vrijdag 27 november 2020

Hoera, GerJanne is jarig (geweest)

 Vandaag een kaart die ik maakte voor GerJanne, zij was gisteren jarig. 

Ik hoop dat mijn kaart is aangekomen, ik lees steeds vaker dat de post lang onderweg is, altijd weer spannend of ik op tijd ben. 

Hoe dan ook,  GerJanne,  deze kaart zou je moeten hebben ontvangen van mij😉, ik ga het nu laten zien hoor:

Basiskaart van Kraft. 
Daarop een disign papiertje met mooie herfst kleurtjes. Hiervan heb ik de randjes beïnkt. 
Volgens sketch een bijpassend, effen papiertjes verwerkt.
Daarop een kale boom (het is tenslotte herfst) want GerJanne wandelt veel, dus vind ik de boom wel heel toepasselijk
En een Vosje......
GerJanne heeft al een paar keer heel enthousiast verteld op haar blog dat ze meerdere keren een fijne vakantie hebben gehad op Terschelling. Ze huren dan een huisje wat "Het Vosje" heet. 
Dus...... deze kaart heeft veel persoonlijke noten, wat het zelf kaarten maken zo leuk maakt, je kan voor iedereen een toepasselijke kaart maken😊.

Vandaag nog werken, het weekend ben ik vrij. 
Ik weet bijna zeker dat we dit weekend een kerstboom gaan uitzoeken en neer gaan zetten en...... ik heb er zin in!!
Challenge:
DCL,,#336, Sketch. 


23 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart met het vosje Daphne, veel plezier met het uitzoeken van de kerstboom. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je zeker heel leuk gemaakt deze kaart.
    Veel plezier as weekeinde, lekker alles gezellig maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Succes nog met werken & heerlijk die kerstboom geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje zeg heel erg mooi gemaakt. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor GerJanne gemaakt, Daphne.
    Hier zetten we dit weekend ook de boom op, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leul zeg! En ook met een persoonlijk tintje!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg. Zo leuk dat je het zo persoonlijk kan maken.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke toepasselijke kaart Voor GerJanne, Dwphne!
    Prachtig gemaakt en het vosje staat er zo leuk bij!
    Gezellig een kerstboom, geniet ervan!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo'n leuke, persoonlijke kaart. Dat doe je goed!
    En als de kaart niet op de verjaardag zelf arriveert, is de jarige gewoon nog een keer jarig als de kaart wel aankomt. Zo denk ik altijd maar, want ja of de post op tijd arriveert is tegenwoordig een verrassing.
    Alvast een goed weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mleuke uitwerking van de schets Daphne!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart, lief vosje. Leuk dat jehet echt met GerJanne in gedachte hebt gemaakt.
    Veel werkplezier en natuurlijk kerstboom-plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje! En zo persoonlijk gemaakt met al de details! Erg leuk gedaan en een mooie sketch ook! GerJanne had heel veel kaartjes gekregen en ik zie er een heleboel voorbij komen. Super leuk! Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart voor GerJanne, leuk papier en kleurtjes en schattig vosje! Het boompje erbij vind ik ook tof. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Daphne,
    zeker zat deze kaart bij de post! Hij is zo leuk en inderdaad erg leuk, het vosje! En de boom zonder bladeren. Ik heb volgens mij nog nooit een foto laten zien van waar ik wandel, maar ook dat was toepasselijk. Dank je wel voor het leuke cadeautje (ik zeg nog niks) en ik ga zeker een uitdaging met jou aan. We mailen er binnen kort over! Gezellig hoor, lichtjes in huis halen. Ik heb 8 jaar geleden heel leuke takken met lampjes gekregen en die in een grote vaas in de vensterbank gezet in december. Zo gezellig staat dat. Op de tijdschakelaar en dat was toen zo leuk, dat ze er nu onafgebroken staan. Ook in de zomer, als de lampen pas om 22.00 uur aan gaan, branden hier die lichtjes in de takken. Sommige mensen vinden het lui van me dat ik ze niet opruim tot de volgende winter, maar ik noem dat gezellig...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof kaartje Daphne! Prachtige kleuren en dat vosje is zo schattig. Ook de boom die er naast staat is er prachtig bij. Ik lees hierboven dat Gerjanne ook helemaal blij is met dit mooie kaartje. Leuk dat je meedeed met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart, Daphne... En zo totaal anders dan ik gewend ben van je... Leuke mooie warme kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart is dit geworden. De kleuren en de vierkantjes, het past zo mooi bij elkaar. Ik vind dat zo knap dat je een kaart persoonlijk maakt. Ik denk er nooit zo gauw aan. Super gedaan. Veel plezier met het uitzoeken van een boom. Bij ons staat ie al een week achterthuis. Maar ik twijfel of ik hem binnen zet. 18, 21 en 22 december wordt er een nieuwe vloer gelegd. Dan moet alles er weer uit of verplaatst worden....Ook niet goed over nagedacht...what else is new 😂🤣😁

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart voor GerJanne, zo toepasselijk met het vosje. Mooie warme kleuren heb je gebruikt, ziet er sfeervol uit. Hahaha, ik moet lachen dat je schrijft dat je bijna zeker weet dat je een boom gaat uitzoeken, dat is gewoon de planning denk ik hè, hihi. Met de boom wacht ik nog even, maar ik heb al wel kerstmuziek op staan, zo gezellig!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverd Daphne

    Prachtige kleuren en een schattige lief vosje.
    Vind het echt passend voor GerJanne.

    Bekende sketch hihihi

    Xx Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke en persoonlijke verjaardagskaart voor Gerjanne heb je gemaakt Daphne. Weer heel anders zo he? En,is het gelukt met de boom?
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen