maandag 1 mei 2023

Nieuwe challenge, Cheerful Sketches, #120

Vandaag begint de nieuwe maand, poeh zeg, 1 Mei alweer, nog even en we zijn halverwege het jaar. 

Nu eerst een nieuwe challenge bij Cheerful Sketches, #120.

Deze keer mocht ik een kaart maken met de mooie bloemen digi van Jan's Digi Stamps

Bloemen op en kaart, ik hou daar van, het heeft iets feestelijke. 
Dus toen wij een digi mochten kiezen koos ik voor deze leuke vaas vol met bloemen.
Ik kleurde weer met mijn aquamarkers,  waar ik nog wel een beetje mee moet oefenen, want ik vind het nog erg moeilijk,  dat inkleuren, helemaal met de aquamarkers.
Het dp komt uit verschillende hele oude blokjes.
Ik heb heel veel van deze blokjes, maar gebruik ze niet vaak. Is ook niet zo handig,  want er zitten veel vellen dp in zo'n blokje, maar het past niet bij elkaar. Ik zit soms heel lang te zoeken naar het juiste dp.
Op de foto komen de kleuren niet helemaal goed over vind ik, maar jullie snappen het idee🤪.

Meedoen met onze challenge kan t/m 28 Mei. 
Hieronder de sketch, die je mag draaien of spiegelen, zolang wij het maar herkennen. 
Succes!!



13 opmerkingen:

  1. Nou! Dat is je supergoed gelukt, dat inkleuren. Ik dacht even dat het een voorgekleurd plaatje was, maar toen dacht ik: Cheerful? Nee natuurlijk niet, dat heeft ze zelf gekleurd. Dat is dus een vet compliment! Je kaart is heel leuk en de sketch vind ik ook weer leuk.
    En je had het goed gezien, mijn kaart van zaterdag was met de sketch van Cheerful. Wel te laat om te linken, maar leuke sketches bewaar ik....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en het ging je goed af Daphne om het papier te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie kaart geworden Daphne met dit DP en de feestelijke vaas met bloemen! Het kleuren gaat je al goed af, vooral met aquamarkers!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Daphne,
    Wat een toffe kaart is dit volgens de schets. Mooie kleuren ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps.Jouw reactie is net binnen (maar in de spam) er zat er niet nog eentje in.
    En ja ik werk ook op locatie Isala maar dan bij Ijsselheem.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de digi mooi ingekleurd en er leuk DP bij gekozen. Uit verschillende blokjes iets bij elkaar zoeken is best lastig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een mooie fleurige kaart! Ik vind dat je de digi heel mooi hebt ingekleurd, leuk met die vlindertjes ook, dat maakt het geheel nog vrolijker.
    Ik heb meteen even bij die digishop geneusd, wat staan daar prachtige digi's, je zal er maar een keuze moeten maken! Wat zeg je nou, is dat een sponsor deze maand? Ik ga meedoen! 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart met zoveel mooie details zoals de vlinders en vogel…echt mooi hoe je het plaatje hebt ingekleurd hoor Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker vrolijke kaart Daphne!
    Zoals jij zei op mijn blog met mijn dt kaart voor Cheerful, heb ik dat met bloemen op een kaart haha. Als we een digi mogen uitzoeken zie ik meestal gelijk met welke ik wat wil gaan maken;) En op de een of andere manier kom ik nooit bij bloemen uit. Maar jij maakte er weer een plaatje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook al zo'n mooie kaart met dit model en lieve kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief mooi kaartje in deze zachte kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ingekleurd die leuke digi en prachtig dessinpapier erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en sketch. Mijn kaart met deze sketch is al bijna klaar, erg leuk om mee te werken. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen