donderdag 16 september 2021

Kerstkaart

Bedankt voor de leuke reacties en complimentjes op mijn vorige bericht. Ik ga er bijna van blozen ☺.

Vandaag een kerstkaart die ik nog in concepten heb staan, ik ben er deze week niet aan toe gekomen om een kerstkaart te maken. 

Zwarte basiskaart. 
DP komt uit mijn voorraad. 
Het woord KERST komt van hier.
Dit zijn de letters die ik uitgesneden heb en gebruikte ze voor deze kaart. Hetzelfde idee, maar toch anders. 
Een touwtje met en strikje en weer en kerstkaart klaar. 

Een kort berichtje vandaag. 
Onze middelste is jarig maar aangezien iedereen gaat werken en naar school gaat  is het zo vroeg in de ochtend en drukke spits in huize Coers. 
Straks in mijn 1tje en stukje taart en een kopje koffie. (Zielig hè?!😉)

Challenges:
52 WTC, #week 37, Weekelijkse kaart. 
CHNC, #559, Alles mag, optie: gebruik DP.

23 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en echt zielig in je uppie, nee wacht de honden zijn er ook :) in ieder geval een mooie dag samen. Je kaart is leuk heb net even naar de andere gekeken. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart en slim om de letters zo te gebruiken! Gefeliciteerd en geniet toch maar van je stukje taart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag best blozen hoor, staat altijd leuk:) Maar je verdient de lof gewoon!
    Wat ik heel leuk vind aan deze kerstkaart is dat die letters zo quasi nonchalant zijn gerangschikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart en helemaal super die grote tekst hier in verwerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, als ik niet naar de fysio moest waren we wel iets eerder gekomen .😃
    Mooie kaart is dit weer en ga maar ff lekker aan de knutsel vanochtend.
    Tot vanmiddag. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd, extra genieten als je alleen een stukje taart eet, kun je niet afgeleid worden...
    leuke kerstkaart, fijn dat je nog wat in de voorraad had staan zodat je vandaag toch erbij bent.
    Soms komt het er gewoon niet van...we kennen het.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met jullie zoon Daphne
    Ach ja zo gaat dat he, ieder heeft zo zijn ding, maar dat vieren komt vast wel goed met jullie!
    Mooie kerstkaart heb je weer gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daphne, even wat bij gelezen!
    Tof hoe de kerst op deze kaart er zo nonchalant op staat.
    Hier zit iedereen ook in het ritme en ik verschiet er van hoeveel je kan doen als je niet wordt afgeleid door kinderen, mails van school,... Dus dingen die zijn blijven liggen kan ik eindelijk weer oppakken.
    Aranka belde net, ze start pas maandag met de school en ze verveelde zich. Ik wijzig dus mijn plan voor vandaag en spring sebiet op de fiets, was brengen, was halen, wat kletsen,... Je blijft toch altijd paraat hé! Bedankt voor je leuke reacties op mijn chevrons. En reggae kleuren , zeker ook een tof idee! Geniet van je taart! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je middelste en dan pak je toch lekker een extra groot stuk taart hihi.
    Leuke kerstkaart had je nog paraat Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje ondanks dat je niet iets had! En gefeliciteerd met je dochter! Alleen is ook lekker met een stukje taart en koffie. Kan je net zo lang over doen als je wilt! haha! Een gezellige dag vandaag en leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Daphne. Van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd!
    Leuke kaart heb je gemaakt (altijd handig om iets achter de hand te hebben)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik ook weer eens Daphne....

    Gefeliciteerd met je middelste en ik
    zag dat ik het nodige gemist heb waaronder
    deze leukerd.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je middelste Daphne.
    Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de letters.
    Fijne avond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartelijk gefeliciteerd en een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je middelste, jongen of meisje ?? Fijne dag nog gewenst...
    Je kaartje is heel gaaf, ik moest even naar kerst kijken doordat het DP is, moest ik het even vergroten, maar helemaal duidelijk hoor. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd!! Hoop niet dat je de verjaardag van jullie jongste de hele dag alleen hebt moeten vieren.
    Mooie kerstkaart laat je zien. Mooi dat je de letters niet zo heel strak hebt opgeplakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker snel kerstkaartje voor week 37 Daphne , gefeliciteerd hoor !! Lekker Z'o'n taartje :-)
    Fijne avondgroetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! Hopelijk smaakte het eenzame gebakje toch lekker ;-)
    Leuke letters zo van het design papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met de middelste, misschien vanavond nog gebak met z'n allen kunnen eten. Gelukkig had je nog een mooie kerstkaart op voorraad. Leuk gedaan met de letters zo nonchalant.
    Superleuke en vrolijke kaart voor Hermien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met jullie zoon en verjaardagen zijn tegenwoordig toch anders dan vroeger ….
    Wat leuk om het woordje kerst zo weer terug te zien op je hele mooie kerstkaart Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hopelijk heb je lekker genoten van de taart bij je koffie. En gefeliciteerd met je middelste.
    Je kerstkaart is leuk, leuk dat woord uit dat papier met die blaadjes en besjes!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge 559 - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen