zondag 5 september 2021

Herfstkleuren.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn kaart met de foto van Floor. Ze is zeer fotogeniek, dus er gaan vast meer kaarten met Floor in de hoofdrol volgen😉.

Vandaag een kaart in herfstkleuren:

Het DP komt uit mijn voorraad,  ik heb er nog een klein stukje van over, wat jammer is, want ik vind het héél mooi. 
De vaas met bloemen doet mij denken aan de herfst. Komt dat door de bloemen of door de kleur vd bloemen, ik weet het niet. 
De tekst stempelde ik met bruin.
De kaart kan staan en op bovenstaande foto zie je dat het een open stuk heeft. 
De tekst Happy Birthday binnenin gestempeld net zoals de congrats.
Deze congrats tekst zit, net als de ballonnen,  verstopt achter de voorkant. 

Gisteren ben ik met Jade en een vriendin van haar naar de Apenheul geweest. 
We hadden heerlijk weer en genoeg tijd om overal lang te blijven kijken. 
Wel waren er wat aanpassingen ivm Corona. Apen kunnen net als mensen ook besmet raken, dus waren er de nodige maatregelen getroffen. Het heeft ons niet gestoord, het was een hele leuke dag. 
Challenge:
Carlin's kaartenparadijs,  #38, Herfstkleuren en inspiratie foto (bloemen en kleuren)

10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Daphne. Leuk DP en het modelletje is ook apart met het open deel.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Ik lees bij veel mensendat dit herfstkleuren zijn, ik vind het turquoise juist een zomerkleur, het doet mij denken aan de zee in warme landen.
    Heerlijk zo'n dagje weg met je dochter en vriendin, dames onder elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi herfstkaartje, de opening vooraan geeft een leuk en verrassend zicht op de ballonnen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie herfstkaart met de leuke bloemenvaas.
    Je hebt er prachtig design papier bij gebruikt.
    De perfecte creatie om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt om deel te nemen en succes toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met dat open stuk en de verassingsballonnen aan de binnenkant! Ook je kaart hieronder met Floor is een topper. Gaaf dat Floor ook een soort van driehoek achterop haar koppie heeft, dat past perfect bij het model kaart wat je gebruikt hebt. Heel tof, zeker voor een hondenfan.
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit echt even te kijken, naar de bloemen. Zijn het geen Dahlia's? Dat zijn herfstbloemen, misschien dat je het daarom aan de herfst doet denken? Het is een mooie kaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart Daphne, mooi modelletje en je hebt de tekststempels perfect uit laten komen. Gezellig naar de aapjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Jij weet van elke kaart iets bijzonders te maken. Jammer dat dit mooie papier bijna op is. Soms maak ik wel eens kleurenkopie van heel mooi papier, of ik scan het...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zowel de bloemen zelf als de kleur geven mij een herfstgevoel. Mooie kaart! Past goed bij het septemberweer van vandaag. Frisse ochtend en nu een bescheiden zonnetje. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen