donderdag 9 september 2021

Kerstkaart

Zo langzaamaan komt er weer een beetje een "normaal" ritme in onze dagen. De kinderen zijn allemaal weer naar school of aan het werk. De wekker gaat elke ochtend en dan heeft iedereen zijn eigen programma. Floor heeft tijd nodig gehad om te wennen aan ons drukke leven, waarin iedereen op zijn eigen tijd weggaat of binnen komt...... maar ze doet het heel goed!

Vandaag is het donderdag en laat ik een kerstkaart zien die ik maandag gemaakt heb:

Ik wilde mijn nieuwe stans van de kerstkater eindelijk eens gebruiken en zag een leuke sketch die daarvoor heel geschikt is. 
De kater komt uit China. Deze set kocht ik compleet, dus inclusief kerstmuts.
Zwarte basis, daarna roze (past bij het neusje en oren vd kater), zilver (altijd lastig om dat op de foto te krijgen) en kerst disign papier.
De tekst vond ik goed passen bij dit "gezellig" kijkende beestje...... ik denk dat hij een kater heeft😂.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht. 
Lila heeft haar kadootjes gekregen en Jesse de kaart. Hij was het inderdaad vergeten,  "oh, is dat vandaag. 3 Jaar alweer en toch is het ook alsof ik nooit zonder haar been geweest" zei hij. 

Maar het beste kado heeft Lila al gekregen,  begin Juli,  in de vorm van Floor:
Ze zijn ZÓ leuk samen!!
Challenges:
De Egel, #126, Sketch 3, Nelleke.
52 WTC, #Weekelijkse kaart. 
CHNC, #558, Alles mag Kerst.



29 opmerkingen:

  1. Wat een gave en grappige kaart Daphne, die leuke kater komt echt goed tot zijn recht zo. Zie die schattige foto van beide vriendjes, TE lief hoor *smelt* xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat onze kater er toch wat 'liever' uitziet. Maar ik vind je kerst kaart echt prachtig en leuk!
    Ik loop echt achter in bloggen, was vaak mijn busactiviteit maar door nog maar zo weinig naar het werk te gaan in ons hoofdkantoor viel die blogtijd ook weg... Leuk dat jullie er een 2de hond bij hebben, en zeker tof dat ze het goed met mekaar kunnen vinden.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superdepuper leuke kaart Daphne met dat kerstkatertje :-) een gezellige boel bij jullie haha fijne dag
    Fîjn dat je meedoet in week 36 , groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lief Lila en Floor op één kussen. Grappige kaart maakte je met de kater stans, heel leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kerstkaart met dit leuke katje Daphne!
    Als ik de kans krijg bestel ik em ook, ik vind het zo leuk!
    Ah wat lief, Lila en Floor zo saampjes, dat is toch TE schattig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige kerstkaart. Dat katje is echt super leuk Daphne. Wat een mooie foto van Lila en Floor samen, heerlijk zeg.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een grappige kaart is dit, heerlijk die leuke kater.
    en wat een leuke foto van Lila met floor, die twee hebben het gezellig samen.
    Gezellig dat je er bij bent deze donderdag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super grappige kaart Daphne, ach je smelt bij de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een leuke kerstkaart Daphne, deze leukerd had ik nog nooit eerder gezien, een kater met een (kerst)kater. Zo schattig die foto, kroelerds zijn het.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jemig, wat een kop, hahaha! Die heeft zeker een kater.
    Leuk dat Lila en Floor zo goed samen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje met deze kater! En wat een kop zet ie op! Super leuk! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Leuk dat Floor zo goed bevalt! Wij genieten ook heerlijk van onze pup! Weer een beetje leven in de brouwerij! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig met die kater op je kerstkaart.
    Dit is een mooie kaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat en grappige kerstkaart met die kater.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd met die kater erop. Mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een grappige kerstkaart met de ondeugende kater.
    Wat een leuke compositie heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een schattige foto van de twee hondjes. Maar goed dat ze die kerstkat niet zien want dan gaan ze er vast achteraan! Of zijn jullie honden daar te braaf voor? Hele leuke stans en kaart met deze vrolijke kerstkat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kerstkaart met een te gekke kater!
    leuke foto van de 2 honden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappig kerstkaartje! Superleuk!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja, ik herkende de sketch ;) En wat is ie gaaf met die gekke kat!!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    En wat fijn dat Lila en Floor het zo goed samen kunnen vinden, heerlijk dat ze genieten van en met elkaar.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat hebben ze het gezellig samen, gelukkig dat het goed gaat, en ze echte maatjes zijn geworden.
    Wat een grappige leuke kerstkaart heb je gemaakt, bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh zo geinig! Wat een leuke kat op je kaart zeg. Heel leuk. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kerstkat heb je in China gevonden ;) ! heel leuk hoe je hem in het hoekje hebt geplaatst en mooi met het zwart en roze. Superlieve foto van de tee honden! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is hilarisch! Ik zou hem sturen naar iemand van wie je weet dat hij wel een glaasje lust! Hihihi...
    Wat een lieve foto van Lila en Floor, vertederend...
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is echt zo leuk!!
    En hoe lief zo samen fijn dat het zo klikt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gave kaart !!!
    En wat een toppers die twee !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, je kerstkaterkaart is helemaal top! Gezellig was het van tevoren zeker, maar nu hij een kater moet verduren is de pret wat minder denk ik 😉 . Lieve foto van de hondjes!
    Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kerstkaartje met die leuke kerstkater erop Daphne...die is al helemaal in stemming..
    wat een vertederende foto van jullie viervoetertjes...zo lief...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geniale kater is dat! Geweldig kaartje, Daphne.
    En dat zal voor Floor zeker wennen zijn, dat iedereen weer zo druk is. Fijn dat ie het goed doet.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha, wat een grappige kaart en die kater is echt geweldig. Ik vind het ook heel gaaf dat jij mijn sketch voor jou kaart hebt gebruikt. Ik heb nog even terug gekeken, wat is je kaart met Lila en Jesse prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze sketches uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen