zondag 8 november 2020

Kaart voor mijn zus.

En dan ineens is corona heel dichtbij!!

Mijn zus kreeg begin November klachten en heeft zichzelf laten testen.  Helaas was de uitslag positief en moest ze in quarantaine. 

Gelukkig voor ons hadden we al een hele poos geen "live" contact gehad,  alleen via de app. 

Ik maakte deze kaart voor haar,  om haar een hart onder de riem te steken. 
Wat vitamines,  via de post,  kan nooit verkeerd zijn,  toch?!
Ik gebruikte mooie herfst tinten, want mijn zus maakt graag hele lange wandelingen,  vooral nu, in de herfst.
Het leuke plaatje komt van een oude kaart,  recycling dus.
Soms kom je van die plaatjes tegen,  daar  "moet" je gewoon iets mee doen. 
Een swirl en de tekst maken de kaart af. 
Alhoewel.....
Omdat mijn zus thuis moest blijven heb ik binnenin de kaart voorzien van een huisje. 
Met bloemetje,  om alles een vrolijk tintje te geven. Nu is de kaart echt af😉.
Ondertussen is zus alweer wat opgeknapt,  nu hopen dat ze gauw weer helemaal zichzelf is en weer lekker kan gaan wandelen!!

Mijn werkdagen zitten erop. Ga nu lekker genieten van mijn vrije "weekend"🙃
Challenges;
CSCH, #November,  Sketch. 
DCL, #335, Moodboard,  ik heb mij laten inspireren door de herfst kleuren. (2de inzending.)

Alwéér een kaart van mij in de spotlight!! Bij CC&S, met Deze kaart!!


Zo leuk,  het is namelijk weer een CAS kaart,  ik ben er erg blij mee!!



22 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en lief kaartje voor je zus Daphne! Heel gezond en fruitig, hoop dat het helpt. Ook de binnenkant is heel toepasselijk versiert.. top gedaan! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje voor je zus. Ja, zo komt het wel steeds dichterbij. Al moet ik zeggen dat het nog steeds meevalt hier. Geniet van je vrije weekend maar dat gaat je vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en gezonde kaart heb je voor je zus gemaakt. Hopen dat het steeds beter met haar gaat.
    Dank voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Daph wat ben je toch een kanjer, daar heb ik nou helemaal niet aan gedacht (haar een kaartje te sturen) kan me wel voor de kop slaan.
    Hij is leuk, plaatje komt me bekend voor was dat niet iets uit een hele grote doos met kaarten? Ha, ha.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, hopelijk dien de vitamines hun werk om haar snel helemaal op te laten knappen. Niets mis met recyclen, dat vewijs jij maar weer. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje voor je zus, en veel beterschap gewenst voor haar.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart voor je zus. De reden is niet zo vrolijk! Ik hoop dat het bij milde klachten blijft. Hier is iedereen gelukkig nog gezond. We blijven voorzichtig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte en beterschap voor je zus en wat een lieve en prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne,
    je hebt een heel mooi en lief kaartje gemaakt voor je zus. Ik vind je huisje aan de binnenkant geniaal! Moest er ook stiekem wel om lachen. Hoe verzin je het weer. Ik hoop dat ze snel helemaal klachtenvrij is. Je kunt er ook geen pijl op trekken, De een wordt er doodziek van en de ander komt weg met alleen een snotneus.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Daphne!
    Leuk met die vitamientjes!
    Vervelend voor je zus, hopelijk is ze snel weer beter!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart heb je voor je positief geteste zus gemaakt Daphne.
    Hoop echt dat ze snel weer opknapt.
    super leuk dat je met onze challenge bij Cheerful Sketches mee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dan is het schrikken he Daphne...maar gelukkig is ze weer aan de betere hand. Komt vast ook door jouw prachtige en lieve kaartje!
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, dat is zeker genieten!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat ze weer wat opknapt! Hopelijk is ze snel weer de oude. Sterkte! Mooi om op deze manier een kaartje naar haar te sturen & lief kaartje is het geworden met die vitamines. Gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. Maar wat schrikken van je zus zeg. Heel veel beterschap voor haar.
    Fijn weekend. Ik heb ook eindelijk weekend vandaag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vitamines per post doen het altijd goed.
    Leuke kaart heb je er van gemaakt met weer een mooi verhaal erbij. Zo persoonlijk. Hopelijk knapt je zus gauw op.
    Fijn "weekend"!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje, al is het wel schrikken dat je zus ziek werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ai daar schrik je natuurlijk van Daphne maar fijn dat het weer wat beter gaat. Je hebt een hele leuke kaart voor haar gemaakt en zowel de binnenkant als de buitenkant is mooi. Inderdaad een heel leuk plaatje. Dit zal haar vast goed doen. Fijn "weekend ".
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. niet leuk voor je zus, maar met deze kaart knapt ze vadt heel snel op ! Veel beterschap voor haar

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van een kaartje over de post wordt iedereen blij! Wat sneu dat je zus besmet is. Hopelijk heeft ze niet al te veel klachten...
    Ik bewaar soms ook kaarten, omdat ik dan zie dat ik er nog iets leuks mee kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieve kaart, daar zal ze blij mee zijn! Sterkte en beterschap. Leuk dat je me doet met de herfst-challenge bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke kaart en ik denk dat je zus hier heel blij mee is. Hoop dat ze snel opknapt. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi hoor deze kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT.Member Cheerfull Sketches

    BeantwoordenVerwijderen