maandag 6 september 2021

3 Jaar Best Friends

Nou nou, het moet niet gekker worden, daar ben ik alwéér met een berichtje!!

Vandaag een kaart die ik mocht maken als gast disigner voor het leuke blog van Angela. Haar challenge blog bestaan 3 jaar en dus is de opdracht deze keer: FEEST en daarbij, "verwerk een 3 op je creatie"

Ik had meteen een idee want 3 jaar geleden kwam lieve Lila in ons leven🥰.
Lila is van onze oudste zoon en 8 September 2018 hebben wij haar samen opgehaald. 
Op bovenstaande foto is ze een paar weken oud. 
Natuurlijk gebruikte ik voor mijn kaart de kleur lila maar daarbij heb ik ook gekeken naar wat mooi bij de foto past. Dit dp komt uit mijn voorraad, een blokje wat ik al heel lang heb.
Verder nog een lila strik met daaraan het hartje.
De strik maak je open en dan komt dit tevoorschijn. Nagenoeg dezelfde foto van de 2, maar nu zijn ze dus 3 jaar ouder. 
Lila is afgelopen zomer 3 jaar geworden🥰.
De tekst "3 Jaar Best Friends" past helemaal bij ze,  want ze zijn onafscheidelijk, echt dol op elkaar!!!
Binnenin heb ik de kaart ook versierd. 
De stans van de hond (ik vind dit echt een labrador) kreeg ik een tijd geleden van Jesse kado.
Woensdag, als Lila precies 3 jaar bij ons is, geef ik deze kaart met wat kleine kadootjes aan Jesse. 
Hij zal wel blij verrast zijn, want ik denk niet dat hij dit verwacht 😊

Angela, ik ben met veel plezier gast disigner voor je geweest!!
Tot en volgende keer, jouw uitdagingen zijn altijd zo leuk,  ik doe zeker weer mee. 
Challenges:
TPP, #557,Numbers.



19 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart met mooi papier en leuke foto's!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. En wat mooi om dit cadeau te geven aan Jesse. Zo leuk, een fotokaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dit kaartje Daphne
    Mooi die foto's, zo leuk dat verschil te zien, ook de binnenkant vind ik mooi met dat stansje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige, lieve kaart Daph. Ondanks dat ik hem al gezien heb, vertedert hij me weer en......😂😂 Je kunt zien dat Lila flink is aangekomen en Jesse flink is afgevallen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met dierbare foto's, goed gedaan. Zo leuk, die toen-en-nu-foto's. Dat papier heb ik ook, ik ben best zuinig op dat blokje, er zit (eigenlijk zat, snik) heel mooi papier in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje. Wat een schattig pupke was Lila! Ze (of hij?) heeft precies dezelfde kleur als onze Nutella. Superleuk idee om een kaartje te maken voor dit mooie stel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch idee heb jij uitgewerkt Daphne,past toch geweldig bij de challenge! Wat een lieve foto’s ook,het is een prachtig geheel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zoals je deze kaart uitgewerkt hebt Daphne. Gaaf met die foto's en ook de binnenkant is een plaatje. Zeker weten dat Jesse dit leuk gaat vinden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a cute card, love the picture and how you incorporated the number inside! Thanks for playing with my challenge this week at the Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vind ik dit nou ontzettend leuk zeg! Die twee zijn dikke maatjes en dat al drie jaar. Wat zal Jesse opkijken van deze leuke kaart! Mooi papier heb je gevonden met lila en het blauw van de foto.
    Als ik de foto zie, denk ik dat hij meer op zijn vader lijkt dan op zijn moeder....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart en 3 jaar alweer? De tijd vliegt! Wat zal Jesse verrast zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, wat een prachtige kaart zo met die foto! Het zijn echt maatjes hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Via via op je blog terecht gekomen, wat een mooie creatie. Mooie foto met bijpassende papiertjes tof gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit heb je prachtig gemaakt!! Gaat zeker gewaardeerd worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuke kaart met mooi papier heb je als verrassing voor Jesse gemaakt. En met de 2 foto's van hem en Lila erop een mooi persoonlijk cadeautje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk met de foto's en binnen het thema van 3 jaar!
    Ben benieuwd naar zijn reactie. Leuk zo'n verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card to be cherished for sure! Love how you worked the number into your design. Thank you for joining us at the Paper Players this week.

    BeantwoordenVerwijderen