zaterdag 18 september 2021

Kanjer kaart.

Omdat ik wat dagen achter elkaar vrij ben heb ik ook veel tijd om te knutselen. Dus vandaag weer een berichtje, ik maakte namelijk deze 2 kaartjes, voor 2 kanjers:

Tijdens het opruimen van mijn knutsel tafel kan ik een paar leuke houten dieren stickertje tegen. 
Nou wil het toeval dat ik bij Action net een blok papier had gescoord met Jungle printjes erin, dus ging ik meteen aan de slag. 
De leuke sketch is van Cheerful Sketches, ik werd er meteen heel enthousiast van.
Het rondje, met de speciale rand vind ik zó goed bij de manen van de leeuw passen.
Het oranje rondje is een randje, dat ik verhoogd opgeplakt heb, waardoor het lijkt of de leeuw in een lijstje zit. 
Dit oranje is trouwens karton waar een t-shirt in verpakt zat, ik vond de kleur zo mooi, dat ik besloot om het te bewaren en nu kwam het héél goed van pas, want qua kleur past het perfect bij de leeuw😊.
"Smile" uitgestanst en meer wilde ik niet toevoegen omdat het dp al druk genoeg is. 
Zoals ik al zei, van de sketch werd ik heel blij, dus maakte ik meteen nóg een kaart want ik had ook nog een zebra sticker liggen. 
Deze maakte ik voor een jarige kanjer. 
De stickers zijn dik,  wel een halve centimeter. 
Zo gek, ik heb ze al heel lang, maar nog nooit gebruikt. Vraag me af waarom niet maar ik denk omdat ik eerst moest wachten op dit bijpassende dp😉.
Nog even samen op de foto. 

Vandaag komt mijn man weer thuis, hij is een paar dagen aan de andere kant van het land aan het werk geweest (invallen als bakker) en blijft daar dan ook maar slapen omdat hij anders heel vroeg op moet staan. 
We gaan weer verder in de tuin,  achterstallig onderhoud van de zomer.
Daarna lekker eten maken, misschien ook wel in de tuin........ qua temperatuur kan dat nog best. 
Challenges:
Cheerful Sketches,  #September, Sketch, (de kaart met de leeuw)
2 Sisters, #57, Kinderkaart,  (de kaart met de leeuw)


22 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn super! KLus ze in de tuin manlief is ook al bezig dingen opruimen die achter het tuinhuis liggen zodat ze niet vergeten worden, dus netjes stapelen in het tuinhuis en sommige dingen weggooien, zodat het geen verrassing is voor de nieuwe bewoners.
    Geniet van je weekend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. heerlijk vrolijk. Wat fijn dat je een paar dagen vrij was, lekker soms. Wat grappig dat je man helemaal naar de andere kant gaat om te werken als bakker, heel bijzonder.
    Een heel fijn weekend.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige vrolijke kanjerkaarten Daphne
    Leuk als je kleuren bij elkaar kunt laten passen ik vind dat ook altijd leuk en zo leuk met die houten stickertjes!
    Fijn weekend
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe kaarten, superleuk dat dessin-papier en zo vrolijk gecombineerd met het oranje en die leuke houten dieren. Twee mooie kaarten Daphne. Het is nog heerlijk in de tuin, uit de wind zelfs warmer dan menig zomerdag hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met deze kaarten ga je vast en zeker een glimlach op de gezichten van de ontvangers toveren. Heel mooi gedaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dit zijn wel hele leuke kaartjes geworden.
    Diertjes en papier een mooie match samen.
    Die gaan weer superblij zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat Andy weer thuis komt/is. Ga naar lekker bbquen, mooi weer er voor en Jullie hebben het materiaal.
    Prachtige kaarten zijn dit weer. Leuk dat oranje karton, ik heb net weer een fruit doosje uit elkaar gehaald en weg gelegd, heel mooi groen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaarten! Het rondje met schulprandje past zeker perfect bij de leeuw en beide stickertjes passen perfect bij het dp.
    Je hebt vast genoten vandaag buiten, het is er heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsof alles op elkaar gewacht heeft zo mooi al deze materialen bij elkaar, het mooie jungle papier, het oranje inpakpapier en die schattige leeuw in het prachtige ronde geschulpte lijstje….zeer geslaagde kaarten met deze leuke sketch Daphne.
    En wat is de verjaardagskaart voor Mylo weer erg origineel, ook deze sketch heb je erg leuk uitgevoerd. Al opgeschoten in de tuin? Aan het weer ligt het zeker niet want wat hebben we mooi weer he! Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaartjes zijn dit. Super die kleuren en leuk die leeuw en zebra. Echt een kaartje voor kanjers. En over mijn babykaartje: we weten dat ze een meisje krijgen dus vandaar een roze kaart. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn ze leuk en vrolijk allebei! Grappige stickers heb je. En dat papier dat je gescoord hebt past perfect!
    Leuke sketch is het he? Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!
    En fijn dat Andy weer thuis is, toch veel gezelliger, he!
    Nog een fijne laatste vrije dag, maar dat gat wel lukken met dat lekkere weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben eigenlijk geen oranje-fan, maar deze kaarten vind ik toch wel leuk; grappig en vrolijk..
    Het is heerlijk weer de laatste dagen en jullie hebben gelijk om nog lekker in de tuin bezig te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super vrolijke dierenkaarten. Het papier past inderdaad perfect bij de diertjes. En het oranje maakt het hele vrolijke kaarten.
    Hier heeft vooral de voortuin nog steeds een onderhoudsbeurt nodig. Wordt denk ik morgen want voor vandaag zijn we al weer volgeboekt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaartjes in mooie kleurtjes gemaakt !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt 2 hele leuke kaartjes gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 leuke vrolijke kaartjes!
    Wat een leuk design papier.
    Het is nog best goed weer.in ieder geval niet koud.
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie combinatie van het junglepapier, de tijger en de zebra!
    Hopelijk heb je een fijne zaterdag gehad, de tuin weer verder opgeruimd en lekker gegeten. Het weer was iig heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een perfecte match zijn deze papiertjes en figuurtjes! Dat geeft zo een lekker gevoel hè, als het allemaal in elkaar valt en past. Wij hebben net ook buiten gegeten maar bij het natafelen werd het toch wel koud. Maar klagen doe ik niet hoor, heerlijk die mooie zonnige dagen nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Daphne, ik kom je nog even bedanken voor de mooie felicitatie-kaart die je gestuurd hebt. De onmogelijke kaart wordt deze genoemd toch? Ik vind hem top en ook zo leuk gedecoreerd, onze Ziva staat er zelfs op hihi. Een dikke dankjewel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaartjes Daphne!
    Superleuk dat je meedoet bij ons Cheerful Sketches Challengeblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuke kanjerkaarten heb je gemaakt. Dat DP en de stans past perfect bij de leuke leeuw.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 hele leuke kaartjes heb je gemaakt. Dit komen op een mooie plek!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen