donderdag 12 november 2020

Full of Sparkle

Goedemorgen, daar ben ik weer. Vandaag met een kerstkaart, het is tenslotte donderdag. 

Deze kaart maakte ik dinsdag!! Ik vertelde jullie dat ik lekker ging knutselen die dag.  Nou,  niks aan gelogen, ik heb wel 7 kaarten gemaakt🥰. Vandaag de eerste:

Een langwerpige kaart,  een "slimline" noemen ze dat ook wel. 
De achtergrond heb ik eerst een rondje op geplakt (volle maan),  daarna met distress inkt de lucht gemaakt. Rondje weggehaald en tadaaaa.
De huisjes gemaakt met mijn BigShot een een snijmal van Tim Holst. 
Het fee-tje gestempeld. 
Daarna de sterretjes zo gestempeld dat het lijkt alsof ze die rond strooit. 
De tekst maakte het af. 
Alle dwarrelende sterretjes heb ik een klein beetje aangezet met goudkleurige  glitterlijm, op de 2de foto is dit het beste te zien.
Gemat op een witte basiskaart. 
Deze kaart pakte nog mooier uit dat ik in gedachten had😄. Soms heb je dat een daar kan ik dan zo blij van worden. 

Ik probeer mijn leeslijst bij te houden maar soms lukt het niet helemaal. 
Laatst heb ik op mijn werk tijd gehad om te bloggen. Ik heb dan de laptop bij me. Alleen...... mijn laptop krijg ik niet op mijn eigen account, waardoor ik reageer als "unknown". 
Als ik dan vergeet mijn naam onder de reactie te zetten weten jullie niet dat ik het ben. 
Dus mocht dit je bekend voor komen, JOEHOEEEEE, Daphne hier!!

Challenges:

MHH, #27, Slimline card.

52 WTC, #46, Weekelijkse kaart. 

Christmas 24, #21, Landschap. 

DAK, #47, Glitter en Kerst, 2de inzending. 



35 opmerkingen:

  1. Super leuk , deze slimline !!!
    Eigenlijk een top model !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave kaart !!!
    Mooi met deze achtergrondkleur.
    Ook je huisjes staan er heel erg mooi op.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart!!
    en heerlijk he als hij nog mooier uitpakt dan dat je in je hoofd had.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annenmarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje weer gemaakt Daphne! Wat heerlijk is dat als het nog mooier uitpakt dan je in gedachten had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful scene you created. Thanks for joining Christmas 24 challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh wat vind ik deze prachtig Daph. En ik moest weet lachen om jouw avatar, zo grappig met die incognitosnor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een prachtige slimline kaart, heel mooie achtergrond en super, die fee met de sterretjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt Daphne. Zo leuk dat elfje dat sterretjes strooit over die huisjes. Mooie avondlucht heb je gemaakt met je inkt, heel sfeervol.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kaart en geweldige kleuren. Je bent flink productief geweest als je 7 kaarten hebt gemaakt en ik ben benieuwd naar de rest!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Daphne. Die achtergrond is prachtig gekleurd. Je bent dus lekker bezig geweest met 7 kaarten als resultaat. Heerlijk zo'n knutseldag.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wooow heel mooi dit kerstkaartje Daphne, zo een mooi tafereeltje is erop te zien heeft iets magisch met die leuke fairy die al die sterretjes uitstrooit...KNAP gedaan, en ik ben wel nieuwsgierig naar de andere kaartjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, heel goed gelukt.
    Wauw, 7 kaarten op 1 dag? Dan zat je wel echt in een heel goede flow.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en hopelijk brengen al die sterretjes geluk!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig mooi deze kaart! Het lijkt wel een sprookje. Soms heb je van die dagen dat alles lukt. Blogtijd op je werk....ik ben jaloers!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe kaart Daphne, zou zo een boekcover kunnen zijn, heel feeëriek!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie slimlinekaart, Daphne. Leuk met dat feetje dat sterrenstof strooit over de huisjes. En heerlijk dat je zo de hele dag hebt kunnen knutselen en zo'n stapel kaartjes hebt gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Daphne, je kaart is ook heel mooi. En wat kun je blij worden van een kaart die mooier wordt dan in je gedachten, he? Ik weet het van dat Unknown. Heb het pas ook gehad. Toen was ik per ongeluk ingelogd met mijn werkmail, hihihi...ik ben beniwued naar je nadere kaartjes. Leuk. Ik had me voorgenomen zo'n dag vandaag te houden, maar het bleef bij 1 kaart, maar ik kreeg opeens de opruimwoede en moet je mijn kamertje nu eens zien. Om door een ringetje te halen!
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje Daphne!
    Gaaf dat je tussendoor op je werk kunt bloggen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joehoe, Monique hier! 😂😂😂
    Dit is inderdaad een heel mooi kaartje. Wat kun je dan blij zijn hè? Ik word dan zo hyper de pieper.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke kaart. Echt heel erg mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat heerlijk zo'n fijne knutseldag! Deze is in ieder geval al heel mooi geworden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Daphne, ben jij het, haha! Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ben benieuwd naar de andere 6!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahah je reacties altijd, zo fijn te lezen, oke dan weet ik dat want idd zag ik zoiets staan bij me, en ik dacht euhhh, Dahpne misschien..
    Mooie slimeline kaart zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De sterretjes lijken idd rond gestrooid te zijn. Mooi gedaan.
    Heerlijk zo'n productieve kaartendag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat is deze kaart geweldig Daphne, Ik blijf er naar kijken zo mooi!
    Jaaaa hihi ik kreeg een poosje terug een reactie van een onbekende maar het was een reactie waarvan ik dacht....dit is vast iemand die vaker komt.
    Raadsel opgelost hihi. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is really fab... So pretty colours and a fantastic layout! Very nice done..

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Sweet! Thanks for playing along at Christmas 24!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Thanks for joining us this time at Christmas 24 - your card is beautiful - Jacqueline DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende kerstkaart Daphne! Prachtig die roze-rode tinten!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  31. A really pretty non-traditional Christmas card! Lovely work. Sorry to be so late commenting. Thank you so much for playing along with our Christmas Landscapes theme at Christmas 24 Challenge. Deborah, DT.

    BeantwoordenVerwijderen