnenkant!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd mooi zo'n verrassing binnenin een kaart. De labeltjes zijn ook leuk!
    Werk ze het komende weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wonderful Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our "Anything Goes, optional " include something beginning with "H" " challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een heel erg leuk kaartje heb je gemaakt, met een verrassende binnenkant, helemaal geslaagd
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hartstikke leuk model Daphne en de binnenkant is verrassend mooi. Ook je gebruikte kleur is prachtig, ik ben dol op paars.
    Je hebt het wel naar je zin op je werk, heerlijk toch!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart weeral. Paars vind ik eveneens een hele mooie levendige kleur, maar wordt hier in huis niet gesmaakt. ( Lees kleur van voetbalclub waar echtgenoot geen fan van is) Fijn dat je je werk super graag doet.

    Fijne zondag, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heel mooie popupkaart Daphne. Ook de voorkant is heel tof.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastic Cristmas card. Thank you for joining us at 52CCT. Goga

    BeantwoordenVerwijderen