dinsdag 10 november 2020

Gast disigner bij Carlin's.

In September stond ik in de top 3 bij Carlin's Kaartenparadijs.

Daarom mocht ik voor deze maand gast disigner zijn!! Super leuk natuurlijk!  De challenge is "Kerst en Sterrenmal" (Ze hebben altijd een dubbel thema bij Carlin's kaartenparadijs 😊)

Ik maakte deze kaart:

Zwarte basis kaart. 
Daarop een wit vierkant,  met onderaan een strookje gestreept disign papier, met hele kleine goud kleurige sterren. 
Daarna sneed ik uit rood en ster,  waarvan ik een schud gedeelte maakte. 
Als schud materiaal kleine goud kleurige sterren en een paar rode voor een extra leuk effect😉. 
Het witte achtergrondje heb ik eerst in een embossing folder met sterren door mijn BigShot gehaald.
Links bovenin heb ik met goud kleurige sticker cijfers "50" geplakt.  
Deze kaart is namelijk voor mijn vriendin die vlak voor Kerst 50 jaar wordt. 
Ik probeer elk jaar om een Kerstachtige verjaardagskaart te maken voor haar. 
Een rood/wit touwtje maakt de kaart af.
Gemat op rood en dat op de basiskaart geplakt. 
Aan de binnenkant weer een klein strookje van het disign papier. 
Daarop een rode ster, de binnenkant van de ster voorop😄. 
Op deze ster een zwart kadootje, wat ik maakte met embossing poeder. Een klein goud kleurig glittertjes maakt het kadootje net iets feestelijker. 
De tekst "gefeliciteerd" maakte ik ook met (goud) embossing poeder. 

Ik gebruikte wit,  zwart en rood, sterren en hier en daar wat Bling Bling.  
Gelukkig vind Karin het "helemaal goed" als voorbeeld kaart voor de challenge!!

Gisteren heb ik wat verplichtingen in huis gedaan,  daarom kan ik vandaag lekker aan de knutsel. Ik heb een lijstje liggen, ik heb binnenkort wat kaarten nodig, dus ga gauw aan de slag.
Fijne dag.

Challenges:
CAS on Friday, #192, Christmas.
CHNC, #515, Alles mag, Kerst.
Kerstmix, #39, Alles mag.
GCC, #6, Lint, Touw of Kant, 2de inzending


22 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je gast designer mocht zijn. Je kaart is echt heel erg mooi geworden. Wat leuk dat je altijd een kerstige verjaardagskaart maakt voor je vriendin. Super mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige.
    Nogmaals bedankt dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk ideetje voor onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Mooi gedaan.
    Bedankt dat je onze Gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sterkaart Daphne!
    Leuk dat je er een schudgedeelte van hebt gemaakt!
    Heel mooi!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart voor je vriendin en natuurlijk ook als voorbeeld voor de challenge. Mooi met het schudgedeelte.
    Gelukkig is hij goedgekeurd want ik las op het blog van GerJanne je verwarring over deze kaart.
    Ik had hem bijna gemist want Blogger gooit steeds de leeslijst door de war en ik moet dus steeds een eind terug om te kijken of ik niemand heb gemist.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel chique kaart. Enbeen tikkeltje speels door het schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi is deze passende sterrenkaart voor Carlin's (leuk al die verschillende sterretjes), het schudgedeelte erbij en een fijn afgewerkte binnenkant maken je kaartje heel bijzonder.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt weer een "snoepje" Daph en zoals ik jou al heb laten zien van de week, was ik zeer geïnspireerd. Ik ben benieuwd wat je vandaag hebt gemaakt. Zo jammer dat ik niet ff, zo maar, langs kan komen. Ik ben nu druk met kerstkaarten. Die zie je vanzelf wel verschijnen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wat een hoop op te zien en wat leuk dat je zulke kaarten maakt voor je jarige vriendin. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kerstkaartje. En heb je veel gedaan vandaag? Hier niets. Morgen gaat Geert naar onze Kevin, helpen met de badkamer. Dan heb ik lekker even tijd.
    Fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He Daphne, ik zie sterretjes hihi. Daaraan geen gebrek op jouw leuke verjaardags-/kerstkaart. Een mooie kaart en extra leuk met dat schudgedeelte. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje als gastdesigner Daphne. Ik hoop dat je je lijstje af hebt gekregen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel gaaf geworden! Een ster hoort te shinen!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sparkling card! Thanks for playing along at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooie kaart voor onze lint/kant/touw-challenge!
    Groetjes
    Nancy DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen