vrijdag 17 september 2021

Jarige zoon

Zoals ik gisteren schreef...... onze middelste was jarig. Mylo is 19 jaar geworden.

Hij was de hele dag "onderweg", eerst naar zijn stage (hij loopt stage bij een dagopvang voor kinderen met een verstandelijke beperking en vind het echt héél erg leuk) en daarna naar voetbal training tot laat in de avond. 

Ik heb natuurlijk wel een kaart voor hem gemaakt,  net zoals andere jaren 1 met een plaatje van een knipvel van "Mylo and Friends":

Ik gebruikte de sketch van Miranda die ze laat zien bij de challenge van De Egel
Het is misschien geen stoere kaart, maar ik vind het altijd leuk om Mylo te gebruiken voor een kaart voor Mylo😂 (onze Mylo spreek je gewoon op z'n Nederlands uit)
De achtergrond is héél feestelijk. 
Ik gebruik het veel voor verjaardag kaarten. 
Ik heb nu nog maar een klein stukje over, helaas. 
Naam en leeftijd zijn stickertje. 
Binnenin de tekststempel gezet. 

Ik ben lekker 5 dagen vrij (zit nu in dag 3), heb veel gewerkt afgelopen tijd. 
Ik ga eerst bedenken wat we gaan eten (zucht, ik heb géén idee) en daarna boodschappen doen. Vanmiddag lekker knutselen, nu al zin in. 
Challenges:
De Egel, #126, Sketch 6, Miranda, 3de inzending. 
CHPP, #September, Disign Papier.


15 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart voor Mylo met Mylo.

    19 of niet moeders houd de traditie vast,
    echt een feestkaart. Ik houd er op zijn tijd van.

    Fijn dat hij zo enthousiast over zijn stage plek.
    Is een pittige maar hele leuke doelgroep.

    Geniet van je weekend Daphne.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje voor Mylo, Daphne!
    Wat leuk dat hij die stage zo leuk vindt, misschien ligt die branche op hem te wachten in de toekomst
    Want hij heeft toch moeten switchen?
    Lekker genieten van je vrije dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje voor Mylo en zeker leuk om Mylo te gebruiken. Zolang de echte Mylo dat ook nog leuk vindt. Nog gefeliciteerd met je grote zoon! En wat super dat hij het zo naar zijn zin heeft op de stage!
    Mooie uitwerking van de sketch is het. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    En lekker zeg, 5 dagen vrij, dus mandag pas weer aan de bak! Geniet ervan. Mijn week volgende week ziet er tot nu toe rustig uit, dus daar verheug ik me ook op!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon!
    Wat een super leuk kaartje heb je voor hem gemaakt, heel vrolijk.
    Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft op zijn stageplek,is voor jou een hele geruststelling.
    Veel plezier tijdens freubelen en een goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart die absoluut heel feestelijk is.
    Die sketch is zeker leuk en komt heel goed tit zijn recht op jouw kaart.
    Fijn dat Mylo het zo naar zijn zin heeft op zijn stage, dan heeft hij vast de goede weggekozen.
    Zo te zien heb je al een mooie tekening gemaakt 😄 veel plezier met knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je zoon! Dat is toch wat... ben je jarig en de hele dag druk met andere dingen... Ja, zo kan dat gaan als je ouder wordt.
    Leuke kaart maakte je voor hem! Inderdaad zou je hem niet 1-2-3 verwachten voor een 19-jarige, maar als je Mylo heet is het natuurlijk een ander verhaal!
    En dat verjaardagsfeestje komt vast nog wel, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je zoon. Leuke feestelijke kaart heb je gemaakt. Veel plezier met het feestje, voor zover je dat nog viert met een 19 jarige 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    Je hebt een zeer toepasselijke kaart voor hem gemaakt; geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het blijft leuk Daph, deze Mylo plaatjes,gewoon volhouden hoor geeft niet hoe oud hij wordt. Zo jammer dat ik er niet aan gedacht heb ipv het ezeltje dat ik heb gebruikt op zijn kaart want ik heb ook nog Mylo's. En, de taart was heerlijk.
    Geniet nog van je vrije dagen. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart en van harte gefeliciteerd met je zoon nog. ja lekker genieten met dit weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Daphne! Proficiat! Je opmerking bij Recycle was weer helemaal waar, bedankt, wat ben je toch oplettend! Fijn weekend, met misschien nog wat feesten met de 19 jarige! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook voor je eigen kinderen steeds zulke mooie kaarten maakt. Geniet van het weekend! (Gisteren dag 3; dus vandaag en morgen nog vrij, als ik goed reken ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart heb je met Mylo voor Mylo gemaakt Daphne. Leuk dat je mijn sketch hiervoor gebruikt hebt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je zoon, en wat een leuke en toepasselijke kaart maakte je voor hem. Mooie stage heeft hij.
    Dank je wel voor het meedoen van onze sketchuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I really like your project Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Patterned Paper Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen