zondag 15 november 2020

Tipi-tent-kaart

Woensdag was mijn camping vriendin jarig. Wat is er nou leuker om juist voor deze vriendin een "Tent-Kaart" te maken?!😉

De basiskaart maakte ik van zacht geel. 
In mijn voorraad zocht ik naar mooi bijpassend disign papier.  
Paars/Lila en geel, ik vind dat altijd een hele mooie kleuren combinatie. 
Daarna ben ik de kaart gaan versieren. 
Ik moet altijd even op gang komen met zo'n kaart.....3 Lege kanten,  maar ja  wat dan?
Het model is al leuk genoeg, dus ik wil de kaart dan niet te druk maken. 
Dit piep kleine tekst stempeltje kocht ik bij Ali, ik ben daar zó blij mee. 
En natuurlijk 2 glaasjes om te proosten. 
Ik hoop dat we komend camping seizoen weer fijn met elkaar kunnen proosten en meteen ALLE verjaardagen vieren die we het afgelopen jaar niet hebben  kunnen vieren.

Challenges:

K&K,,#November,  Bingo (links verticaal,  Verjaardag, Paars, Ballonnen (

2Sisters,,# , Geen vierkante of rechthoekige kaart




23 opmerkingen:

  1. Je kaartje is goed gelukt, ja want dit model is moeilijk op te pimpen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit wel een heel leuk model. Heb hem ooit eens gemaakt maar nog niet met inktjes. Misschien moet ik mezelf eens uitdagen om net zo'n mooie kaart als deze van jouw te maken.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor je deelname bij K&K.
      Dat krijg je als je tegelijkertijd Formule 1 kijkt....

      Verwijderen
  3. Mooi tentkaart Daphne,

    Nooit gemaakt maar wie weet...
    Je liefs kaartjes hieronder zijn gaaf en is
    een super lief gebaar voor de brandweervrouwen en mannen

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje, leuk model!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze bingo bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt, Daphne. Dat zal in de smaak gevallen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje en origineel voor een kampeer vriendin! Deze kleurtjes bij elkaar vind ik ook erg mooi! Erg leuk gedaan met al die leuke dingetjes erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om een persoonlijke kaart te maken. Het idee van een tent vind ik erg leuk!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en mooie tentkaart heb je voor je camping vriendin gemaakt. Mooie kleuren en leuk gedecoreerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je ook een tipi-kaart hebt gemaakt. Geïnspireerd door GerJanne en mijn uitdaging?
    Mooi papier gebruikte je en mooi afgewerkt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zal dat een feestje worden in 2021! Al die feestjes die overgedaan moeten worden.. dat zijn vast heel veel wijnglaasjes! Dit kaartje is super en heel toepasselijk voor een kampeervriendin!! Volgende keer een caravankaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tipi kaart,wat een leuk idee voor een camping vriendin. Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt. Echt heel leuk Daph. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee voor je campingvriendin, echt een feestelijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat origineel Daphne, die gaat je vriendin zeker weten waarderen.
    Hartstikke leuk gepimpt hoor. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk kaartje voor je camping vriendin. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk verzonnen om er een tent kaart van te maken.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toepasselijk een tentkaart voor de campingvriendin, Daphne!
    Het is een mooi mmodel van pracht dp!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart Daphne. Echt heel erg mooi gemaakt. Heel origineel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk model kaart en zo toepasselijk!
    Je hebt er weer iets persoonlijks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk tipikaart! deze is niet naar boven gekomen blogger doet weer raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Er valt wat in te halen ondertussen bij iedereen :)
    Mooi en heel toepasselijk deze tent kaart. Supermooi uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen