donderdag 2 september 2021

Swingende Kerstkaart.

Goedemorgen deze vroege morgen. 

Vandaag laat ik 2 kerstkaarten zien, die ik speciaal gemaakt heb voor de maandchallenge van 52 WTC. Deze maand vragen ze om een "Swingcard":

Allereerst zocht ik mijn dp bij elkaar. 
Daarna heb ik de basiskaart van zwart gemaakt.
Op internet zocht ik op hoe ik deze Swingcard kon maken. 
Ik vond bij Angie Pyjas een duidelijke uitleg.
Alle plaatjes en tekstjes komen uit een voor gestanst blokje (van Action)
Zo ziet de kaart eruit als je het open vouwt. 
Een leuk model,  het geeft zo'n verrassend effect, dat "swing" gedeelte. 
Van bovenaf ziet de kaart er zo uit. 
Daarna maakte ik er nog 1.
Een soort CAS variant, want voor deze kaart gebruikte ik alleen maar bij elkaar passende dp en 2 teksten. 
Lastig op de foto zetten, die model, maar jullie snappen vast hoe het werkt😁.

Zoals het er nu uitziet krijgen we nog een mooie nazomer. 
Kunnen wij goed gebruiken, want omdat we lang op de camping zijn geweest deze vakantie heeft onze tuin en heleboel achterstallig onderhoud opgelopen. 
We hoeven ons voorlopig niet te vervelen. 
Challenges:
52 WTC, #Maandchallenge, Swingcard. (De 1ste kaart)
Lift Challenge,  #163, Jubileumchallenge, lift en kaart met keuze. Lift Challenge bestaat 10 jaar en deze maand vragen ze om een kaart naar keuze te liften en de bron te vermelden. 
Ik heb het MODEL gelift, maar weet niet hekemaal zeker of dat de bedoeling is van deze challenge. 
Hieronder het origineel:




26 opmerkingen:

  1. Zo jij bent goed bezig geweest Daphne, ik vind ze beide erg leuk geworden. Ik moest even terugkijken bij mijn model want dacht dat we dezelfde tekststempel hadden gebruikt…ik heb uiteindelijk een andere gebruikt maar heb die jij gebruikt had ook geprobeerd hihi.
    Succes met in de ruin werken, dit is toch fijner met goed weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, het model doet het goed.
    Oh, de tuin....tsja.... ik ben niet weg geweest, maar heb er evengoed nog een hoop te doen, de regen heeft alles weelderig laten groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie swingkaarten Daphne!
    Met een tuin ben je nooit klaar, zeker niet na zo'n groeizaam vochtig zomertje, succes ermee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie swingkaarten voor de kerst Daphne, leuk het die trui.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo....jij hebt maar liefst twee leuke swingkaartjes gemaakt Daphne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn twee leuke swingkaartjes! Goed je best gedaan en leuk is dat dat iedereen toch een voorbeeldje ziet die net weer anders is! Leuk al die verschillende kaarten! Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je ijverige geweest Daphne, twee mooie swingkaarten heb je gemaakt..Is weer eens wat anders, en het hoeft toch ook allemaal niet heel ingewikkeld te zijn. succes nog met de tuin, de komende dag wordt het weer in ieder geval heerlijk..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten Daphne! De tweede vind ik echt prachtig van kleur.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke swingkaarten heb je gemaakt Daphne.
    Hetzelfde model, maar toch tonen ze heel anders door het gebruik van verschillend designpapier.
    Heerlijk de tuin in .... succes met het opknappen ervan.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk, je kaarten, Daphne. Had je gezien dat ik vorige week een kaart van jou als inspiratie gebruikte?
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaarten Daphne. Echt heel mooi geworden. Wat apart, een swing kaart. Ik ga mij er eens in verdiepen. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent zo lekker bezig geweest met swing-kaarten dat je daarna swingend de tuin in gaat toch?
    Mooie kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten heb je gemaakt! Ja de tuin als je een grote hebt en veel in hebt staan dan ben je nog wel effe zoet, wij vandaag ook wat bezig geweest, het is heerlijk buiten zit nu nog in de tuin een blogrondes te maken.
    Groetjes Elly
    succes met snoeien en doe je het ook zo als op het plaatje in een haart knippen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee heel mooie swing-kaarten, beiden zijn heel geslaagd!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 52 Weeks to Christmas blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten!
    Ik vind de lampjesslinger zo mooi op de eerste kaart.
    Succes met de tuin. Fijn om in te werken als het zulk mooi weer als vandaag is.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 geslaagde swingkaarten, leuk dp schattig met de eekhoorntjes.ook ik verheug me op de mooie dagen die nog voor ons liggen, succes met de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allebei leuk Daphne. EN met druk DP heeft een kaart gewoon niet zoveel meer nodig.
    Ik geloof graag dat de tuin onderhoud nodig heeft. Gelukkig hebben jullie maar een klein tuintje😂🤣 Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 prachtige swingkaarten!
    Je hebt ze vrolijk aangekleed.
    Wij zijn aan het schilderen buiten, kan nog mooi even met dit mooie weer.
    Fijn weekend, succes met je tuin, en af en toe gezellig pauze houden en genieten,doe ik ook, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee hele leuke swingkaarten Daphne! Leuk dat truitje op die eerste. Gelukkig kan die vandaag even in de kast blijven, het zonnetje schijnt heerlijk. Om mee te doen aan de liftchallenge moet je wel even de kaart die je gelift hebt laten zien, kun je die nog even toevoegen? Veel plezier in de tuin vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige swingkaarten heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee mooie swingkaarten Daphne. Leuk papier heb je gebruikt voor beide kaarten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. We hebben inderdaad een mooie nazomer , wat een leuke serie
    swingkaartjes Daphne de trui is mijn favorite , fijne avondgroetjes
    Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuke kaarten allebei! Swingkaarten zie ik nu veel voorbij komen, dat is duidelijk een populaire challenge van 52WTC. Bij deze challenge gaat het meer om het uitvoeren van een model dan het liften van een kaart. Zoals Nicole al zei: heb je deze ook gelift voorde Liftchallenge, dan heel graag het origineel erbij op je blog.
    Hier ook tuinwerkzaamheden gedaan, het was er mooi weer voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk dat je meedoet met de kerst-swingkaartchallenge Daphne! Mooie kaartjes, leuke vorm voor het swingend deel bij je eerste kaart!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 2 schitterende swing kerstkaartjes zijn dit Daphne...leuk om er dan nog een CAS swingkaartje bij de maken...Heel knap gedaan!!
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hé, ik kom net bij Nelleke vandaan met ook een swingkaart. Leuk model is het! Tof uitgewerkt ook! Je eerste kaart meer Cozy en je 2e weer wat strakker. Tof gedaan!
    Dank je wel voor je deelname aan onze jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen