donderdag 26 november 2020

Kerstkaart

Ja hoor,  daar ben ik alwéér, vandaag met een kerstkaart. 

Voor deze kaart gebruikte ik een zwarte basis. 
Daarop een achtergrond, gemaakt met distress inkt. Zo creëerde ik een mooie lucht. 
Er komen gouden sneeuwvlokjes naar beneden. 
Op deze achtergrond een sneeuw heuvel iets verhoogd opgeplakt. 
Er loopt een beer dit de sneeuw. 
Hij heeft het BEREkoud,  want hij heeft zijn muts opgezet😁.
Hij komt een BEREgezellig Nieuwjaar wensen. 
Nog wat kleine kerstboompje en de kaart is klaar. 

Ik heb BEREveel plezier gehad tijdens het maken van deze kaart. 
Challenges:
GCC, #7 Kerst en/of Winter, 2de inzending. 
52 WTC,  Weekelijkse inzending. 

21 opmerkingen:

  1. Een bereleuk kaartje! En je plaatje eronder is ook erg grappig. Leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een bereleuke kaart,
    Gezellig dat je er bij bent deze week met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart! Ik hou van beren en vind deze helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig dit berekaartje, Daphne...
    Trouwens die beer-outfit staat je supergoed!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ik moet lachen om je tekst ;-). Wat een leuke kaart, knap hoe jij altijd zelf je achtergronden maakt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze beren kerstkaart Daphne...mooie achtergrond gemaakt met je inkt...en ja die beer is echt het de eye catcher op deze kaart...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig kaartje, Daphne. Leuke beer en leuke tekst.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja, ik ben natuurlijk DT lid van 52WTC😳
      Fijn dat je weer meedoet!

      Verwijderen
  8. Haha, je zit helemaal in de berensfeer geloof ik. Staat je goed dat pakje Daphne en je kaart is bere-gezellig.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bere-leuke kaart!
    En je plaatje onderaan je post is zo leuk vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hm, het heeft je wel iets gedaan, deze kaart maken, ik weet niet precies wat, maar er is iets aan je verandert...
    Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad een beregezellige kaart!
    leuk hoe jij je avatars zo kan bewerken!
    groetjes
    nancy 52WWTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bereleuke kaart maakte je, mooie achtergrond. En je peekaboo kaart heeft een lekker kleurrijke achtergrond, leuk gedaan met het beertje zo.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een Bereleuke kaart maakte je met een prachtige toepasselijke tekst. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ook leuk dat je meedoet met GCC. Was ik even vergeten! haha! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf bere-kerstig kaartje maakte je Daphne.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen