donderdag 19 november 2020

Mylo and Friends

Zoals jullie misschien weten heet ons middelste kind Mylo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken😉)

Toen ik net begon met kaarten maken vond ik het leuk om voor hem kaartjes te maken met Mylo and Friends....... dus kocht ik wat knipvellen van deze lieverds. 

Hier een kaart die ik gemaakt heb met 1 van deze knipvellen. Niet gemaakt voor onze zoon, maar voor een meisjes kanjer die van roze en hondjes houdt. 

Bij het plaatje zocht ik mooie disign papiertjes. 
Om het plaatje heen een randje die ik voorzien heb van glitter steentjes. 
De tekst Voor jou is lekker neutraal, voor een kanjer kan dat altijd. 
Een leuke sketch en de kaart is zo klaar. 
De sketch èn kleuren horen bij de challenge van De Egel, daar wilde ik nog graag aan meedoen,  vandaar vandaag mijn 2de kaart. 
"Doet ze anders nooit"😅.........(2 kaarten op 1 dag plaatsen)
Kijk hier voor de kerstkaart van vandaag. 

Challenges:
De Egel,  #109,Sketch met kleuren palet. 
Animal Friends, #92, Hond of kat. 

21 opmerkingen:

  1. Lief kaartje!
    Bedankt je reacties en voor je tip. Kijk morgen maar op mijn blog 😉
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, en deze sketch is erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah wat een schattig kaartje, Daphne
    Daar zul je een kanjertje erg blij mee maken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje is het geworden Daphne! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! De kleuren van de challenge passen zo mooi bij het plaatje.
    Ach....2 kaarten op een dag dat is voor ons dubbel genieten toch?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah.... wat een schatje zeg! En net op tijd. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje met het lieve plaatje van Mylo. De meisjes kanjer zal deze vast heel mooi vinden.
    Ook je kerstkaart is mooi geworden. Leuk om een plaatje her te gebruiken.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje voor een kanjermeisje Daphne...leuk die sketch en een super lief plaatje erop!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk plaatje Daphne en je papier is echt perfect gekozen.
    Een superlief kaartje is het geworden. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat laat je mooie kaartjes zien. Ik kan je niet bijhouden deze week. Ik moet toch een beetje mijn werklui in de gaten houden 😁🤣 Tot de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart zeg en een mooi verhaal. Hij zal dit soort kaartjes nu wel niet meer krijgen van jou, :-) Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ganz wundervoll! Mylo & Friends hab ich ja schon lange nicht mehr gesehen.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eine wunderschöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen